Jump to content
cabaniero

Kawasaki ZZR 1100

Recommended Posts

Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej...pomimo że na świecach nie ma śladu nagaru, a z wydechu nie dymi na niebiesko...o co chodzi ??? czyżby pierścienie....czy uszczelniacze...ale wtedy by dymił...no ale podobno Kawa generalnie lubi olej...podobno ten typ " tak ma..." czekam na opinie użytkowników Kawasaki...nie tylko zygzaków... pozdrawiam...aby do wiosny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli będziesz stawiał na gumę swego zzr-a to nie tylko bedzi ci pił olej,nie tylko bedzie miał skopaną główke (ożyska główki) ramy, ale i silnik zakatujesz.jeśli więc chcesz kolego stawiać na gumę to nie rozumiem tutaj czegoś??? dlaczwego kupiłeś zzr-a.Lepiej zadbaj o swego przecinaka,bo to porządna maszyna i przydałoby się aby miala rozsądnego włąściciela.swoją drogą szkoda mi maszyn,których właściciele je katują.Do stawiania na dumę lepsza jest zx-6r,fzr1000,czy gsx-r6-7-10.ZZr to szybki turystyk i jego rama nie jest skonstruowana z myślą o takich kolegach jak ty cabaniero-stawiających na gumę.nie katuj maszyny-czym sobie na to zasłużył.To tak jakby wpuścić Audi TT na biebrzńskie bagna.

 

co do oleju-to zzr 1100nie łyka oleju.Ten tym tak nie ma.On ma inną bolączkę-drobną-simmerinki i uszczelki,pompa paliwowa,rozrząd.

 

Łosiek-GSX 1100G

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej

 

*** Ty kolego z tym stawianiem na gume to raczej daj se spokoj, bo jak nie to slawny niedobor oleju na 3 ciej panewce zalatwi cie na cacy - zostanie ci tkzw jezdzace podwozie z motocykla.

 

Adam M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich motocyklistów!!!

 

Od niedawna stałem się posiadaczem ZZR 1100. Motocykl jest naprawdę super-mam jednakże mały problem. Przy prędkości od 150 km/h staje się niestabilny ( próbowałem do 180 -nie ustawało więc dałem sobie spokój) . Motocykl jest w 100% bezwypadkowy , ma nowe opony. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o opinie bardziej doświadczonych.

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, trzeba sprawdzic te elementy:

-po zamontowaniu nowych opon- wywazenie opon

-kola czy nie sa krzywe

- amorki czy nie sa padniete,krzywe, za malo oleju, itp

- tyl amorek czy jest ok

-wahacz tyl czy nie krzywy-moze spawany

- naciag lancucha -czy rowno

-luzy w lozyskowaniu tylnego wahacza oraz w glowce ramy

-czy jest lacznik z przodu miedzy amorkami i czy dobrze zamocowany

Jak to wszystko jest sprawne- to rama jest do du...

Janek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motocykl jest w 100% bezwypadkowy

skad to wiesz?

puszczales kierownice, przy 50, 100? przy 150 na razie nie radze :mrgreen:

kupiles nowy motocykl z salonu? bo tylko o takim mozna powiedziec, ze jest w 100% bezwypadkowy. jak kupowales sprzeta robiles pomiary jednosladowosci? jeden jedzie, jeden patrzy sie na nachodzace kola? zobacz, co Ci napisal Janek - krzywe, spawane, luzy... motocykl nie ma prawa robic takich numerow jak Twoj, chyba, ze ma jedno (badz kilka) z powyzszych...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zbycho

Zacznij od najprostszego, sprawdź ciśnienie w oponach i czy tylne koło jest równo ustawione ( nie wiem jak się reguluje naciąg łańcucha w ZZR ale w XJR można ustawić koło krzywo ).

Może masz założone kufry ??

 

Dopisane.

Czy opony są założone zgodnie z kierunkiem jazdy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi ostatnio motocykl wpadał w shimme powyżej 160 co spowodowane było zużytym łożyskiem główki ramy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

może coś zostało w oponie przy zakładaniu nowych gum :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo wzny jest równiez prawidłowy rozmiar opon. Sprawdź czy sa odpowiednie do zalecen fabrycznych.

Szersze wcale nie znaczy lepsze.


Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Motocykl przywiozłem osobiście motocykl z Francji. Na 100 % nie był uszkodzony .Ma oryginalny lakier ,zero śladów jakichkolwiek uszkodzeń -poprostu igła. Znalazłem luz na tylnym wahaczu ( nie jest duży -ale jest)-być może to jest przyczyna . Zamówiłem nowe łożyska wahacza i w przyszłym tygodniu wymienię. W między czasie wyważę jeszcze koła i wymienie olej w lagach. Dzięki wszystkim za rady!!!!

Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator?

