flisert Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 A ja sadze ze Pan ,,Samolot'' nie istnieje, ktos sobie wymyslił postac - zalogował sie i w kazdym temacie wali prowokacje a Wy dajecie sie w to wciagac. Przeciez nie moze istniec motocyklista który zyje w wyimaginowanym świecie pozbawionym realnego myslenia i ludzi myslacych kategoriami przeczkolaka jezdzacego na trójkolowcu na akumulator. Ludzie czy zna go ktos osobiscie zeby potwierdzic ze On jest prawdziwy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Sluchaj Bart B ja wiem jakie sa roznice w oddawaniu mocy doskonale, jednak chcialem aby Pawel przedatawil mi sposob w jaki by to wytlumaczyl niezbyt zorientowanej w te,acie i niezbyt rozgarnietej blondynce. Ot taki moj kaprys ktory pokaze nie to czy sie zna na motocyklach ale czy umie o nich rozmawiac.I pytanie drugie ( na jtore znam odpowiedz, ale moja kolezanka blondynka chce uslyszec od Pawla ) to dlaczego ZRX nadaje sie lepiej do turystyki od fazera 600.Jak chcesz i czujesz sie na silach to tez mozesz na to pytanie odpowiedziec. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Sluchaj Bart B ja wiem jakie sa roznice w oddawaniu mocy doskonale, jednak chcialem aby Pawel przedatawil mi sposob w jaki by to wytlumaczyl niezbyt zorientowanej w te,acie i niezbyt rozgarnietej blondynce. Ot taki moj kaprys ktory pokaze nie to czy sie zna na motocyklach ale czy umie o nich rozmawiac.I pytanie drugie ( na jtore znam odpowiedz, ale moja kolezanka blondynka chce uslyszec od Pawla ) to dlaczego ZRX nadaje sie lepiej do turystyki od fazera 600.Jak chcesz i czujesz sie na silach to tez mozesz na to pytanie odpowiedziec. oczywiscie ze jestem w stanie natomiast to co powiedzial pawel moim zdaniem jest wystarczajace . natomiast skoro pytasz dalej to prsze bardzo. gabaryty a przede wszystkim wiekszy rozstaw osi zrx powoduje jego lepsze prowadzenie w dluzszej trasie (czytaj sporo prostych) . srodek ciezkosci jest nizej co rowniez temu sprzyja. ladownosc wieksza niz fazera. natomiast co do samej charakterystyki silnika to dzieki wiekszej pojemnosci te same wartosci mocy i momentu obr. sa dostepne przy nizszych obrotach a co za tym idzie dynamika pojazdu jest lepsza czytaj bardziej przyjazna prowadzacemu. a dla blondynki to jest tak. zrx nie musisz tyle miszac biegami i tak wysoko go krecic jak fazetra zeby pojechal sprawnie. no i pozycja jest bardziej komfortowa cos jeszcze?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Bart, daj spokój, i tak nie wytłumaczysz. Przedstawiłeś wersję dla blondynki, a zaraz będzie potrzebna wersja dla murzyna. Pawel PS. Znam kilka blondynek i na pewno by załapały o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 I pytanie drugie ( na jtore znam odpowiedz, ale moja kolezanka blondynka chce uslyszec od Pawla ) to dlaczego ZRX nadaje sie lepiej do turystyki od fazera 600. Ano dlatego, że przy moim niemałym wzroście wygodniej mi się jeździ na zrxie a nie na fazerze 600. Ot i tyle. A co skłania do kupna zrxa? Jest fajny i to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
druid Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Dargo mój ZRX jest grafitowo czarny, orientujesz się czy ten czerwony to 1200 czy 1100?A i ja wtrące moje pięc groszy co do nowego wątku w tym temacie i uważam że ZRX jest ładniejszy od fazera . :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Dlaczego 1200 jest lepsze od 600 to wiedzą nawet mali chłopcy.To tak samo jak 12cm jest lepsze od 6cm czyli im dłuższy tym lepiej :icon_biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Dlaczego 1200 jest lepsze od 600 to wiedzą nawet mali chłopcy.To tak samo jak 12cm jest lepsze od 6cm czyli im dłuższy tym lepiej :icon_rolleyes: . Podstawowy argument - po roku na B12 wsiadłem na CBRke Aghii i cóż.... fajny motocykl.... tylko dlaczego przy ruszaniu trzeba się odpychać nogami? :buttrock: I to jest główna różnica między 600 a 1200...i jeszcze to że zazwyczaj przy szybkiej turystyce 1200 spali mniej niż 600...i to że całą trasę fogaraską mogę zrobić na II bo od 0-170 na tym biegu nigdy nie braknie mocy....i to że jadąc 160 mam na V