patryk.cbr Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 o fe obrzydliwe Hahaha!!! :bigrazz: A Wy się podniecacie :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 ZX14 ma dwa komplety przepustnic,jeden to manetka gazu,drugi sterowany elektronicznie.Drugi otwiera sie pozniej,przy 6-7 tys obrotow,dlatego moto jest relatywnie slabe na dole.Wywalenie tego i dobry tunning z power commander drastycznie polepsza osiagi w tym zakresie obrotow.Takim tez zmodyfikowanym motorkiem jezdzilem.Moc ma wszedzie.BMW k 1200 s ma mniej wiecej zblizone osiagi do cbr1100xx z ktorym jest dobrze zaznajomiony,kawasaki jest zupelnie w innej klasie. Druga opcja,chyba lepsza,to TRE,taki chip ktory powoduje ze przepustnice otwieraja sie duzo wczesniej,tylko 70 $, http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm Hamulce ?,powiedz koledze niech wywali fabryczne,beznadziejne klocki i wstawi cos przyzwoitego,np EBC HH+ czy Versah RJL, i stalowe linie z przodu.Dobre klocki to 60-80 $,linie 80-100 $,w sumie wydatek niewielki a roznica bardzo duza.Tak na marginesie to jest pierwsza rzecz ktora "atakuje" w motorkach.Fabrycznie te dwie rzeczy sa beznadziejne,przynajmniej w japonskich motorkach.Tak zmodyfikowane hamulce sa mniej wiecej porownywalne do podobnie ulepszonych kotwic od 04 R1. Moto jest dlawione na 6-tym biegu ( na samej gorze obrotow)i dlatego nie pojdzie wiecej niz 300,patent polega na tym zeby ECU oszukac ze jest na 5-ym biegu,negatywna strona to to ze wskaznik pokazuje piaty bieg caly czas. Interesujacy artykulek na temat modyfikowanego ,troszeczke,zx14,ewaluacja wywalenia drugich przepustnic i chipu.Roznica jest zaj...... na dole. http://www.bikeland.org/story.php?storyID=24810 Trzeci wykres od gory to po zamontowaniu TRE i tunningu,6-ty bez przepustnic i po tunningu . W przypadku takiej bestii jak ZX14 takie modyfikacje powinny byc obowiazkowe,inaczej to jak picie dobrego pilsnera po podgrzaniu. Do tego dochodzi power commander ,300$,mapa jest free,mozna sciagnac z internetu. Nowe zx 14 to 12000$ plus 500-600 na poprawki,,,,,wybor jest prosty,,, :icon_mrgreen: Pozdrowienia. P.S.BMW to tez fajny motorek.mówisz tutaj o standartowej przeróbce jakiej powinnien byc poddany każdy motocykl zaraz po zakupie...dołożyłbym do tego jeszcze kompletny układ wydechowy :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 dołożyłbym do tego jeszcze kompletny układ wydechowy :D zmiana ukladu moze nie przyniesc zamierzonych efektow, poza glosnoscia czy subjektywna agresywnoscia dzwieku wydechu. Malo tego w niektorych ( wielu ) wypadkach po zalozeniu calego ukladu moc i moment obrotoyw potrafi zmniejszyc jedno i drugie. moim zdaniem fabryke jest ciezko poprawic. :buttrock: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 zmiana ukladu moze nie przyniesc zamierzonych efektow, poza glosnoscia czy subjektywna agresywnoscia dzwieku wydechu. Malo tego w niektorych ( wielu ) wypadkach po zalozeniu calego ukladu moc i moment obrotoyw potrafi zmniejszyc jedno i drugie. moim zdaniem fabryke jest ciezko poprawic. :crossy:Tak oczywiscie,inzynierowie fabryczni wiedza najlepiej, :) Celowo nie wymienilem pelnego wydech poniewaz jezeli chodzi o najnowsze motorki sportowe to w sumie efecty nie sa duze,,,,,,,W starych dobrych czasach mozna bylo liczyc na 10 % wzrost,ale teraz to tylko kilka koni,czy to warto?. Z drugiej strony wywalenie bardzo ciezkich czasami fabrycznych tlumikow moze byc warte zachodu,np w przypadku najnowszej hayabusy to redukcja 16 kilogramow. :icon_eek: :icon_eek: https://www.yoshimura-rd.com/t-NP_2008_suzu...r_hayabusa.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) fabryka ma na siebie nalozone normy - decybeli, poziomu zanieczyszczen powietrza itpnatomiast sportowe wydechy czesto maja napis : not for road useale i tak wole fabryczne ustawienia, sa pewne i niezawodne Edytowane 30 Października 2007 przez Stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 sory ale goscie z akrapowica czy yoshi nie siedza caly dzien na kawie a robote odwala pan edek. z wymiana wydechu wiaze sie takze zmiana wdechu czyli luzniejszy filtr, czasem potrzebna jest zmiana dolotu a nawet map. bo o tym ze regulacja gaznikow (oczywiscie w gaznikowych) to oczywiste. tak wiec jak sie zmienia komina to pasowalo by poczytac co producent ukladu zaleca. malo tego wypadalo by zrobic pomiary przed i po. a takie pytanie. co znaczy zjesc zeby na tuningu? sorka ale nie wiem jak to mozliwe na dziedzinie ktora caly czas sie rozwija i nigdy sie nie zatrzyma. troche farmazon :) to co sie dzialo kilka lat temu moze juz nie miec racji bytu. