kuki007 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam Jako że "szkoła jazdy" to zroby z tego temat na calego xD duzo osob (w tym narazie ja) ma problemy z motorowym placem manewrowym a dokladniej z wykrecaniem na nim cudnych osemeczek - macie na to jakies swoje metody? instnieją rozne szkoly moze sie podzielicie ? ja mimo tego ze śmigalem nie raz endurkiem po terenie wciaz nie moge na jakims szosowym pyrkadle wykrecic porządnej osemki :) tylko praktyka czy cos wiecej? ^^ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 tylko praktyka czy cos wiecej?....talent. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Trening czyni mistrza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Nie bój się pochylić mocniej maszyny (najprościej przeciwskrętem) jak widzisz, że się nie zmieścisz, a wszystko będzie OK. A potem już tylko ćwiczenia...pod koniec będziesz w zależności od chęci przycierał podnóżki, albo turlał się powolutku (i co ważne stabilnie). Powodzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Przecież ta nowa (tegoroczna) ósemka jest wielkości lotniska ;)jedziesz jak po ulicy i zakręcasz jakbyś zawracał... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 proste ;) suzuki gn 250 :) odpalasz zapinasz drugi big i jedziesz przy wewnerznej stronie 8 zeby wyjsc na zewnętrzna i pamietaj jak masz uczucie ze sie wyjebiesz to nie noga na ziemi yno gazu !! ;) p.s. lewa reke po zapieciu 2 biegu mozesz wsadzic do kieszeni ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 p.s. lewa reke po zapieciu 2 biegu mozesz wsadzic do kieszeni :)dokladnie. Tylko ze prawa tez mozesz schowac bo gn 250 na 2 bez gazu tez jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki007 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 moja na 2 gaśnie :| a na jedynce jak sie zagrzeje tez ... wczoraj po 45 minutach jazdy zaczela mi szarpac a potem na luzie nawet gasła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekW Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) Moje rady techniczne. Robiąc usemki musisz siedzieć jak najbliżej zbiornika, dzięki temu łatwiej będziesz robił zwrowty. Druga rada, czasami pomaga jak nogi dokładnie przyciskasz do baku. Mimo że prawojazdy mam 6 lat, to często jak widze kawałek placu czy też wolną drogę zrobie sobie kilka kułek tak dla wprawy. Daje to naprawde dużo frajdy szczególnie jak wychodzi. Jednak kluczem jest trening. Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez MarekW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Prawko mam od czterech lat Dla mnie łatwiejsze bylo ósemkowanie na Gienku , jesli bardziej wychylalem się sam, zamiast pochylac mocno motocykl :) pomagalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix69 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 ...Moje rady techniczne....Druga rada, czasami pomaga jak nogi dokładnie przyciskasz do baku... Nie wiem kto Cię uczył ale takie rady to o kant ..... potłuc NOGI ZAWSZE LUŹNO powinny być a podstawą jest przeciwskręt, im bardziej chcesz skręcić tym bardziej przechylasz się do zewnętrznej. Poza tym jak wyżej - tegoroczna ósemka jest szerokości boiska do nogi - nie sposób z niej wyjechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Zakręt zaczynaj po zewnętrznej środek przy wewnętrznej i wyjeżdzasz na zewnętrzną. Przynajmniej mi tak najwygodniej. Siądź blisko baku, prawie na nim.Nie wiem czy tylko ja mam tak, że podczas robienia osemki przy większej prędkości ciągnie mnie żeby nogę do przodu wystawiać, chyba za dużo nawyków z crossu :) Swoją drogą z nogą z przodu fajnie się kręci ciasne ósemki, np po wewnętrznej linii ale to chyba jest zabronione na egzaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie bój się pochylić mocniej maszyny (najprościej przeciwskrętem) jak widzisz, że się nie zmieścisz, a wszystko będzie OK. A potem już tylko ćwiczenia...pod koniec będziesz w zależności od chęci przycierał podnóżki, albo turlał się powolutku (i co ważne stabilnie). Powodzenia :) Kolega chyba nie czytał dokładnie, chodzi o kręcenie osemek. Znaleźć mi kozaka który w osemki wchodzi przeciwskrętem. Co do porad: nie panikuj, nie wiem ile masz godzin za sobą, ale na kursie jest ich tyle że nie ma siły, musisz sie nauczyć. Poprostu po kolejnej godzinie praktyki zauważysz o co biega, co pomaga i jak poprawić błędy. Ostatnio sprawdzałem na ile te nauki zostają w glowie po roku od kursu. Moją CB500 kręciłem lepiej niż MZ na kursie. Co dowodzi że praktyka jest tu najważniejsza. Teorie zostaw sobie gdy kupisz wlasny motocykl i bedziesz mial ochote pożyć dłużej, nie rozwalając sie na ślepym kredensie. pozdrawiam bluesowo ps: dodam tylko ze takie podstawowe informacje jak dodawanie gazu w zakrecie czy balans ciałem powinien przekazać ci instruktor jazdy. Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 NOGI ZAWSZE LUŹNO.... takie rzeczy to tylko w erze... Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobieś Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ja robiłem kurs i zdalem prawkojakis miesiac temu, tez latalem endurkiem dwusówem wczesnieji cholernie ciezko było mi sie zmiescic w ósemke za pierwszym razem , u mnie pomogło słowo "wolniej...!!!!!" Pózniej tez zauwazyłem ze sr 250 ma owiele wiekszy skret i ósemke kręciłem na bardzo wolnych obrotach.Co do samej techniki wjezdzania w ósemke to zawsze staralem trzymac sie srodka dociskajac bak kolanami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.