Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

A co z zacierającą się trzecią panewką? Mieliście taki problem w swoich zygzakach? No i czy dotyczy to również ZZR 1200?

 

 

Panewka!!niewiem jak u innych ,ale to mnie nie dotyczy a mam 1100 i 70tyś nawinięte,a jeśli chodzi o 1200zzr to niemam pojęcia ,może tam już w ogóle niema tego problemu jakowy taki by miał istnieć (zawsze najwięcej informacji o 3 panewce mają ci co w ogóle nie mieli takiego sprzęcika :icon_mrgreen: , a zresztą jak dbasz tak masz.

Jeżdząc bez oleju (poziom) to i tak wszystko można zajechać nawet niezniszczalną Honde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"pzdrowienia dla WUJKA"

Dzięki wielkie

 

Witam. Korzystając z okazji, że ujeżdżacze zygzaków dyskutują chciałem podpytać o ZZR1200. Myślę o maszynie do turystyki, nie określiłem jednoznacznie jaki typ moto to będzie, ale ten sprżet bardzo do mnie przemawia.Podzielcie sie doświadczeniami, moze ktoś posiada takowe.

Ciężki temat, 1200 w Polsce jest bardzo mało popularny, na forum chyba nikt nie ma takowego sprzęta :wink:

 

Dzięki!zalecany olej to 10w40 półsyntetyk i taki zamierzam zalać a czy ty irekS lejesz również pół czy pełny syntetyk,a jak tak czy jest jakakolwiek różnica w pracy silnika albo skrzyni biegów,czy gra jest warta świeczki smile.gif

Panowie nie bójcie się syntetyka! Jeśli nie jesteście pewni to zdejmijcie pokrywę rozrządu i zobaczcie co tam macie. Pewnie czyściutko wiec co ma syntetyk wypłukać? Notabene pisałem już o syntetyku na forum i podtrzymuje swoją wersję! Lać syntetyka!

 

Kup ostatni ŚM, nasz kolega forumowy WUJEK opisał dokładnie jakie ma nastawy zawieszenia, które uważa za najbardziej optymalne. W artykule również wzmianka o zachowaniu się silnika na oleju w pełni syntetycznym. Ja w swoim ZX 10 mam prawie identyczny silnik z ZZR 1100, olekj leję na makas i czasem trochę więcej biggrin.gif Paweł coś wie na ten temat biggrin.gif

Dokładnie, przeczytaj moje wypociny, takie ustawienia uważam za najlepszy kompromis. Janusz miałeś zalany silnik niczym stunter :buttrock: na oko litr ponad :D ale spoko. Piomay z precli leje 0,5 ponad stan i jest ok!

 

A co z zacierającą się trzecią panewką?

Ten temat powraca niczym bumerang. A wiecie że pierwsze roczniki Thunderaca miały za małe otwory olejowe w panewkach (wszystkich) i zacierały się i jakoś nikt nie pierdoli w kółko że yzf100r eeee tammm zatarte panewki...

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek, gratulacje za artykuł, właśnie dzisiaj kupiłem ŚM i poczytałem.

Olej leje na 3/4 miarki, olej to - CASTROL R4 Superbike , to 10W50 , czyli syntetyk, silnik i skrzynia pracują bez zarzutu, wszystko jest ok.

W mojej kawie nic przez ten rok się nie stało, no może spalona żarówka podświetlająca środek zegarów (przy okazji - będę pewnie musiał rozebrać osłony i czachę aby się do żarówek dostać ),

Na wiosne wymiana oleju, filtra, klocków (przód i tył) no i napędu tj. zębatki i łańcuch - macie jakieś propozycje co do tych elementów, jakie i jakiej firmy macie klocki , łańcuch i zębatki ? acha ile zebów na zębatkach powinno być ?

No i pewnie regulacja zaworów (ciekawe czy sam sobie z tym poradze :evil: i gaźników.

Napęd wymieniam ponieważ podczas powrotu ze zlotu w Rybniku na A4 do Wrocławia poczułem lekkie stuki w podnózkach, okazało się, że to coś z łańcuchem (koleś powiedział mi, że powodem może być nierówne rozciągnięcie łąńcucha - pewnie tak), sam nie wiem dlaczego, był konserwowany regularnie, zęby na tylnej są też ok, nie wiem jak na przedniej, chyba, że łańcuch jest za luźny, ale od tego raczej nie byłoby stuków w podnóżkach.

