Skocz do zawartości

Co powiecie o Kawasaki ER-6n ( ER6 N , ER-6f )


Rekomendowane odpowiedzi

Ja również od jakiegoś czasu stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnej już Kawy tym razem ER 6F,teraz czekam już tylko na wiosne żeby pojezdzić upragnionym sprzętem. :crossy:

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam okazję takim śmigać i mogę powiedzieć, że sprzęt jest ok. Co do jazdy na gumie to właśnie wybitnie się do tego nadaje:). Na przodzie też, choć lepiej wrzucić radialkę na przód ( ja mam od r1 ). Przesiadłem się na niego z litra więc moc mnie nie szokuje, jednak jeżdżę zwykle po jednej trasie i tam trzymam bez bólu prędkości 140 - 180 (wersja bez owiewki ). Spalanie mi wychodzi około 7l/100km. Wadą są zbyt nisko umieszczone podnóżki przez co szybko obcierają o asfalt. Prędkości duże można utrzymywać ale wyprzedzenie samochodu jadącego 150km/h nie jest błyskawiczne, poniżej jest ok. Ogólnie najlepszy motocykl do miasta jakim kiedykolwiek miałem okazję jeździć. Aha i przy większych odległościach zaczyna boleć dupa (rocznik 2006).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja swoje pierwsze wrażenia z jazdy moto będę mogła opisać dopiero jak zacznie się sezon. :crossy:

Edytowane przez Butterfly

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

No to mamy już NOWE Er6. Do obejrzenia na stronach kawasaki pl.

 

Moim skromnym zdaniem eNka jest fajniejsza od obecnej. Za to eFka nie przypadła mi do gustu. Jej ślepia nie są już tak agresywne i fajne. Jakosik zmiękczyli wygląd 6f i choć nie wygląda źle, wolę obecną wersję od tej na 2012 rok.

 

Jakie jest Wasze zdanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie eFka i eNka są fajne,zgadzamsie że ślepka ma fajniejsz poprzedniczka. Podoba mi się siedzenie,ale malowanie baku totalna kicha (czarno-zielone).

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butterfly, wygląda na to, że tylko my się interesujemy ER6.

 

Gdzie Twój opis pierwszych wrażeń z jazdy? Miał być i co? Ja mam wrażenia bardzo pozytywne. Ten motocykl jest dopasowany, do mnie, idealnie. Długo, nie mam zamiaru go zmieniać na inny, a tym bardziej na nowy z 2012r.

 

post-50349-0-77129500-1318954122_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie wygląda tragicznie;) Cieszy też duża ilość danych na zegarach (srednie spalanie, zasięg). Ale wahacz mogli by dać taki jak w versys, tylko malowany na czarno, wyglądało by to o wiele lepiej i zawsze alu to parę kilo mniej. Przyadło by się też twardsze (lub regulowane) zawieszenie, bo wg mnie jest mega miękkie.

Ja posiadam wersje z 2007 roku a ABS i ogólnie jestem z niej zadowolony. Niektórzy narzekają na wąskie lusterka, ja mam akcesoryjne Rizomy, które są mega małe i sie przyzwyczaiłem. Moto cały sezon przejechało bezawaryjnie (ponad 5000km), raz tylko poluzował mi się stelaż zegarów od drgań :biggrin: Jedyne co chyba zmienię na przyszły sezon to kierownice na clipony, podobno pasują od SV :biggrin: Jak ktoś ma jakieś pytania, to chętnie odpowiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dużo danych na wyświetlaczu, ale znowu zabrakło miejsca dla zapiętego biegu. Czemu tego nie dodali, to nie wiem. Ciekawe, czy nowe lusterka też wąsko rozstawili? Przynajmniej kolor jest właściwy. W 2011r zabrakło w 6F koloru zielonego!!! W Europie były wypuszczane tylko dwa kolory, bez zielonego!

Nowy 6F wygląda nieźle, ale uważam, że poprzednia wersja wygląda zdecydowanie lepiej. Ładne siedzonka w nowym typie nie rekompensują zmiany lamp na nijakie. Poprzedni typ ma znacznie agresywniejszy wygląd. Tak to u mnie wygląda po obejrzeniu zdjęć w necie. Jak się to pojawi w salonach dokonam pełniejszego przeglądu. Na razie, mimo wszystko, nowe 6F mnie wizualnie rozczarowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jednak ktoś jeszcze się interesuje Kawasaki ER6F :)

Jeżeli chodzi o moje wrażenia to ja równiez uważam,że to motocykl idealny dla mnie,trochę cieżki ale daję rade. :)

Zrobiłam w tym sezonie 4500km i motocykl sprawuje się wzorowo,wszytsko tak jak być powinno.Jedynie czego mi brakuje to wyswietlacza biegów no ale trzeba z tym żyć :)

Chetnie wybiorę się do salonu żeby zobaczyć nową Kawe,jednak nie zamierzam zamieniać mojego Niuńka.:)

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Panowie mam pytanie techniczne, czy może ktoś sie orientuje jak jest z przednią lampą w ER6 z 2008 roku. Motocykl kupiłem w UK, teraz chce wrócić do kraju. Zasanawiam się czy musze zmienić przednią lampę na EU czu ta która jest jest rególowana i wystarczy ją "przestawić" by przeszedł badania techniczne w PL.

 

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) jest rególowana

 

nie jest. wymienić, w razie wątpliwości przeczytać poprzednich kilka tematów z wyjaśnieniem dlaczego

jsz

 

ps. proszę nie dublować tematów/ postów

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam 187 cm wzrostu, 85 kg wagi.

Motocykl Kawasak ER-6n 2007 bez ABSu jest moim pierwszym, prawo jazdy zrobiłem w czerwcu 2011, nabyłem tuż przed egzaminem i już tylko czekał na papiery ;) W ubiegłym sezonie troszkę ponad 12000 km, teraz sezon rozpoczynam już w tym tygodniu :)

 

Dla początkującego? Zdecydowanie polecam. Naturalnie na początku trzeba być szczególnie ostrożnym (mocne hamulce, mimo wszystko przyśpiesza niesamowicie szybko jeśli to Twój pierwszy motocykl :)) żeby nie zrobić sobie krzywdy nieprzemyślanym ruchem dłoni, ale jak to się wyczuje... Oferuje masę zabawy. Bardzo dobre właściwości jezdne ;) Dodatkowo łatwy w obsłudze, owiewki się łatwiutko zdejmuje, można pogrzebać bez problemu jeśli ktoś ma na to ochotę - wszystkie serwisówki bezproblemowo dostępne w internecie.

 

Dokupiłem kufer GIVI E55MAXIA (właśnie jest na gwarancji, szczerze - spodziewałem się lepszej jakości za tę cenę ;P) i moto spokojnie nadaje się do 150-200 km wypadów.

 

Jedyne na co mogę narzekać to duże spalanie, nie wiem czy spowodowane moją wagą + nieaerodynamicznym kufrem + może (nie wydaje mi się!) skłonną do odkręcania ręką? ;) Ale moje najlepsze wyniki oscylują w granicach 7l/100km, niestety bliżej jest 8l/100km - i nie mam pojęcia cóż to może być. Wymieniłem wydech z rozprutego przez poprzedniego właściciela na inny, używany lecz w całości ;) I mam nadzieję że może to coś pomoże.

 

Poza tą drobną niedogodnością polecam w 100% :)

 

Jeśli zastanawiasz się nad tym moto i masz jakieś pytania - pisz na PM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...