zdrowe 6000 obrotów i mogę równie dobrze zejśc na tym biegu do 40 jak i przyśpieszyć do 260... A najlepsze że na papierze CBR 600 Aghii i mój B12 mają TAKĄ SAMĄ MOC :D PS Aguś nie gniewaj się ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 A ja sadze ze Pan ,,Samolot'' nie istnieje, ktos sobie wymyslił postac - zalogował sie i w kazdym temacie wali prowokacje a Wy dajecie sie w to wciagac. Przeciez nie moze istniec motocyklista który zyje w wyimaginowanym świecie pozbawionym realnego myslenia i ludzi myslacych kategoriami przeczkolaka jezdzacego na trójkolowcu na akumulator. Ludzie czy zna go ktos osobiscie zeby potwierdzic ze On jest prawdziwy ??? <offtopic>prawdziwy czy nie, wczoraj otworzyl moja liste ignorowanych :wink: </offtopic> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Tak bardziej serio dlaczego 1200 jest lepsze od 600;1. To co już pisał Marlew, 1,2 ciągnie od samego dołu i nie wymaga mieszania biegami2. Szerszy użyteczny zakres biegów3. Większa trwałość związana z dwu-trzykrotnie mniejszą ilością obrotów na wykonanych do przejechania tego samego odcinka jazdy. Przekłada się to na niższe koszty ekslopatacji.4. Niższa cena zakupu, nowy ZRX kosztuje ok.34tys zł, Bandit 1200 jest chyba jeszcze tańszy, 600tka o teoretycznie zbliżonej mocy czyli CBR600F, Hornet600 jest droższa. Związane jest z większym zaangażowaniem nowoczesnych technologii. Tysiączki nie posiadają fajerwerków technologicznych i ich prostsza, sprawdzona budowa kosztuje mniej i co więcej sprawia mniej problemów w codziennej ekspoloatacji ( to moja teoria :icon_mrgreen: ).5. Mniejsze spalanie przy normalnym :flesje: użytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Bart B- rozstaw osi fazera jest mniejszy zaledwie o 2,5 cm od ZXR ( przy wyciagnietym lancuchu w fazerze bedzie ten sam :banghead: )- czy srodek ciezkosci w ZXR jest nizej to bym sie zastanawial (skad to niby wiesz) - nie mam danych apropos ladownosci ale mysle ze ZXR nie bedzie duzo wieksza. Moja sportowa CBR 600 ma ladownosci 190kg, i mysle ze ZXR gora ma 200.Pozatym w tzw wielka turystyle jedzie sie solo na motocklu plus bagaz, a przeciez bagaz max bedzie wazyc 60kg. Z tym ze moc i moment obrotowy w kawie bedzie dostepny przy nizszych obrotach to sie zgadzam i jest to sprawa niemal ze oczywista.Dynamika motockla okaze sie lepsza dla tych kierowcow ktorzy nie lubia zapusczac sie na wysokie obroty ewentualnie boja sie tego robic. Ci co lubia i umieja wykorzystywac potencjal silnika nie odczuja specjalnej roznicy w dynamice obu motocykli ( oprocz elastycznosci oczywiscie ).Ogolnie ZXR motocykl dla leniwych. Marlew : Zdaje sobie sprawe ze B12 z 3 tysiecy obrotow bedzie mialo zdecydowanie lepszego kopa niz CBR 600, ale kto w 600 zapuscza sie na takie obroty. Zeby w miare dynamicznie jechac 600ccm to musisz trzymac minimum 6000 obr ( co mi osobiscie w niczym nie przeszkadza).A co do spalania u mnie przy 140 pali kolo 5 przy 160 kolo 6, wiec bandit 1200 musi miec te mniejsze spalanie gdzies kolo 180-200km/h.....Przy 160 w cebrze na 6 biegu mam 8 tys obr i moge na tym biegu zejsc do 50 i przysieszyc do licznikowych 240.Od kiedy to B12 idzie na maxa 260? Az tajk licznik przeklamuje? U mnie przy 100km/h przeklamanie jest 3-4 km/h ( predkosciomierz od przedniego kola) Zbych szerszy uzyteczny zakres biegow ZRX ma na ktorych dobrze ciagnie, bo swoja CBR 600 to moge nawet bez szarpania lancuchem zejsc na 6 do 50 tylko z tej predkosci to bedzie marne przyspieszenie a ZRX to mysle ze calkiem da rade.Co do punktu 3 o wiekszej trwalosci z powodu mniejszych obrotow o 3 razy i tu mnie ubawiles heheNie wiem jak ZXR ale bandit 1200 ma przy 150km/h 5 tys obr moja CBR 7,5 czyli raptem 0broty wieksze o polowe.Pozatym wyslilone silniki to jak napisales w 4 punkcie to inna drozsza technologia. Hi- tech na kazdymj kroku, powloki z nikasilu zapewniaja ze silnik jest bardzo trwaly nawet trwalszy od odswiezonego z lat 80 ZXR-a.punkt 5 mniejsze spalanie przy normalnej jezdzie. U mnie CBR 600 pali 5 przy 140 jak bym jechal wolniej to pewnie do 4,5 bym zszedl jak tez potwierdzaja to inni uzytkownicy, sprobij na swoim motorze dojc do takiego spalania.Mniejsze spalanie bedziesz mial raczej przy predkosciach rezedu 160-200km/hNie twierdze ze ZXR jest zlym motocyklem. Jestem daleki od tego.Jego wybor jezeli komus nie zalezy na duzym momencie od niskich predkosci to raczej tylko widzimisie, i przy takim zastosowaniu ( kreceniu po obrotach) fazer 600 mysle ze nie bylby w niczym gorszy. