Skocz do zawartości

transplant

Forumowicze
  • Postów

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O transplant

  • Urodziny 05/30/1983

Osobiste

  • Motocykl
    CBF 1000 A
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    21093811
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnowskie Góry

Osiągnięcia transplant

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym motocyklem zarówno w wersji X i S? Wiem że to nowość na rynku ale może jest wśród nas użytkownik tego modelu. Producent chwali się niskim spalaniem i mala awaryjnoscia. To co mi się podoba w tym moto to wtrysk, abs, zawory na śrubki, schowek w miejscu zbiornika paliwa, male spalanie (teoria), jedna tarcza z przodu i cena- za ok 25 tys zl tudno jest znalezc fabrycznie nowy motocykl w tej klasie pojemnosciowej. Co Wy o tym myslicie?
  2. Witam. Tak się niestety składa, że w zeszłym roku kupiłem ten model na motobajzlu we Wrocku. Piszę "niestety" ponieważ Fusiony mają tę wadę, że pękają na zgięciu stopy. Być może przyczyną tego jest to, że według sprzedawcy jako jedyne nie są zrobione z materiału lorica. Z czego więc powstały? Nie wiem, ale moim zdaniem to nieporozumienie, żeby buty za ponad 500 zl po nie całym roku mało intensywnego używania pękały. Nie jestem wyjątkiem, gdyż reklamując te buty w zeszły weekend w sklepie sprzedawca miał już 5 par fusionów do zwrotu z tym samym defektem. Do miesiąca czasu powinienem dostac nowe buty i tak 3 razy, jeśli to nie pomoże to zwrócą mi pieniądze. Prawdę mówiąc wolał bym dostać kasę i kupić coś uszytego z naturalnej skóry, jakoś przestałem wierzyć w zalety tworzyw sztucznych ;) Uważajcie na ten model. Buty kupiłem w firmie "TREKKER", ul Wrocławska 10 Długołęka. Nick na allegro edi-shop. Pozdrawiam.
  3. Witam ponownie. Z moim problemem poradziłem sobie 2 tygodnie temu. Wymieniłem świece i sprzęt odpalił, ale z pewnymi trudnościami. Świece były zalane a po wkręceniu nowych silnik załapał dopiero po piątej próbie. Pomogło podkręcenie gazu jak już zaczął łapać na niektóre cylindry- kiedy wszedł na obroty, to już zaczął stabilnie pracować. W sumie już po sprawie chociaż podejrzewam, że stosując się do instrukcyjnego sposobu cytowanego przez goramo też bym odpalił motocykl bez wymiany świec. No cóż- wszystkiego wiedzieć nie można. Bogatszy tym doświadczeniem w przyszłym sezonie zimowym nie zamierzam zostawiać maszyny na tak długi czas w bezruchu tylko odpalać co 2 tygodnie do momentu, aż silnik złapie temperaturę. Wiem,że różne są opinie na ten temat, jednak z poprzednim motocyklem tak robiłem i nie było takich problemów. Ale to już temat na inny post... Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Szerokości :)
  4. Dziekuje za zainteresowanie tematem i porady. Podejrzewam, ze przy pierwszej probie odpalenia na slabym aku zalalem swiece i dlatego nie uruchomilem pozniej sprzeta. Swieczki zamierzam wymienic w ten weekend i niezaleznie od temperatury nakrecic pare kilometrow. Wpierw musze porzadnie przedmuchac silnik przy wykreconych swiecach i tu pojawia sie pytanie: czy moge krecic rozrusznikiem przy zdjetych przewodach zaplonowych? Nie chcial bym bawic sie w masowanie wszystkich kabli. Czy moze lepiej zdjac przewody niskiego napiecia podające impulsy do cewek zaplonowych i czy nie spowoduje to uszkodzenie jakiejs czesci elektrycznej/elektronicznej? Eh, sezon juz blisko :biggrin: Pozdrawiam :buttrock:
  5. Witam. Mam problem z odpaleniem CBF 1000 po zimowym postoju. Pomóżcie proszę. Więcej w tym poście: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=140385
