BartZX Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Hejka. Kupujac CBR'ke 600F rozwazam zakup amortyzatora skretu.Teoria to jedno: "super sport - wskazany amor". Praktyka to co innego. Czy ktos zalozyl do F'ki taki amorek i moze podzielic sie wrazeniami? Warto inwestowac "na starcie", czy tez pojezdzic bez amortyzatora idopiero po jakims czasie podjac arbitralna decyzje? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja używam F3. Śmigałem jak do niedawna na seryjnych ustawieniach zawieszenia i shima raz mi sie zdażyła podczas ostraego przyśpieszania na nierównej drodze. Po zmianie ustawień na sztywne w ciągu 2 tygodni zdażyło mi się to już kilka razy. Zależy do czego bedziesz używał moto - musisz sam zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam F2 i po 1300km (mam ja dopiero 3 tygodnie) mogę powiedzieć ze póki, co amorek na pewno nie jest mi potrzebny. Na torze tez byłem i był spokój. Z tego, co wiem te cbr nie mają skłonności do shimmy. Napisz może do jakiej Cbr chcesz ten amorek ;) bo F1 a F4 to inne bajki :icon_twisted: pozdro. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez mati1411 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 nie wiem jak ze skłonnoscią 600F do shimy, ale lepiej zainwestować najpierw w amor, niż puźniej pluć się w brode że sie nie kupiło, już nie jeden tak miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZX Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 F4 - rocznik 2006 ;) Planowana eksploatacja (priorytety):1. Miasto2. Miasto3. Miasto4. Trasa5. Trasa6. Tor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) zależy jak będziesz jeździł.... do 6 tyś to na CBRF jest potrzebny nie amor tylko telewizor, żeby nie usnąć... ;) zrobiłem w tym sezonie około 700 km F4i '02 i według mnie można swobodnie tym latać bez amorka przy normlanej a nawet dynamicznej jeździe. Przy ostrym kręceniu + nierówności warto już założyć, zresztą jak w każdej nowej 600 z podobną wagą i mocą. Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez TUREK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ja będziesz ostro jeździł to się przyda. Do szybkiego gumowania i długiej jazdy na przednim kole też byłby wskazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Cebra ma tendencje do shimmy, a jak wiadomo nikt z nas tego zjawiska nie lubi... Z doswiadczenia wiem, ze jesli jezdzi sie Cebra dynamicznie to zakup amorka jest wskazany... Dlatego odkladam pieniadze na zakup takowego urzadzenia, odkad przejechalem sie cebra z amorkiem.. www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja użytkuje f-3 i chciałbym mieć amor skrętu, głównie z powodu słabej jakości nawierzchni w naszym kraju. Właściwie to raz zdarzyła mi się shima, której się wystraszyłem , otóż jadąc w zakręcie trafiłem na jakiś ześcierwiony fragment asfaltu z wybuleniami, efektem czego było trzepanie kierownicą. Niestety amor nie jest tanim urządzeniem i pewnie jak zwykle będą ważniejsze wydatki. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ma tendencje do shimmya jak jestes niedoswiadczony i nieprzygotowany na cos takiegoto jak zlapiesz shimmy to wypieprzysz siezreszta z niektorych shimmy nie da sie wyjsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Cebra ma tendencje do shimmy, a jak wiadomo nikt z nas tego zjawiska nie lubi... Z doswiadczenia wiem, ze jesli jezdzi sie Cebra dynamicznie to zakup amorka jest wskazany... Dlatego odkladam pieniadze na zakup takowego urzadzenia, odkad przejechalem sie cebra z amorkiem.. Z tymi tendencjami to leciutka przesada... Nie są one większe niż w innych sprzętach ale... mniejsze chyba też nie:(Tak jak kolega legut7 ja również uważam, że przy dynamicznej jeździe amorek jest wskazany, przy sportowej zaś niezbędny.Właśnie przymierzam się do zakupu amortyzatora ARROW-a!Pozdrawiam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jak nie wiesz czy kupić to proponuję zapiąć pierwszy bieg i odkręcić manetkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jak nie wiesz czy kupić to proponuję zapiąć pierwszy bieg i odkręcić manetkę... i ..... ;) pees. a tak w ogóle to proponuję odezwać się do Tomka K. z precli :icon_twisted: http://tk3city.net/cbr600f4i.html myśle, że on jest w stanie Ci dużooooo powiedzieć o tym motocyklu :icon_arrow: a przejechał nim tylko 100.000 km bez amorka o ile pamiętam :icon_arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ja mam amorek. Jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ja mam F2 więc do F4 jej daleko ale wydaje mi się że CBR'a jest jednym z motocykli któremu amor nie jest aż tak bardzo potrzebny, porównując go z super lekimi sportami jak 636 '04 gdzie podobno nie da się prawie w ogóle jeździć. Przez pierwsze 2 lata po zakupie jeździłem na ustawieniach miekkich i ani razu nie zatrzepało mi kierownicą. Przed tym sezon mój mechanik utwardził mi przód i zdazyły się dwa razy sytuacje w których kierownica zaczęła drżeć, ale wszystko było do opanowania. CBR'a F jest stosunkowo ciężka z przodu i dzięki temu shimma nie jest aż tak częsta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi