Tez slyszalem duzo dobrych slow na temat tego motocykla, ciekawe rozwaizania tech. (bak i olej w ramie i wachaczu) 8O krotki roztaw kol i swietne hamulce. Nietuzinkowy motocykl, ale osobiscie raczej bym go nie kupil. :evil:
Jesli ma tak wygladac to kariery mu nie rokuje, mysle jednak ze Kawasaki nabralo "wiatru w zagle" (nowy ZX6R) i w nastepnym roku zobaczymy calkiem nieznany nam krztaltami i nowinkami tech. motocykl. :!:
Chlopaki dajcie czadu na torze, poki co ogladnijcie sobie kilka filmikow z torow a w szczegolnosci Mat'a Mladin'a ktory lapie gume i calo z tej opresji wychodzi http://trackjunkie.com/gallery/video.htm
Mysle zeby sie tak soczyscie wypowiadac na temat marek motocyklowych to najpierw wypadalo by troche sprzetow ujezdzac a nie pisac o tym z "sluchu". Nie ma (dla mnie ) najlepszej firmy wszystkie sa dobre i wszystkie maja swoich zwolennikow i przeciwnikow. Juz to raz pisalem, ale sie powtorze jesli chodzi o motocykl sportowy to wymieszal byl 3 firmy japonskie i tak z R1 wzial bym wyglad, moc z Suzuki GSX1000R, kulture pracy silnika z Hondy CBR :D
R6 potega mocy?? To co powiedziec o Hayabusa. Jezdzilem chwile na R6 kumpla, silnik pieknie wkreca sie na obrotym, dobre hamulce, maszynka bardzo zwinna na zakretach, nie lubialem tylko troche miekkiego przedniego zawieszenia. :D
Nie masz sie czym przejmowac to jest normalne w japonskich motocyklach( przynajmniej w rzedowych), w R1 mam dopiero 1200mil i silnik pracuje identycznie jak w twoim motocyklu po nacisnieciu sprzegla. W Suzuki i Kawasaki mialem taka sama sytuacje. :D
:lol: :lol: :lol: na Jackowie to jestem bardzo rzadkim gosciem....ale przejde do tematu. Na TL-kach nie jezdzi taka masa ludzi jak na rzedowkach. Osobiscie nawet nikogo nie znam kto posiada taki sprzet. Kilka lat temu mialem okazje pogonic sie z TL na autostradzie. Jechalem za nim, facet zobaczyl mnie w lusterku i ognia, musze przyznac ze odejscie bez redukcji biegu w tym motocyklu jest imponujace. Musialem zredukowac w swokej Kawie i za nim. Doszedlem go przy 240 km/h i wyprzedzilem wkrecajac sie do 260 km/h a TL-ka dalej siedziala mi na ogonie. Wiecej doswiadczen z tym motocyklem nie posiadam, a poki co zobacz sobie raking na http://www.bikez.com/bike/rated.php?idbike=655
GSXR z '99 Plusy: - ciezar -wtrysk paliwa - swietny "Top End" (odczowalna moc w koncowym zakresie obrotow) - skrzynia biegow (biegi latwo wchodza) Minusy: -wyglad ZX7R '98 Plusy: -hamulce -zawieszenie -wyglad Minusy: -ciezar -brudzace sie gazniki -nie najlepiej pracujaca skrzynia biegow -Top End( o wiele gorszy niz w GSXR) Sa to moje spostrzezenia i opine po dosiadaniu tych motocykli :wink:
Czesc Dominik! Ja rozgrzewam opony podczas pierwszej fazy jazdy, jadac slalomem przy malej predkosci, po prostu przechodze z kanta na drugi kant. Napewno opony w enduro roznia sie (sporo) czasem nagrzewania bo ich przeznaczenie jest bardziej uniwersalne. Niestety cos za cos :wink: