Sikor Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Nieprecyzyjnie się wyraziłem - w tej sytuacji opony właśnie są wyznacznikiem, slajdery nie. Piórko, cieszę się że jesteśmy zgodni :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Piórko, cieszę się że jesteśmy zgodni :) . Ja też :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ale spokojnie, nikt przecież nie piszę, że to jest jakiś wyznacznik prędkości czy super techniki. Natomiast wydaje mi się, że mimo wszystko wykorzystanie pełnej powierzchni opon daje jakieś wyobrażenie o tym, jak się motocykl składa i ile ma jeszcze "zapasu", przy założeniu, że się na nim w miarę poprawnie siedzi i nie operuje się prawym nadgarstkiem jak joystickiem przy graniu w Mortal Combat na Amidze :biggrin: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Zamknięcie opon to też żaden wyznacznik. Ja kilka lat temu zamykałem przód i tył w Kisielinie. Dzisiaj mogę przejechać tak tor, że będzie mi brakowało 0,5cm do zamknięcia a czas przejazdu będzie ten sam. Generalnie czym ktoś bardziej przechyla się w stronę przeciwną do pochylenia tym szybciej i łatwiej zamknie opony. Nawet kiedyś jeździłem z kolesiem który uzyskiwał wprost imponujące pochylenia, można powiedzieć, że szorował łokciem, tylko co z tego skoro ja nawet nie schodząc na kolano jechałem równo z nim. Edytowane 29 Maja 2012 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę ; po to schodzi się na kolano, by przesunąć środek ciężkości jednocześnie zmniejszająć pochylenie i zwiekszyć przyczepność, dzięki czemu można pojechać szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Wracając do tematu opon które też są bardzo ważne zauważyłem że z przodu mam 6-letnią - popękaną i kwadratową gumę, natomiast z tyłu całkiem świeżą pirelli mt75 - na takiej gumie startują zawodnicy w cbr125 cup.Seryjne rozmiary opon to:przód: 80/90/17, tył: 100/80/17 chcę wymienić przednią oponę na pirelli mt75, ale jest problem bo nigdzie nie ma rozmiaru 80/90/17. Czy mogę założyć 90/80/17? To najmniejszy rozmiar jaki udało mi się znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Mozesz. Wysokość się zgadza, ale będzie szersza Edytowane 29 Maja 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 no tak, ale seryjnie różnica szerokości to 20 jednostek, natomiast po mojej zmianie będzie to tylko 10 jednostek. Nie wpłynie to negatywnie na sterowność? Tylko oto mi chodzi.Nie mam zbytnio siana aby wymieniać tył na 110, poza tym tylna oponka jest w całkiem dobrym stanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 No i zmieniają się właściwości skrętne motocykla... Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) No i zmieniają się właściwości skrętne motocykla...Zauważyłem, że większość osób które latają po winklach na małej cebrze mają opony z szerokością 100/120. Moje pytanie polega tylko na tym, czy mogę wsadzić 90/100 czy muszę zmienić obie opony na 90/110 aby różnica szerokości wynosiła te 20 jednostek. Edytowane 29 Maja 2012 przez Adiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 2 lata temu był puchar 125tek. Pamiętam, że ścigał się też Mateusz z Motogenu. Napisz może do nich, albo u nas na forum (nick bodajże Izzy-MM) na PW i pewnie pamięta co tam zakładał i Ci podpowie. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 lipa z tym kolanem, tylko się paski na dresach przecierają.a co do zamknięcia opony, to też przodu nie mogę ogarnąć, tył zrobiony a z przodu zostaje kilka mm, muszę się w końcu zebrać i ruszyć na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Yuby a słonika też zetrzesz ? Rozrywka gwarantowana , byle wyjazd z bocznej i dupsko na nierozgrzanym kapciu leci bokiem :mad:. ku*wa , co za gówniane opony. A kapeć u góry juz sie zaczyna robić płaski od turystki z plecakiem . Miał być twardy i długodystansowy , jak na moje to max. 2 sezony.To juz wyzerowany BT z 2007 miał lepszą przyczepność.Albo ja jakiś strachliwy jestem. Niemniej nie jest lekko , a jak juz oczyma wyobraźni widze te poprzeczki w ramie zdarte na wylot to złozenie ni chu*a nie chce wyjść . :sad:.. Coś czuje że ten lub nastepny sezon kupie psa i pościeram go na maksa z młodą :bigrazz: Edytowane 2 Czerwca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zauważyłem, że większość osób które latają po winklach na małej cebrze mają opony z szerokością 100/120. Moje pytanie polega tylko na tym, czy mogę wsadzić 90/100 czy muszę zmienić obie opony na 90/110 aby różnica szerokości wynosiła te 20 jednostek. Ale w jakim celu ? Jak sie niema techniki ( i ma leki ) to nawet opony z MOTO GP Ci nie pomoga. W zeszlym roku widzialem jak kolo mojego domu chlopak wychodil na CBR 125R z zakretu, to myslalem, ze mi kopara opadnie. I wapie aby kombinowal cos z oponami. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Ale w jakim celu ? Jak sie niema techniki ( i ma leki ) to nawet opony z MOTO GP Ci nie pomoga. W zeszlym roku widzialem jak kolo mojego domu chlopak wychodil na CBR 125R z zakretu, to myslalem, ze mi kopara opadnie. I wapie aby kombinowal cos z oponami.Zmiana była wymuszona - z przodu mam kwadratową, sparciałą 7 letnią oponę. A rozmiar 90/80 bo mniejszego po prostu nie ma. W poniedziałek zakładam i zobaczymy, mam nadzieje że nie będę musiał kupować 110 na tył. Jak tylko zrobi się pogoda to lecę ćwiczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.