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ci co lubia i umieja wykorzystywac potencjal silnika nie odczuja specjalnej roznicy w dynamice obu motocykli ( oprocz elastycznosci oczywiscie ).Ogolnie ZXR motocykl dla leniwych. Oj jednak przydałoby Ci się troszkę pojezdzić.... Porównując (w trasie a nie na torze) b12s z R6 - to choćby nie wiem jak mieszać w R6 biegami to i tak nie mogła nadążyć spalając przy tym koło 8l/100 (bandit7)... a nie powiesz że CBRka jest mocniejsza od R6. Gwoli wyjaśnienia Pablo ujezdzajacy R6 też sroce spod ogona nie wypadł.Marlew : Zdaje sobie sprawe ze B12 z 3 tysiecy obrotow bedzie mialo zdecydowanie lepszego kopa niz CBR 600, ale kto w 600 zapuscza sie na takie obroty. Zeby w miare dynamicznie jechac 600ccm to musisz trzymac minimum 6000 obr ( co mi osobiscie w niczym nie przeszkadza).A co do spalania u mnie przy 140 pali kolo 5 przy 160 kolo 6, wiec bandit 1200 musi miec te mniejsze spalanie gdzies kolo 180-200km/h.....Dokładnie - i ja z takimi prędkościami się poruszam - jeszcze raz: szybka turystyka a nie 100/godz, i przy takich prędkościach 180-220 b12 spala ok. 7l/100 - podejrzewam że ZRX jeszcze mniej.Z drugiej strony jadąc w 2 osoby 100-120 wychodzi ponizej 5. Od kiedy to B12 idzie na maxa 260? Az tajk licznik przeklamuje? U mnie przy 100km/h przeklamanie jest 3-4 km/h ( predkosciomierz od przedniego kola) Nie wiem ile przekłamuje ale max 10% wg prędkości (radar przy moich 100 pokazał 93), a najlepsze że te 260 osiąga bez różnicy czy jadę z pasażerem i bagażami czy sam :biggrin: Reasumując. Jakbym jezdził wolno i nie oczekiwał komfortu to wziąłbym 600, ponieważ zależy mi i na komforcie i na osiągach to wybieram 1200. PS a lansować się na wolnych obrotach jadąc 10/godz bez gazu po deptaku nad morzem to CBRka potrafi? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Samolot, któryś kolejny raz piszesz swoje radosne domysły. Właśnie - domysły. Ludziom z praktyką i to dużo (osobiście znam i Zbycha i Marlewa) wmawiasz swoje twierdzenia poparte wiedzą katalogową i bujną wyobraźnią. Echhhhhhh .... Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ten cały samolot, chyba nie jeździ motocyklem, czyta tylko dane katalogowe i na ich podstawie przedstawia swoje idiotyczne teorie. A tą CBR w podpisie, to umieścił dla picu :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Marlew widze ze nie brakuje Ci wiedzy a ponadto masz duza kulture wpowiedzi. Takich ludzi bardzo cenie.To ostro tam jezdzicie soro nawet R6 nie daje rady banditowi.Nie wiem z ktorego roku masz bandita, ale gazecie motockl badali na hamowni jego silnik i zamiast podawanych przez fabryke 98KM miala 112 i tu zaczynam rozumiec czemu R6 sie pocila zeby Cie dogonic.7 litrow w okolicach 200km/h to naprawde dobry wynik u mnie cebra to na pewno ponad 8 by wypila.Swoja droga nie uwazasz ze predkosci 180-220 nawet dla silnika 1200 ktory nie jest jednak sportem z ponad 150KM to troche za wysokie predkosci dla dobrej kondycji silnika......Druga sprawa ze musicie miec maly ruch i dobre drogi zeby taka przelotowa utrzmywac.Jak radar przy 100km/h pokazywal 93 to przeklamanie wynosi 7% i jak najbardziej Ci wierze ze moglo pokazywac 260, co faktycznie oznacza 242km/h.A co do komfortu to b6 i b12 przynajmniej najstarsze modele to maja te sama rame tylko inne silniki wiec i komfort podrozowania ( no chyba ze chodzi o komfort pschiczny podrozowania).Coz 95 koni fazera moze i nie daje rady na trasie banditowi, ale gdybu bandit mial moc 90KM a pojemnosc nawe 1800 to wtedy sprwa przedstawial sie inaczej.Ale i tak nie powiesz ze miedzy dynamiczna jazda po obrotach fazerem i B12 jest jakas ogrmna przepasc.A cbr bardzo ladnie odzie na wolnych na jedynce 10km/h :) Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.