Janusz Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Znajduje sie w na tyle szczesliwej sytuacji ze jezdze na codzien wszystkimi najnowszymi motycyklami, zarowno na drogach publicznych jak i na najlepszych torach swiata. Oczywiscie jest rzecza zrozumiala ze glownie jestem zainteresowany motocyklami wyscigowymi i sportowymi i mozna powiedziec ze mam objezdzone wszystkie najnowsze maszyny jakie sa obecnie dostepne plus oczywiscie wszystko co bylo dostepne przez ostatnie 15 lat albo i wiecej. Az wstyd sie przyznac ale istnieje jeden motocykl na ktory nigdy nie zwracalem uwagi, ktory istnieje w sprzedazy juz od ponad roku i ktorym zdecydowalem sie pojezdzic w celach ewaluacji dopiero w ciagu ostatnich 2 tygodni. Bardzo mi sie on podoba i uwazam ze jest duzo przyjemniejszy i dajacy wiecej zadowolenia i satysfakcji w jezdzie po bocznych drogach albo po miescie niz wiele innych uznanych doskonalosci lacznie z Ducati Monster (moze z wyjatkiem najnowszego 1000), Speed Triple, SV1000 czy Raptor (wymieniam tu maszyny porownywalne klasa czy przeznaczeniem). Ironia jest ze nigdy mi sie nie chcialo nim jezdzic poniewaz jest on spokrewniony poprzez swoj silnik i poprzez osobe konstruktora z ta kompletna abominacja nie warta nawet minuty mojego czasu jaka jest .... Harley. Zapewne kazdy juz wie ze pisze na temat Buell. A jesli juz Buell to raczej Lightning niz Firebolt. I to jest to co kazdemu bym bez wahania radzil jako idealny motocykl do rekreacji. Jest on malutki ale bardzo zmyslny. Czujesz sie jakbys siedzial na motocross tylko nizej. Skrzynia biegow doskonala (ale trzeba uwazac bo np. w Firebolt byla klap, klap - twarda zmiana. Byc moze tylko ten egzemplarz, albo Firebolt byl przedprodukcyjny, albo kontrola techniczna nadal licha. Nie wiem i nie chcialo mi sie dowiadywac a Eric'a Buell'a nie znam). Silnik troche malo momentu ponizej 4000 ale jak na to co on jest to swietnie zrobiony i dobrze pasuje do calosci. Oczywiscie mozna go latwo podrasowac.Wchodzi w zakrety latwiutko, do agresywnej jazdy polecam dolozyc amortyzator skretu. Ja mam tylko 174 cm i pasuje mi perfekt. Ktos 180 i powyzej moze byc za duzy. Przyjemnosc jazdu absolutna. Wheelies i stoppies na zawolanie. To tyle. Pierwszy motocykl ktory rekomenduje na tym forum. Jeden z niewielu ktory bym kupil za wlasne pieniadze i trzymal. Moze nawet tak sie stanie. Nie wiem jak sa one dostepne w Polsce ale jesli macie Harley'e, V-rod itp zlomy to zamiast kupowac ta technologie z lat 40-ych i placic przez nos czy nie jest lepiej miec cos co ma klase, najnowsza technologie, ciekawe rozwiazania techniczne i kosztuje niewiele ponad polowe ceny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Tez slyszalem duzo dobrych slow na temat tego motocykla, ciekawe rozwaizania tech. (bak i olej w ramie i wachaczu) 8O krotki roztaw kol i swietne hamulce. Nietuzinkowy motocykl, ale osobiscie raczej bym go nie kupil. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Czesc! To wlasnie o Buellu kiedys sie wyrazilem ze to jedyny Harley ktorego chcialbym miec, bo mozna nim niezle pojezdzic i ma klase. Poza tym jak Eric Buell robi na takich ciezkich silnikach takie lekkie i zwrotne motorki??!!(wiem co mowie bo musialem dzwigac cholerny kawal zelastwa na warstat:-)))))) ). Dla mnie mistrz swiata.Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 24 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Trza powiedzieć, że też marzy mi się Buell - zawsze podobał mi się "parkot" H-D, ale Harleya nigdy bym nie chciał bo lubie se poszaleć, ostro wchodzić w zakręt. Ogólnie tego typu motocykle stają sie dość popularne np.: Moto Guzzi Breva, czy Yamaha Bulldog - tylko że to nie są osiągi Buella i do tego wał kardana........... A może ktoś jest zorientowany ile trzeba by dać za paroletniego Buella za granicą(Niemcy, Holandia...)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Opublikowano 24 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2003 Nowy Buell Lightning XB9S jest dopiero w sprzedazy od okolo roku i watpie czy jest latwo znalezc jakikolwiek uzywany, a szczegolnie gdziekolwiek w Europie. Dawne modele Lightning albo inne Buell'a nie sa nawet w czesci tak dobre i mowiac prawde nie warto ich nawet szukac. W Kanadzie za nowy XB9S handlarze chca 13,500 CAD a kupic pewnie mozna za 12,500 - 13,000. W US ponizej 9,000 USD. MG Breva jest inny w zalozeniu niz XB9S; jest to w zasadzie motocykl dla poczatkujacych albo kobiet. Bulldog to junk, kompletnie nieudany. Pza tym nalezy podkreslic jedna rzecz; silnik w nowym Buell'u ma niewiele wspolnego z Silnikiem Harley'a. Jedyne co maja wspolnego to chyba tylko sama obudowa silnika (cases). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 Aha to już mi wybiłieś z głowy Buella, znowu będzie trzeba szukać fajnego nakeda. No nic może za pare lat... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 W końcu Craig Jones wiedział jaki motocykl wybrać do popisów ,bedzie można go na Bielawie pewnie zobaczyć... no i jeden z nielicznych który moze pracowac w pionie :twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwagier Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 Moja habeta tez pracuje w pionie a Buell czy ki ch*j przy niej to wymięka.... Trza było we stodole cała zime siedziec palce łodmrorzone ale chujz tym teroz bede smigol... Kiedy pijemy chlopoki jakie wińsko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 moze ktos zarzucic zdjecia tego motocykla bo nigdzie nei moge na nie trafic 8O :? :cry: wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 25 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2003 Moja Pani zachorowala na Lightinga i pewno za jakies 2 miesiace bedzie stal w garazu,jak pojezdze to tesz cos opisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Sid to na zdjeciu to stary model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Sid to na zdjeciu to stary modelRzeczywiście, już się poprawiam MODEL 2003Rama pełni rolę bakuTylli wahacz spełnia rolę zbiornika oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 No Sliczniutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karlik Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Pewnie ze sliczniutki wkonczu HD i Buell to jedna reka!! Pozdro KarlikPs. Guzzi chwal sie co Ci garbus przeszkadzal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.