Skocz do zawartości

speed

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Chicago

Osiągnięcia speed

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Tez slyszalem duzo dobrych slow na temat tego motocykla, ciekawe rozwaizania tech. (bak i olej w ramie i wachaczu) 8O krotki roztaw kol i swietne hamulce. Nietuzinkowy motocykl, ale osobiscie raczej bym go nie kupil. :evil:
  2. Jesli ma tak wygladac to kariery mu nie rokuje, mysle jednak ze Kawasaki nabralo "wiatru w zagle" (nowy ZX6R) i w nastepnym roku zobaczymy calkiem nieznany nam krztaltami i nowinkami tech. motocykl. :!:
  3. Chlopaki dajcie czadu na torze, poki co ogladnijcie sobie kilka filmikow z torow a w szczegolnosci Mat'a Mladin'a ktory lapie gume i calo z tej opresji wychodzi http://trackjunkie.com/gallery/video.htm
  4. Mysle zeby sie tak soczyscie wypowiadac na temat marek motocyklowych to najpierw wypadalo by troche sprzetow ujezdzac a nie pisac o tym z "sluchu". Nie ma (dla mnie ) najlepszej firmy wszystkie sa dobre i wszystkie maja swoich zwolennikow i przeciwnikow. Juz to raz pisalem, ale sie powtorze jesli chodzi o motocykl sportowy to wymieszal byl 3 firmy japonskie i tak z R1 wzial bym wyglad, moc z Suzuki GSX1000R, kulture pracy silnika z Hondy CBR :D
  5. R6 potega mocy?? To co powiedziec o Hayabusa. Jezdzilem chwile na R6 kumpla, silnik pieknie wkreca sie na obrotym, dobre hamulce, maszynka bardzo zwinna na zakretach, nie lubialem tylko troche miekkiego przedniego zawieszenia. :D
  6. Nie masz sie czym przejmowac to jest normalne w japonskich motocyklach( przynajmniej w rzedowych), w R1 mam dopiero 1200mil i silnik pracuje identycznie jak w twoim motocyklu po nacisnieciu sprzegla. W Suzuki i Kawasaki mialem taka sama sytuacje. :D
  7. Podobno tak ma wygladac "nowe dziecko" Kawasaki http://forum.swiat-motocykli.pl/album_view.php?id=255 :twisted:
  8. :lol: :lol: :lol: na Jackowie to jestem bardzo rzadkim gosciem....ale przejde do tematu. Na TL-kach nie jezdzi taka masa ludzi jak na rzedowkach. Osobiscie nawet nikogo nie znam kto posiada taki sprzet. Kilka lat temu mialem okazje pogonic sie z TL na autostradzie. Jechalem za nim, facet zobaczyl mnie w lusterku i ognia, musze przyznac ze odejscie bez redukcji biegu w tym motocyklu jest imponujace. Musialem zredukowac w swokej Kawie i za nim. Doszedlem go przy 240 km/h i wyprzedzilem wkrecajac sie do 260 km/h a TL-ka dalej siedziala mi na ogonie. Wiecej doswiadczen z tym motocyklem nie posiadam, a poki co zobacz sobie raking na http://www.bikez.com/bike/rated.php?idbike=655
  9. Szramer cos dla Ciebie http://forum.swiat-motocykli.pl/album_view.php?id=225 . Co jak co ale ten gong z tlumikow az dech zapiera. :)
  10. Wobec tego pozostaje tylko to http://www.calsportbike.com/cgi-bin/store/...683.1554&pid=16 :wink:
  11. GSXR z '99 Plusy: - ciezar -wtrysk paliwa - swietny "Top End" (odczowalna moc w koncowym zakresie obrotow) - skrzynia biegow (biegi latwo wchodza) Minusy: -wyglad ZX7R '98 Plusy: -hamulce -zawieszenie -wyglad Minusy: -ciezar -brudzace sie gazniki -nie najlepiej pracujaca skrzynia biegow -Top End( o wiele gorszy niz w GSXR) Sa to moje spostrzezenia i opine po dosiadaniu tych motocykli :wink:
  12. Czesc Dominik! Ja rozgrzewam opony podczas pierwszej fazy jazdy, jadac slalomem przy malej predkosci, po prostu przechodze z kanta na drugi kant. Napewno opony w enduro roznia sie (sporo) czasem nagrzewania bo ich przeznaczenie jest bardziej uniwersalne. Niestety cos za cos :wink:
  13. Taką fajną dupcię miała, co...? ;) :) ;) Dla Borysa i Dominika :lol: http://forum.swiat-motocykli.pl/album_view.php?id=188
×
×
  • Dodaj nową pozycję...