Skocz do zawartości

Zbyhoo

Forumowicze
  • Postów

    418
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zbyhoo

  • Urodziny 11/25/1973

Informacje profilowe

  • Lubię
    ?! motocykle
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Osobiste

  • Motocykl
    GSF 1200S,TS 250,SHL M11
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4735298
  • Telefon
    663224363
  • Strona www
    http://zbyhoo.republika.pl

Osiągnięcia Zbyhoo

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Do sprzedania mój Bandit 1,2 - po ponad 8 latach posiadania. Kupiony od starego forumowicza - Marlewa... Szczegóły: http://olx.pl/oferta/suzuki-gsf-1200s-bandit-8-lat-w-moich-rekach-CID5-IDeM2qH.html Cena 8500 z kuframi - do uzgodnienia
  2. Witam Mam do sprzedania kompletne roczniki Swiata Motocykli oraz Motocykla z lat 1996- 1999. KLIKNIJ po szczegoly pozdrawiam zbyhoo GSF 1.2, SHL M11, MZ TS
  3. Legendy. Chyba, że ganiasz po czerwonym polu. Mój jak dotąd raz przekroczył 6 / 100, najczęściej notuję spalanie 5,4-5,7 przy normalnej jeździe 20% po mieście, reszta trasa 100-120 km/h. Mnie przeszkadza trochę spora masa, utrudnia to manewrowanie w garażu czy przepchnięcie grata na parkingu, nie mówiąc o podniesieniu w razie paciaka. Podsumowując jednak - zamieniłbym swoją kozę chyba na jeden tylko motocykl - Bandit 1200S z roku 2006/2007 czyli ostatni olejak ale w nowym nadwoziu :-)
  4. Wybieram się z moją lepsza połową na objazd Słowackich zamków, gór i miasteczek, nocleg na kwaterach codzień w innym miejscu, kierunek ze wschodu na zachód, w finale całodzienny pobyt w Pradze z noclegiem w okolicach - chyba że znajdzie sie tania kwatera w samej stolicy Czech. Wyjazd bez szczególnych przygotowań, plany można modyfikować na bieżąco, zero pośpiechu. Prędkości rzędu 90-100 km/h, najchętniej bocznymi drogami. Gdyby ktoś miał podobne plany to chętnie się przyłączymy. Pozdrówki
  5. A nie lepiej zacząć od wyczyszczenia soczewek i szyby? U mnie jest tam sporo kurzu i zastanawiam się czy i jak da się to rozebrać? Może któryś z kolegów przerabiał takie operacje? Po takiej czynności jakieś dobre żarówki Philips i chyba powinno byc lepiej. Ja się nie zdecyduję na ksenon, to jest zbyt duże ryzyko oślepiania innych. Nie bez powodu ksenony w puszkach mają układy samopoziomowania i zmywania szyb reflektorów. A sami wiecie zapewne jak oślepia niewłaściciwe ustawiony ksenon (wrrrr)
  6. Witam kolegów! Wczoraj nabyłem droga kupna Bandita 1200S z roku 2000. Przesiadłszy się po dwóch sezonach z małego Diversiona (wcześniej 3 sezony na ETZ250) stwierdzić muszę, ze to jest motocykl prawie bez wad ;-) Myślałem, że pić będzie jak smok, a tu spalanie w drodze z Wawy za żoną w puszce (czyli przelotowa 90-110) - 4,95 litra na 100 km :( Wady ma trzy - jak dla mnie typowego turysty - ciut za twarde zawieszenie i ciut za wysoko podnóżki dla pasażera. Do tego naprawdę kiepskie, mimo soczewek, światła, szczególnie drogowe - prawie nie widać efektu świecenia tej drugiej żarówki. Reszta naprawdę super - uciąg godny lokomotywy, pewne prowadzenie, mocne hamulce, świetnie wyważony motocykl i bardzo poręczny mimo sporej pojemności, wcale nie ciężki, jak gdzieś tam czytałem. Przy okazji prośba - możecie polecić jakieś forum czy strony z manualami choćby jak poprawić światła. I nurtujące mnie pytanie - czy z tej samej generacji Bandita 600 pasować będą stelaże do dużego GSFa? Pozdrówki
  7. Ja śmignąłem małym V-Stromem, bo marzy mi się motocykl o podobnym charakterze - do wszystkiego. W trasę, na polne dróżki, winkli się nie boi i w mieście też daje radę. Pierwsze wrażenie - o kurde jakie to wielkie! Jednak mając 174 cm wzrostu całymi stopami dostawałem do ziemi więc już po chwili było calkiem nieźle. Kontrolki świetnie czytelne, nawet w ostrym słońcu. Ruszam - wrzucenie jedynki bez szarpnięcia sprzętem to dla mnie nowość. Za to kolejne biegi z wyraźnym "gdynk". Manewry bez zarzutu mimo sporej wysokości i dużego, 19-calowego przedniego koła. Pozycja fantastyczna, mógłbym dojechać na Wybrzeże jedynie tankując i kto wie, czy nie dałoby się wrócić nadal żyjąc. Ochrona przed wiatrem super. Jak na upały nawet za super gdyż ni zefirka chłodzącego spocony grzbiet za szybą nie uświadczysz. Za to przy tak stromo ustawionej szybie za owiewką przy prędkościach powyżej 100 tworzy się podciśnienie i kamizelkę odblaskową podciągało mi prawie na głowę :-) Prowadzenie po winklach, jak dla mnie dosiadającego giętkiej XJty, przyjemnie neutralne. Zero walenia się w zakręt czy konieczności wciskania w niego, jak w maszynach z szerokimi tylnymi oponami. Przy tym bardzo dobry komfort i fantastyczne połykanie nierówności. Praca zawieszenia na dziurach zasługuje na najwyższą ocenę. Hamulce bardzo dobrze wyczuwalne i wystarczająco skuteczne. Za to plecaczek przy ostrym gazowaniu i hamowaniu jeździ po kanapie jak worek ziemniaków. Przydałoby się pokrycie siedziska materiałem o porowatej fakturze - przynajmniej w tylnej części. Silnik ciągnie nieźle od 3000, nawet od 2500 można delikatnie jechać i nie szarpie łańcuchem. Dodając gazu przy wyższych obrotach można utrzymać się za mocniejszymi sprzętami do ok 100-120 km/h. Przyspieszenie całkiem do rzeczy, jak na podróżny motocykl o takiej pojemności. I na koniec jedyny minus, niestety całkiem spory - silnik ryczy konkretnie na wyższych obotach przy ostrym dodawaniu gazu. Wiem, powie ktoś - co to za maszyna, której nie słychać, szczególnie przy dynamicznej jeździe. Jednak turystyczny motocykl, którym powinno się pokonywać kilkaset km dziennie, z reguły z plecaczkiem, powinien być cichy. Inaczej nawet mp3 player w uszach nie pomoże i jazda staje się męcząca. Mnie ten ryk przeszkadzał, Ewa miała go dosyć już po 10 minutach. Jedynie spokojne pyrkanie nie spowoduje zmęczenia hałasem, ale nie zawsze tak można. Podsumowując - sprzęt prawie dla mnie. Wsadziłbym tylko kardan, centralną stopkę, silnik R4 i byłby motocykl skorojony na miarę :-)
  8. Chętnie się przyłączę gdyby spotkanie doszło do skutku. Zresztą zapraszam via Olkusz w kierunku Ojcowa, najbliższy zestaw interesujących winkli :-)
  9. Zbyhoo