 

Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator?

metoda najprostsza:

- regulacja na maksa na "miekki" - wtedy sprawdzisz wiekszy zakres pracy i bedzie latwiej naciskac

- stajesz od tylca bajka, chwytasz za uchwyt pasazera i mocno w dol naciskasz (zrob kilka pomiarow: niewielkie naciski, mocne, szybkie, wolne)

- patrzysz odbicie - jezeli wraca powoli i pod koniec nagle nie przyspiesza - wstepnie ok

- niewielkie siorbanie moze byc slychac

- jezeli pod koniec wyraznie przyspiesza (odbija) - ubytek oleju

- mozesz przy okazji sprawdzic regulacje tlumienia: wykrec na maksa w jedna strone i sprawdz tlumienie (czas powrotu do gory), potem to samo z regulacja na maksa w druga strone

 

to by bylo na tyle wstepnego "sprawdzenia" amora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!!!!

 

Wymieniłem łożysko wahacza i jak ręką odjoł..Dzięki wszystkim za rady i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i pozdrawiam wszystkich na forum, jestem tutaj nowy. Nosze sie z zamiarem (powaznym) kupienia kawy ZZR 1100. Dlatego akurat ten model , poniewaz juz sie na niego napalilem i koniec. Mam ponad 35 lat i juz dawno wyszly mi z glowy wyscigi :buttrock: . Szukalem na allegro itd. odpowiedniej maszyny no i znalazlem te:

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85382019

ten ma podobno nadpalony tlumik (lewy) moze ktos wie od czego to sie robi i ile kosztuje ewentualnie wymiana takiego tlumika, wiem ze ma przejechane 80.000 km.

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83878922

 

powiedzcie co o tym myslicie. Nadmieniam, ze nie wydam wiecej niz 10.000zł. no moze minimalnie wiecej.

Mam jeszcze prosbe, moze ktos poktotce napisze mi cos o wersjach tych

motorow, i na co mam zwracac uwage przy kupnie.

Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za tak duzo pytan, ale sami rozumiecie, chce tym potem troszke pojezdzic.

Pozdrawiam

IrekS z Rawicza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witamy na forum Irku S :evil:

Nie krępuj się, pytaj o co chcesz, po to m.in. jest to forum. A nie myślałeś o ZZR600? Miałem ten mniejszy i szczerze mogę polecić. Na pierwszy rzut oka są trudne do rozróżnienia jeżeli chodzi o kształt i wygląd, dopiero jak postawi się jeden obok drugiego uzmysłowia nam się różnica...1100 to naprawdę spora krówka :D Wiem, że w 1993 roku ZZRy miały lifting, który obejmował poprawienie rozrządu, czegoś tam jeszcze i przede wszystkim zmianę wyglądu. Właśnie jeden z tych wskazanych przec ciebie jest przed, a drugi po zmianach.Odnośnie tych egzemplarzy to opisy brzmią ładnie, ale nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć czy akurat ten motocykl okaże sie dobrym zakupem na podstawie zdjęcia z internetu. 80 000 km to wydaje się sporo, ale tylko w porównaniu do innych ofert na polskim specyficznym pod tym względem rynku :D. Przynajmniej możesz liczyć, że jest to autentyczny przebieg, no i tyle można się spodziewać po motocyklu turystycznym. Jeżeli są to motocykle sprowadzone to licz jeszcze pierwszą rejestrację w Polsce (około 900 zł - ma potanieć), jakiś kask, rękawice i kurtkę chociaż. ZZR 1100 nie jeździłem, ale podejrzewam, że jest jeszcze lepsza od ZZR600, a z tamtej byłem bardzo zadowolony. Jedyne co mi przeszkadzało to jej ogromna masa, zwłaszcza dla mniej doświadcznego jeźdźca to moze być pewien problem.

pozdrawiam, nara

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten pierwszy model jest już dość wiekowy, prwdopodobnie bedziesz musiał troche w niego inwestować-16 lat robi swoje,co do tego drugiego wydaje sie byc w lepszym stanie ale musisz go zobaczyc na zywo i przejechc sie, zobaczyć jak pracuje silnik i czy sie niepoci, w czasie jazdy puścic lekko kierownice i zobaczyć czy niezciąga, to takie podtawowe sprawy :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odpowiedzi, no to juz cos wiem wiecej, szczerze mowiac ten 90 rocznik jakos (przynajmniej na zdjeciach no i z odpowiedzi na emailach od sprzedajacego) bardziej mi przypadl do gustu. Zauwazylem m.in. ze chyba roznia sie wygladem zegarow. Pisal mi, ze maszyna jest w porzadku, ma tylko nadpoalony lewy tlumik, nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny. Tak ogolnie w jakich cenach teraz plasuja sie kaski, rekawice i kurtki i gdzie to najlepiej teraz kupic? Zaznaczam nie jezdzilem na motorach od ponad 10 lat. (no wiadomo slub, zona, rodzina itd.) :evil: teraz juz moge do tego powrocic i mam taki zamiar :D

Pozdrawiam

IrekS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, duży zz-r to bardzo fajny kredensik. Masywny, wygodny, jak na swoje lata nowoczesny, idealny do szybkich strzałów, ogólnie polecam moto. Poszukaj w necie, np. www.zx11.info lub www.zx10.de znajdziesz tam cała historię, malowania na poszczególne roczniki oraz wiele ciekawych informacji.

