Skocz do zawartości

Doskonaly Motocykl


Rekomendowane odpowiedzi

wahacz wyglada slabo, przednia felga tez i jedna tarcza takze - ogolnie moto mi sie nie podoba.

tylko teraz nie piszcie, ze jedna tarcza jest dlatego, ze hamulce sa wystarczajaco dobre - wiem! chodzi mi tylko o to jak to cos wyglada a imo wyglada zbyt kosmicznie

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest ciekawe - tarcza jest mocowana do obręcy koła, a nie do piasty, tak jak zazwyczaj. Jest przez to lekka przy ogromnej średnicy. Dlatego wystarczy jedna. Pojazd ten z HD ma pochdny silnik (pochodny bo po niezłym tuningu), a cała reszta to inna bajka.

Chciałbym mieć to bardziej niż HD, bo taki typ motocykla naprawdę mi odpowiada (prawie dorównuje mojej Suzi GS500)

 

Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wahacz wyglada slabo

 

tzn :?: :?: bardziej fachowo bym prosil ' date='tak na oko czy znasz jakies szczegoly :?: :) :D[/quote']

 

hehe pewnie tak jak hamulce zajebibiście pełni swoją funkcję, ale jest tak dużu, że przypomina bardziej błotnik niż wahacz :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stylistycznie bardzo ciekawy...silnik raczej nie pasuje i psuje optyczne zgranie. Po prostu taka "bulwa" nie pasuje do tego lekkiego motocykla. Ciekawe rozwiazanie zbiornika paliwa i oleju. Maly, krotki i na pewno zwrotny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest ciekawe - tarcza jest mocowana do obręcy koła, a nie do piasty, tak jak zazwyczaj.

Pozdrawiam, Paweł

 

jak w najnowszym Zaporożcu -> czyli Tawrii.

 

Dla mnie jedynie słuszne to motocykle japońskie, no i jeszcze BMW. Reszta to sranie w banie i budowanie przyszłości za pomocą zamierzchłej przeszłości. Amerykanie i makaroniarze już od dawna mogą dorównac japońcom technologicznie to pieprzą kocopały o legendach i wyjątkowości marek i o ich eksluzywności i podnosząc ego ich posiadaczy. Nie oszukujmy się, takie marki jak Harley, Moto Guzzi, Ducati czy Triumph pod każdym względem nie dorastają porównywalnym japońcom nawet do pięt, począwszy od cen, poprzez moce silników na trwałości podzespołów skończywszy. I tak się składa, że każda z nich jest niezwykle eksluzywna

 

miec cos co ma klase, najnowsza technologie, ciekawe rozwiazania techniczne i kosztuje niewiele ponad polowe ceny .

 

Dane silnika Buell'a:Silnik: typ - 4-suwowy chłodzony cieczą, ikość cylindrów-2, układ cylindrów-widlasty, rodzaj rozrządu OHV, ilość zaworów na cylinder-2 , pojemność-1203 ccm, moc/obroty - 86 KM/6000 obr. Masa pojazdu - 204 kg Prędkość maksymalna - ponad 200 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, nie wiem czy dobrze gadam, ale silnik chyba wywodzi się ze Sportstera 1200, tylko ma około 10 km więcej. Ale jest elastyczny na pewno.

 

Michał - zgodzę się Tobą częściowo. Japończyki są najlepsze, ale nie można też mówić,że reszta to szajs.

 

Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Michał - zgodzę się Tobą częściowo. Japończyki są najlepsze, ale nie można też mówić,że reszta to szajs.

 

 

toteż ja nie twierdzę, że reszta to szajs. Mówię tylko, że Japończycy w budowaniu motocykli przegonili kokurencję o epokę. Konkurencja wstawia więc głodne kawałki o legendach, wyjątkowośc i eksluzywności swoich motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię tylko, że Japończycy w budowaniu motocykli przegonili kokurencję o epokę. Konkurencja wstawia więc głodne kawałki o legendach, wyjątkowośc i eksluzywności swoich motocykli.

 

To też właśnie racja - harley nie ma kasy, ponieważ nie ma czym konkurować, wieć wymyślił duszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie paskudny! Temat stary jak świat: co się komu podoba. Na pewno Buell jest nie tyle nowatorski, co ekstrawagancki w sensie konstrukcyjnym, a nie zawsze przynosi to jakieś korzyści, chyba że właścicielowi świadomość posiadania maszyny, która ma tarczę mocowaną do obręczy a nie piasty. A klasyczne hamulce w nowoczesnych konstrukcjach to co niby, słabe są? Albo ciężkie? Japońskie motocykle są tak dopracowane konstrukcyjnie, że reszta sili się na wymyślanie czegoś nowego (włącznie ze strategiami marketingowymi), by się na rynku utrzymać. A ja i tak wolałbym, gdybym posiadał meti, jakiegoś klasyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To też właśnie racja - harley nie ma kasy, ponieważ nie ma czym konkurować, wieć wymyślił duszę

 

*** Raczysz zartowac, HD zarabia wiecej niz kazdy z japonskich producentow i jego produkcja ( oprocz Sportstera ) jest na pniu sprzedana na co najmniej rok z gory.

Wszystkie japonskie cruisero - choppery to jest nieudana proba podebrania Harleyowi chociaz czesci tego rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD jest oststnio w niezłej kondycji finansowej. Motocykle się sprzedają jak świerze bułeczki, szczególnie V-Rod. Czy chciałbym mieć HD ? Odpowiadam tak i to bardzo. Czy byma tekiego kupił ? (za własne pieniądze) Nieeeeeee. Bo jego cena nie jest proporconalna do wartosci (i jakość - kalmka sprzęgła w Sportsrerze 1200 chodzi tak ciężko, że trzeba być rolnikiem oderwanym granatem od pługa,żeby przejechać tym Warszawę). Ale jabym takiego dostał w prezencie, to byłoby spuer - na pewno bym się cieszył jak dziecko.

 

Pozdrawiam, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...