    Szukam kompanów- Kraków

    No i zmieniliśmy zainteresowania na chemiczno - kosmetyczne ;-)
  10. Witam Kumplowi jakieś sk******yny ukradły w Krakowie moto jak w tytule - żółto-srebrna Yamaha TDM 1997, model 4TX, nr rej. KLI 40SW. Moto ma ślady po szlifie na lewym boku - tłumik przytarty i leciutko wygięty ku górze, otarty lakier na lewej stronie ramy, naklejona na tym przezroczysta naklejka, wyraźne ślady lakierowania na lewych plastikach, nowiutka guma Dunlop z przodu. Gdyby ktoś mógł pomóc - kontakt 501 63 53 53, [email protected], gg 4735298 lub Policja 997 foty: http://republika.pl/zbyhoo
  11. Zbyhoo

    POLSKIE MOTOCYKLE

    Zerknijcie na http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83462961 Gdyby człek był milionerem... Napisałem do faceta z prośbą o te fotki, o których pisze, ale echo.
  12. Jest to opisane w książce "Jeżdżę motocyklem MZ". Juz raz wklepywałem ten tekst więc poszukaj choćby po moich postach w Mechanice 2T. A jesli masz modem albo jesteś mega leniwy :-P to postaram się zrobić skan cyfraiem i podesłać na maila, ale nie wiem kiedy bo teraz mam maraton w pracy (4 dni z rzędu po 12h)
  13. Nie kombinujcie z żadnymi modułami z allegro, tylko naprawiajcie oryginała. Z reguły pali się tranzystor mocy. Jeśli MłodyVFR nie poradziłby sobie z naprawą to masz rewelacyjnego gościa, który sie takimi rzeczami od lat zajmuje http://www.republika.pl/digitech/spis.html Znam Andrzeja osobiście i rzadko spotyka się tak życzliwych ludzi. Naprawiałem u niego kiedyś moduły od Trabanta, przy okazji naprawił mi regulator elektroniczny od eMZy za friko, później testowałem jego moduł - też za friko. Naprawdę fajny gość, można z nim pogadać na gg. Często jest zajęty bo teraz nowy warsztat otwiera, ale zawsze doradzi.
  14. Podłącz przewody wg schematu instalacji i powinno grać http://mzetz250.webpark.pl/mz12v.gif http://mzetz250foto2.webpark.pl/etz12v.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...