  6. Witam. Po 3 miesiecznym postoju w nieogrzewanym garażu próbowałem odpalić sprzęt, ale bez rezultatów. Opiszę co i jak: - akumulator był słaby, podładowałem i kręcił dobrze -czasami łapał jak na moje ucho na 1, 2 cylindry ale nic więcej -wykręciłem tylko 2 swiece ze skrajnych cylindrów (nie miałem czasu ani narzędzi żeby się głębiej w tym grzebać)- świece mokre (paliwo jest podawane), iskra jest -immobilizer działa prawidłowo -motocykl stał przez 3 m-ce w nieogrzewanym garażu, nie był ładowany aku, nie był odpalany -w zeszłym sezonie czasami nierówno pracował na jałowych obrotach przy nagrzanym silniku- szczególnie w sytuacji po zgaszeniu na pare minut i powtórnym odpaleniu. Proszę o pomoc w tym temacie, bez wymądrzania się i zbędnych dywagacji. Czy to mogą być świece? Czy zimowy postój mógł im w jakiś sposób zaszkodzić? Dziękuję z góry.
  7. Witam. Poszukuje butow do jazdy szosowej/turystycznej WYKONANYCH W CALOSCI ZE SKORY NATURALNEJ(sidi B2 i vertigo odpadaja ;)). Wysoka cholewka i ochraniacze to podstawa. Wojskowe opinacze nie wchodza w gre. Co moglibyscie mi doradzic?
  8. Na rajdzie bylem, nr 76, traske przejechalem i jestem bardzo zadowolony. Impreza zostala dobrze zorganizowana, trasa ciekawa (tak jak konkurencje), mapa w miare dokladna- poza kierunkiem wyjazdu z baru Texas, niejeden sie tutaj pogubil ;) Jak na pierwszy raz to bylo bardzo sympatycznie. Pozdrawiam organizatorow- do zobaczenia za rok.
  9. W najnowszym Swiecie Motocykli przeczytalem, ze Honda wygrala przetarg na dostawe ponad 360 szt CBF 1000 dla Policji. Sprzet jest coraz bardziej popularny ;)
  10. Witam. Na jakiej wysokosci macie ustawiona kanape? Moj wzrost 185cm, waga 82 kg. Czy jest zasada ze im wyzszy kierowca tym wyzej ustawiona kanapa?
  11. Witam. Mam pytanie odnosnie odpalania. Czy w waszych sprzetach srednio i dobrze zagrzany silnik odpala od razu? Chodzi mi o krotkie odcinki pokonywane w miescie, gdzie trzeba czesto parkowac na kilka/kilkanascie minut. U mnie roznie z tym jest. Zimny pali po ok. sekundzie krecenia rozrusznikiem, jak jest cieply to roznie- czasem szybciej a czasami trzeba krecic do 4 sekund (za kazdym razem pompa paliwa pompuje porcje paliwa i sie wylacza, kontrolka gasnie). Drugie pytanie to wentylator. U mnie dosyc czesto sie wlacza podczas miejskiej jazdy, knotrolka zbyt wysokiej temperatury jeszcze sie nie zaswiecila. Czy ten silnik ma tak waski zakres temperatury roboczej ze wentylator musi ja co chwile korygowac? A moze to pojemnosc 1 litra produkuje tak duzo ciepla w krotkim czasie? Sprzeta mam od niedawna wiec nie wiem czy "ten typ tak ma". Moj pelnoletni Transalp palil od pol obrotu walu na cieplym silniku ;) Pozdrawiam.
  12. Witam. Prosze podac cene i wyslac fotki tego tlumika na [email protected]. Pozdrawiam.
  13. Witam. Jak sprawdzacie poziom oleju w silniku? Stawiacie motocykl na centralke i patrzycie na wziernik czy moze utzrymujecie go w pionie na kolach i dopiero wtedy kontrolujecie?
  14. Witam. Z kad moge sciagnac serwisowke do CBF 1000?
  15. Witam. Poszukuje do CBF 1000 prawej owiewki, lewego lusterka (oryginal, nowe podrobki wygladaja podobnie ale roznia sie katem podparcia ramienia), przednich kierunkow (pasuja od CBF 600-biale klosze), tylnego lewego klosza kierunkowskazu i lewego kufra Hondy. Na allegro patrzylem i albo juz w.w. elementy sa sprzedane albo ceny z kosmosu wziete. Jesli ktos ma to na zbyciu albo wie gdzie szukac to prosze o sygnal. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...