Skocz do zawartości

Wzmacniacz iskry ?


Rekomendowane odpowiedzi

Takie zabawy z cięciem przewodów to można robić na przerywaczowych układach zapłonowych. Przy zapłonach elektronicznych prędzej czy później spali się układ zapłonowy lub w najlepszym przypadku cewka. No ale kto bogatemu zabroni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jasne 🙂 w końcu to jakieś gupki wymyślali układy zapłonowe w fabryce, więc pan Ziutek wie lepiej jak zrobić super iskrę przecinając kabel.. 

Nigdy nie zrozumiem jak ludzie mogą myśleć że takie coś zadziała... Jeszcze magnetyzer paliwa można założyć i turbinkę przed gaźnikiem bodajże... 🤣

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, to niech autor wyjaśni intencje. Czy planuje resto jakiegoś bardzo starego moto, i będąc totalnym purystą w kwestii remontu chce stosować części tylko z epoki. Bo jeżeli nie, to dlatego właśnie technika poszła do przodu że cewki, przewody WN i tak dalej, są już nowsze i lepsze. I nic nie broni by je wstawić.

Chyba że to ma być 100% oridżinal, to w takim razie szacun wielki.

 

(ale wątpię...)

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mawiał klasyk filmu " nie mieszajmy dwóch systemów walutowych". Guzikowanie stosowano w zapłonach iskrownikowych bo po pierwsze większa przerwa czy to na świecy, czy na przeciętym przewodzie dawała efekt zwiększonej indukcji i mocniejszej iskry. Ale taka zabawa przy zapłonach bezstykowych skończy się uszkodzeniem układu zapłonowego. Pytałeś o wzmacniacz iskry digitech, który daje większą iskrę wspomagając cewkę zapłonową. Jest on przeznaczony do zapłonu klasycznego i tam się sprawdza. Stosowanie przecięcia na kablu WN da podobny efekt ale w końcu zabije cewkę zapłonową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Adam M. napisał:

Moze nalezy zaczac od tego do czego ( jakiego moto ) jest ci ten wzmaniacz iskry potrzebny i dlaczego?

Jeep 4.0 z 90r

19 godzin temu, HD1940 napisał:

Jest on przeznaczony do zapłonu klasycznego i tam się sprawdza

Do samochodu Jeep 4.0l z 1990r

19 godzin temu, Buber napisał:

OK, to niech autor wyjaśni intencje. Czy planuje resto jakiegoś bardzo starego moto, i będąc totalnym purystą w kwestii remontu chce stosować części tylko z epoki. Bo jeżeli nie, to dlatego właśnie technika poszła do przodu że cewki, przewody WN i tak dalej, są już nowsze i lepsze. I nic nie broni by je wstawić.

Chyba że to ma być 100% oridżinal, to w takim razie szacun wielki.

 

(ale wątpię...)

Przestań snuć jakieś wyimaginowane teorie, odswierzyłem  temat bo się zainteresowałem  i co ciebie obchodzi co ja planuje, chybujesz że oridżinał, powatpiewasz itp. jak nie wiesz, nie znasz odpowiedzi bo nie znasz to się nie udzielają. Nie musisz być purystą w kwestii pisania czegoś aby zaistnieć na forum i pkt nabić. 

Edytowane przez Jarekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie potrzeba zadnego wzmacniacza iskry, po prostu wszystkie elementy ukladu zaplonowego trzeba przejrzec i to co jest zuzyte wymienic, np przewody WN jezeli sa stare. Z setek jeepow jezdzacych w moim kraju zaden nie stosowal zadnych wzmacniaczy a jakos dawal rade. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Adam M. napisał:

a jakos dawal rade

Jasne, że tak. Ja już wszystko wymieniłem co potrzebne. Kopułka, palec, przewodyWN, świece, cewkę. Na rynku amerykańskim jest inne paliwo niż w Polsce. Układ zapłonowy na te warunki jest ciut za słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jarekka napisał:

Jasne, że tak. Ja już wszystko wymieniłem co potrzebne. Kopułka, palec, przewodyWN, świece, cewkę. Na rynku amerykańskim jest inne paliwo niż w Polsce. Układ zapłonowy na te warunki jest ciut za słaby

Dziwna teoria.

 

Sprawdz niskie napięcie na cewkach i wszystkie masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jarekka napisał:

Układ zapłonowy na te warunki jest ciut za słaby

bzdura , napewno masz coś uszkodzone i tyle.........

nigdy nie spotkałem się żeby ktoś w jakimkolwiek amerykańskim aucie w europie stosował jakieś wzmacniacze iskry.....

zacznijmy od zera co się w ogóle w tym aucie dzieje nie pali ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...