Pozdro

Edytowane przez IrekS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wiosne wymiana oleju, filtra, klocków (przód i tył) no i napędu tj. zębatki i łańcuch - macie jakieś propozycje co do tych elementów, jakie i jakiej firmy macie klocki , łańcuch i zębatki ? acha ile zebów na zębatkach powinno być ?

 

w mojej kawie mam z przodu klocki nissin wymienione były na wiosne i dają rade!z tyłu też czeka mnie wymiana i założe tej samej firmy

A co do ilości zębów to przód powinien mieć 17 a tył 44 i tylko te z najwyższej półki!150 kucyków robi swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IrekS do zegarów nie musisz demontować czachy, odkręcasz szybkę, 4 śrubki wypełnienia (tego plastiku okalającego zegary) i masz dostęp do deski. Te stuki to mogą być wyłamane zęby na zębatce. Latam na Goldfrenach AD i jakoś dają rade ale teraz kupie S3. Jak chcesz zaszaleć to polecam Sunstara i DIDa 17 przód 45 tył. Poprzednio wsadziłem na tył 43 i jest ok (przy 180 silnik kreci się 7000) ale teraz planuje 47 na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo wreszcie temat dla mnie ;) ( pzodro Wujek ) moze sie niedlugo wybiore do wawki po te klocki co pisaliscie do tego dojda filtry i olej do tego uszczelniacze przed. zawieszenia bo mi sie "poci" najchetniej to bym cie odwiedzil wujek :/ i bys powiedzail co i jak :/ ...bo zaden czlowiek znajacy sie na tej maszynie jej jeszcze nie widzial.Co do jazdy ehhh...to moje pierwsze takie moto no i banan na twarzy jak wsiadam odpalam i jade -choc zrobilem dopeiro 130 km :flesje: (bo prawka nie mam).I jeszcze jedno ma : MA MOZE KTOS PRZEDNI BLOTNIK DO MEJ ZZR-KI 1996 rocznik.... moze ktos ma jakies dojscia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najchetniej to bym cie odwiedzil wujek :/ i bys powiedzail co i jak :/ ...bo zaden czlowiek znajacy sie na tej maszynie jej jeszcze nie widzial.

No to hop atakuj na pw na razie.

 

Ps. mam pomysła gdzie mógłbyś te wszystkie graty wrzucić chyba że sam dłubiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ps. mam pomysła gdzie mógłbyś te wszystkie graty wrzucić chyba że sam dłubiesz."

 

 

Rozwin Wujek.Sam nie dlubie bo jeszcze doswaidczenia nie mam ale przydaloBy sie cos zrobic samemu :/ choc za zawieszenie brac sie nie chce:/ jakis serwis czy cos :/ ale to kosztuje a cen nie zanam i nie wiem na co sie szykowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się Wam podoba dowcip o 3-ciej panewce i pękającej ramie? Nie mogłem się powstrzymać :clap: :wink:.

 

Pawel

 

Zapomniałes o wyskakującej 2ce :lalag:

 

Posiadam zzr 600( z 92r wersja USA przejechane niecałe 60tyś.km) od lutego br.

Ważna rzecz to świece: wymieniłem na początku sezonu bo silnik nie miał życia, róznica była ogromna i teraz po przejechani 8tyś juz zaczynają sie kończyc.

Wymieniłem klocki na EBC HH- polecam

Olej Motul 15w50 ester- troszke sobie łyka

Opony- polecam Bridziesy, niepolecam Dunlop nie wiem jaki model, ale strasznie ślizgi.

Wymieniłem tarcze sprzęgłowe(nauka jazdy na kole)- EBC najtańsze jakoś dają rade.

Skrzynia biegów bez zastrzezen, łańcuch mi sie konczy:DID(według papierów poprzedniego własciciela przejechał ok 16/17 tys.km), standardowo opony też sie kończą.

Z usterek poważnych to tak: skończyło mi sie ładowanie(padło uzwojenie alternatora)i uszkodzona reperaturka pompy wody(brak częsci zamiennych- musze kupić kompletną pompe)

Spalanie od 4,8 tak bez szaleństw do... nawet nie liczyłem, ale jak sie zap..dala to wir w baku.

Pozycja za kierownicą przy moich 190wzrostu nie jest tragiczna, ale po 150 km bolą troche nogi w kolanach.

 

Ogólnie z zygzaka jestem zadowolony i mam nadzieje, że w przyszłym sezonie nawine troche wiecej kilometrów i co ważne-bezawaryjnych.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...