Skocz do zawartości

Spalanie CBR 600 f3 '98 rok + pusty wydech


Andre-20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja FZRa, pali ok. 6.5l poza miastem, przy dynamicznej jeździe na wysokich obrotach. Przy ciągłej jeździe, z dużą średnią prędkością, (z Olsztyna do Bydgoszczy – ok. 220km) moto spalało mi ok. 6l. W mieście, przy w miarę normalnej jeździe, pali ok. 7.5l.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrafią, potrafią tylko zamiast się wczytac to sobie szybko rzuciłem okiem :icon_razz: , już się poprawiam :icon_mrgreen: , nie mam K&N ,i nie mam żadnej dziury poniżej 4 tys obr/min powiedzmy ,że się zbiera całkiem nieźle......regulacja gaźników i czyszczenie nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zadnej dziury nie ma i przez te 4 tys obr przechodzi bardzo gladko.

Jak bys nie zalowal sprzegla to moglbys ruszac silzgajac sie z 5tys obrotow i sprawa zalatwiona, jednak lepiej pojedz do warsztatu niech Ci wyreguluja gazniki i klopot powinien byc z glowy.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacje zrobie na wiosne. Pytanie czy to pomoze, czy ten filtr tak ma (bo opinia mechanikow: "tak moze byc przy k&n, za to masz wsciekle moto na wysokich obrotach", nie nastraja mnie pozytywnie, gdyz smigajac duzo w miejsce przydalby sie tez dol :) )

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie poinstruowno ze zmiana na KN nie wplynie znaczaco na charakterystyke silika, ot po prostu taki sobie bajer. Natomist w przypadku wymiany tlumika na przelotowy konieczna jest wymiana dysz, bo inaczej motom bedzie "dziurawe".

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam oryginalny filtr i zadnej dziury nie czuje, jednak to jest 600 i trzeba pamietac ze dobry moment ma dopiero powyzej 5000 obrotów, zatem poniżej 4000 nie ma co szarzować bo bedzie zdeka zmulony. Zwiekszajac obroty od dołu nie wyczułem szczególnego przeskoku, jednak wyraznie czuc róznice momentów przy 3000-4000 oraz 8000 to oczywiste.

Ja mam zamiar poddac sowjego sprzeta do regulacji i czyszczenia gazników oraz wymienic filtr powietrza ale chyba na standard, poza tym mam przelotowy komin i chyba sa zle wykonane regulacje przez poprzedniego własciciela bo jest za bogata mieszanka paliwa, czarny dymek, oraz czarny nalot na kominie. Zalecam to też tobie Foks, bedziesz wtedy pewny na czym jezdzisz i czego mozesz sie spodziewac.

Moim zdaniem chyba nie ma sensu przepłacac za KN i miec z nim pozniej problemy, na standardzie tez gites chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam K&N niewiele da (ale zawsze coś), jak już to montuje się go razem ze sportowym kominem (najlepiej przelotowym) ale po tym zabiegu wymagana jest już regulacja gaźników a w skrajnych przypadkach zmiana dysz

Edytowane przez Miaziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi mowili to mam chyba jeszcze dynojety w gaznikach (sorry za moj brak szacunku do wiedzy technicznej, ale co to dokladnie jest i jak dziala? :D ). Przelotowy komin robie na wiosne, czyszczenie gaznikow + wszystkie regulacje... Moto mam od miesiaca, wiec nie oplacalo mi sie robic tego od razu...

Pozdrawiam

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foks, może masz coś ze świecami lub fajką nie tak :biggrin:

 

p.s. Niektórzy pewnie pamiętają, jakiś czas temu marudziłem że mi "chleje" prawie 10 litrów, czy miasto czy trasa :D No więc co sie okazało: miałem rozdartą fajke co za tym idzie ostre przebicia. Okazało sie że prawie 8000 km (Warszawa-Malaga-Warszawa) zrobiłem praktycznie na 3 cylindrach :P

 

Teraz wszystko jest ok i pali ..................... 6,8 L / 100KM po mieście, a spokojnie nie jeżdże :D :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyno jet - zestaw skladajacy sie z dysz i iglic ktore po zalozeniu do seryjnego gaznika ( i zalozeniu filtra np KN i najlepiej sportowego wydechu) owocuja wzrostem mocy maksymalnej i momentu obrotowego (oczywiscie po regulacjach. Polepsza sie w ten sposob charakterystya silnika. Ujemnym skutkiem jest zwiekszone zuzycie paliwa nawet do 1l na 100km.

Klaudiusz powiedz mi jak sie Ty nie skleiles ze pracuje tylko na 3 garach. to po przewjechaniu 100 metrow czyc ze moc nie ta........

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudiusz powiedz mi jak sie Ty nie skleiles ze pracuje tylko na 3 garach. to po przewjechaniu 100 metrow czyc ze moc nie ta........

 

Raz bylo dobrze raz źle, stwierdzilem że to kwestia paliwa :icon_rolleyes: Ja tam sie nie znam na tym a o Mechanikach w Warszawie sie nie wypowiadam bo kilku też nie wpadło na to :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...