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszr Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) WitamZapraszam wystkich na sub forum http://zzr1400.pl/index.php Edytowane 16 Czerwca 2008 przez bartoszr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszr Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) wracajac do poczatku tematu, kupiłem zx 14 (teraz mam zrobione 5,5 tyś km) bo z USA taniej niz u nas, zastanawiałem sie nad nową hayabusą ale po zrobieniu porównania o nierbo lepiej jeżdzi sie kawą a w ruchu ulicznym kawa jest poręczniejsza, dla mnie to cudeńko, na codzień nie wykorzystuje całej mocy ale jak potrzeba to ....ogień, co do dołu to kwestja przyzwyczajenia, ja przeróbek na razie nie planuje, i zawsze mogę zredukować, a na torze ścigać sie nie bedę bo wtedy wybrałbym 10 lub 9 Edytowane 30 Czerwca 2008 przez bartoszr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Akurat moglismy, go porownac do Hayabusy z 2002r. i ogolnie co tu sie rozpisywac - kawasaki wygrywa we wszystkim. To akurat rzadne porównanie - porównujesz konstukcję z 99r. do duuuuzo nowszego wypustu... Z tego co wiem, to ZZR1400 w pojedynku z nową busą K8 nie wypada już rewelacyjnie. Zresztą były te dwa modele porównywane w Świecie Motocykli albo Motocyklu(nie pamietam) i ZZR zebrał niestety niższe noty... Patrzać na wykresy charaketrystyk silników to ZZR mimo wiekszego silnika niestety sporo odstaje od Busy... Z wyglądu mi się podoba, i sparwia wrażenie wygodniejszego od Busy. Ogólnie super sprzecik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ... zastanawiałem sie nad nową hayabusą ale po zrobieniu porównania o nierbo lepiej jeżdzi sie kawą a w ruchu ulicznym kawa jest poręczniejsza, he, he to jeszcze pochwal sie w jaki sposob porownywales, bo wydaje mi sie , ze niestety tylko na papierze :rolleyes: ...ale jak potrzeba to ....ogień, jezeli zredukujesz o dwa biegi w dol, to zgodze sie z Toba. Rzecz ergonomi i postury, dla mnie juz w standardzie byla malo wygodna, i poprawe prowadzenia nie przyniosla nawet zamiana kierownicy SBk. ( wyzsza ) :P Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dokładnie :D ks-rider ma racje :D Czytam te wypociny i zastanawiam się nad tym jakim sprzetem smiga na codzień założyciel postu. Po terści wypowiedzi ryzykuje obstawiać jakiegoś stuningowanego SKUTERA albo co najwyżej zajechanego GS-a 500 :D Ogólnie sprzet może sie podobac lub nie, jednemu nie lezy wcale a drugi uwaza ze jest pod niego szyty, ale co nie które teksty, np. zacytowane przez ks-rider-a sa naprawde niezłe :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Panowie spokojnie Jezdzilem wczesniej na hayabusach, teraz mam zzr 1400 Jak dla mnie ZZR prowadzi sie podobnie do hayabusy, fakt ze haya oddawala moc bardziej liniowo od 3tys, ale wykopu dostawala tez powyzej 6tys Charakterystyki silnika sie nie przeskoczy. Pozycja jest dla mnie wygodna, troszke lepiej niz na busie. Natomiast hamulce kawy bija na leb suzi. W hayabusie parokrotne shamowanie z ponad 200 powodowalo to ze przy nastepnym hamowaniu trzeba by chyba zamiast hamulca uzyc butow i nie na wiele pomagaly przewody w stalowym oplocie. Poza tym, testowanie motocykli na torze, ktore nie sa motocyklami stricte sportowymi i mowienie, ze ten jest taki a ten taki osobiscie uwazam za nieporozumienie. Co do hayabusy K8 sie nie wypowiadam bo na takowej nie jezdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Mi sie ta 14'stka nie podoba za cholere. A linia świateł z przodu to jest w ogole pomyłka :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam! Odgrzeje troszke starego kotleta :)Ubiegly sezon przelatalem i nadal latam ZZR1400 z 2006r. Faktycznie, motocykl bez podstawowych modyfikacji jezdzi dopiero od 5-6tys obr/min. W moim zdemontowalem przepustnice sterowane elektronika,dalem ECU do flashowania zeby zdjac kagance na pierwszych biegach i v-max(wskaznik biegow dziala nadal) i podlanomi tu i owdzie. Teraz szukam wydechow i motobedzie dopiero strojone pod wydechy. Po modach jest kolosalna roznica. Pierwsze biegi sa duuuuuzo mocniejsze, ciagnie z dolu, a na 6-tce nie potrzeba redukowac.Apropos ram w kawie-to prawda ze byla prowadzona akcja i kazda zmieniona lub poddana serwisowi(kontroli momentu dokrecenia srub) rama na przed nr vin naniesiona kropke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tower112 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Tak sobie śledzę i widzę tu kolegów z forum użytkowników zzr1400 i gtr :biggrin: . Co do ramy w zzr1400 to tak prawda o tych siłach jak napisał MariuszZZR ale z ostatniego wydania "MOTOCYKL" wynika że problem wystąpił TYLKO w roczniku 2008. I coś w tym musi być,sam mam zzra z 07roku i jak sprawdzałem go w ASO to otrzymałem informacje, że w tym roczniku problem NIE występował i mojego nr vin NIE było na liście serwisowej...a takowa jest. Co do wytrzymałości tych motocyklów to nie będę się rozpisywał bo znany są już przypadki które mają nabite grubo ponad 100.000Km i pewnie drugie tyle strzelą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.