Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wał sprawdzałem,jest dobry,niema luzów z góry nadół,a powiec mi czy polska podróbka cylindra do MZ wytrzyma i bedzie dobrze chodzic,bo zastanawiam sie czy niekupic nowego,za 280zł z tłokiem pierscieniami,sworzniem i łozyskiem

 

Nie kupuj polskiej podrobki, lepiej zrob szlif starego oryginalu i bedzie latac :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doczytalem ten topic tylko do 12 strony :/

i nic nie znalazlem a chcial bym w miare szybko uzyskac pomoc wiec pisze :D

 

mam MZ TS150

i spory problem otóz motocykl nie wchodzi na obroty :/ miesznka z mixolem 1:50.

gaznik byl w zlym stanie bo mial dziurawe pływaki ale je wymienilem i przedmuchalem co sie tylko dalo.

 

zaczolem kombinować z zapłonem no ale efektów nie ma narazie i niewiem wogle czy w dobrym miejscu szukam przyczyny.

 

acha no i moje pytanie czy zapalać powinienem na ssaniu czy bez?? bo moter mam od niedawna i sie nieznam.

 

pozdrawiam wiktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam. Chciałbym kupić Etkę 251e (najlepiej), lecz nie wiem jak rozpoznać etę z elektronicznym zapłonem... nie chcę kupić jakieś mz po "przeszczepie" z klasyka na elektronika... pomożecie? =]

Mam na oku takie cuda:

http://moto.allegro.pl/item284969725_mz_etz_251.html

http://moto.allegro.pl/item282431969_super...51_z_1991r.html

 

Wolałbym kupić etę z 1991r, ewentualnie 1990 w bdb stanie Do 2tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym kupić Etkę 251e (najlepiej), lecz nie wiem jak rozpoznać etę z elektronicznym zapłonem... nie chcę kupić jakieś mz po "przeszczepie" z klasyka na elektronika... pomożecie? =] Mam na oku takie cuda: http://moto.allegro.pl/item284969725_mz_etz_251.html http://moto.allegro.pl/item282431969_super...51_z_1991r.html Wolałbym kupić etę z 1991r, ewentualnie 1990 w bdb stanie Do 2tys

 

Najprościej to napisz do gościa żeby zdją dekiel od zapłonu i zoabczysz jaki zapłon. Szukaj z plastikowym błotnikiem bo te powinny mieć elektronika ale różnie w tym bywało, no i poluj na rocznik 91. Uważaj na wiejskie patenty szególnie przy sprzęgle. Ogólnie to ciężko trafić coś w bdp stanie. Może lepiej kupić coś z papierami i wyszokować ja sobie samemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to napisz do gościa żeby zdją dekiel od zapłonu i zoabczysz jaki zapłon. Szukaj z plastikowym błotnikiem bo te powinny mieć elektronika ale różnie w tym bywało, no i poluj na rocznik 91. Uważaj na wiejskie patenty szególnie przy sprzęgle. Ogólnie to ciężko trafić coś w bdp stanie. Może lepiej kupić coś z papierami i wyszokować ja sobie samemu ?

 

Ta opcja mi nawet bardziej odpowiada, lubię "przebać" przy motorze... etka nie jest zbyt skomplikowana, ale jak to zrobić? kupić ramę + silnik (elektromik) z papierami i dokupywać części powoli składając do kupy? czy jak to wygląda? Nie będzie problemu z rejestracją takiego składaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...