 

i na co mam zwracac uwage przy kupnie.

 

Jedny słowem na wszystko' date=' nie ma lekko...

 

ma tylko nadpoalony lewy tlumik' date=' nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny.[/quote']

 

Poszukaj na allegro.pl ostatnio nawet widziałem cały wydech za 700 zeta.

 

Jesli masz konkretne pytania pisz na pw. Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki wujek

 

[ Dopisane: 10-02-2006, 17:17 ]

Mysle, ze przy budzecie ok. 9000-10000 zł chyba i tak nie mam wiekszego wyboru, wchodzi w gre ten 90r., chociaz wiadomo, ze chcialbym po 93r. Po przekroczeniu budzetu mam murowany rozwod :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

ja mam ZX 10 Tomcat ale kupiłem go pod koniec sezonu z uszkodzonym silnikiem i zdołałem przejechać tylko 1000 km więc niewiele mogę na jego temat powiedzieć oprócz tego, że świetnie się prowadzi, jest wygodny i nie czuć tej dużej masy, przynajmniej ja nie czuję po przesiadce z cięższego motocykla. Moje gabaryty powodują, że dla mnie to prawie każdy motocykl jest lekki. W modelach ZX 10 i późniejszej wersji ZZR 1100 nie najtrwalsze są zawory i ich gniazda, trzeba o nie szczególnie dbać, nie lekceważyć terminów serwisowania. Drugą wadą jest zacierająca się trzecia panewka, ja jednak sądzę, że to zdaża się tylko w przypadku gdy motocykla dosiada KAT. Mimo tych kilku wad zdecydowałem się kupić ten model i wcale nie żałuję!!! Co prawda musiałem oddać go do naprawy ale to już w innym temacie :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam :evil:

Tak ogolnie w jakich cenach teraz plasuja sie kaski' date=' rekawice i kurtki i gdzie to najlepiej teraz kupic[/quote']

przejżyj te strony, to Ci da dość dobry obraz tego co i za ile :D

http://www.moto-akcesoria.pl/

http://www.motorider.com.pl/

http://www.larsson.pl/nuke/html/

co do samego zygzaka to za wiele Ci nie pomoge, ale tak jak Groszek doradzałbym wziąć pod uwage ZZR 600 (bo to też porządne moto, a za 10k zł to spokojnie 95r. możesz mieć)

POZDR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze skusisz sie na 600 ??

 

zdjecia ponizej w linku

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mysle, ze przy budzecie ok. 9000-10000 zł chyba i tak nie mam wiekszego wyboru, wchodzi w gre ten 90r., chociaz wiadomo, ze chcialbym po 93r

 

Z taką kasą (ok. 10 000) spokojnie znajdziesz model D z pierwszych lat produkcji - 93/94

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo wujek dobrze mowi... ja mialem zygzaka z 94 roku... bardzo milo wspominam ten motocykl... niesamowity silnik... niesamowita stabilnosc przy duzych predkosciach...i w zakretach tez ...mimo duzej masy dobra porecznosc... wygodna pozycja , kierownik i podnozki umiejscowione w odpowiednim miejscu...( nie mecza sie nadgarstki ani kolana) jedyne minusty to wlasnie duza masa 230 na sucho i moj akurat lubil sobie wypic olejku...mial jakies 70 tys przebiegu jak go sprzedalem....i z silnikiem nie bylo problemow...jedynie sprzegielko jednokierunkowe rozrusznika juz byo na wykonczeniu.... zawieszenie jak na polskie drogi troche twarde...no ale przy takich osiagach to i tak dobry kompromis... podobno w silnikacg tych jesli byly ostrzej katowane i przy niewlasciwym stanie poziomu oleju dochodzilo do zatarcia jednej z panewek... ale trzeba bylo sie postarac zeby do tego dopuscic...zreszta mozna dostac na necie przerobione miski olejowe ktore rozwiazuja problem tej panewki.... na jakims portalu tematycznym zzr gosc opisywal ze swoim zygzakiem zrobil 200 tys bez powazniejszych napraw...grunt to oczywiscie w czas i profesjonalnie przeprowadzony serwis...a zygzak odwdzieczy sie niezawodnoscia na poziomie Hondy ....plusy...osiagi, male spalanie, swietna ergonomia, motocykl do turystyki i do dojazdow do pracy i jak sie ktos uprze to i na torze sobie oponki pozamyka... no i ponadczasowy wyglad...(po 93 roku)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...