Skocz do zawartości

skladanie sie w winklach z "kolanem"


Osek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie ograniczniki były wykręcone, praktycznie tarłem końcem podnóżka i miałem szlifa, bo za duży kąt złożenia był. Zakręt był długi, asfalt był czysty, opona rozgrzana (pilot power 2ct) ale kąt złożenia za mocny i po motorze, który był cały w oryginale....

 

 

a tak w ogóle mocne złożenie nie gwarantuje szybszego WYJŚCIA z zakrętu :)

Edytowane przez grucha161
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet bardzo fajny, w miarę szeroka 8 i można sobie wypracować pozycję na moto, nauczyć się pracy gazem i "luźnych rąk".

W zeszłym roku zaczynałem naukę tak:

http://www.youtube.com/watch?v=NaQVxYjuELg

 

 

 

No no, muszę przyznać pomysł zajebisty. Zawsze lepsze to niż kręcenie kółek.

http://www.youtube.com/watch?v=P2CCoyOgTPY

filmik robiony z miejsca, bez rozgrzewania gumy i wcześniejszych treningów. Widać niektóre błędy; zła linia, nieumiejętne korzystanie z gazu i tak dalej - typowe początki. W ogóle "ósemka" była za duża... szczegół.

Po ~15min treningu było znacznie lepiej, niestety nie miałem możliwości nagrania.

 

 

wkurzają mnie sety, chowam kolano żeby się bardziej złożyć a tu dupa, set nie pozwala. W sumie to już się przyzwyczaiłem i wiem że raczej nic z tym nie zrobię.

Jakby nie patrzeć opona przód zamknięta, tył mniej niż pół centymetra do zamknięcia. Granice konia osiągnięte, teraz czas wykorzystać to na torze....

Edytowane przez Adiii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do granicy to jeszcze hoho.

Niżej nie pochylę bo ograniczają mnie sety. Niby można kupić sportowe... koszt 1tys zł. No chyba że wiecie coś o czym ja nie wiem...

 

 

 

Przede wszystkim niewłaściwa praca gazem. Złożenie, to rzecz marginalna...

No dokładnie, zauważyłem to już w trakcie kręcenia filmiku. Po paru minutach było znacznie lepiej ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niżej nie pochylę bo ograniczają mnie sety. Niby można kupić sportowe... koszt 1tys zł. No chyba że wiecie coś o czym ja nie wiem...

 

Nie inwestuj w sety, tylko niech Ci ktoś wyreguluje zawieszenie pod Ciebie, to po pierwsze. Po drugie staraj się trzymać gaz w złożeniu, tak aby nie tracić prześwitu.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie inwestuj w sety, tylko niech Ci ktoś wyreguluje zawieszenie pod Ciebie, to po pierwsze. Po drugie staraj się trzymać gaz w złożeniu, tak aby nie tracić prześwitu.

 

A jeżeli nie pomoże bo są fabrycznie za nisko to można poprostu przesunąć same otwory montażowe od setów wyżej i do nich zamocować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...