Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno jest ot tak pomóc, za mało informacji.Jakie masz napięcie ładowania, jaki stan AQ, jaki stan styków przerywacza?Jeżeli to wszystko masz w dobrym stanie technicznym to przyczyny szukasz w regulacji gaźnika, bądź w jego tragicznym stanie technicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do was kilka pytań i przy okazji wpisze się na liste :biggrin: Posiadam ETZ 150 1991

 

Dziś kupiełem sobie aku do mojej maszyny, 5Ah i powiedzcie mi czy to odpowiednia pojemność do mojego moto i czy na postoju z włączonymi światłami nie zgaśnie mi motor..

 

Jaki olej mam lać do skrzyni biegów. Chodzi mi dokładnie jaki i jakiś jeden z lepszych :lalag:

 

A i jeszcze jedno czym się różnią od siebie te oleje: syntetyczny, mineralny i półsyntetyczny

Edytowane przez ozi159
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do was kilka pytań i przy okazji wpisze się na liste :biggrin: Posiadam ETZ 150 1991

 

Dziś kupiełem sobie aku do mojej maszyny, 5Ah i powiedzcie mi czy to odpowiednia pojemność do mojego moto i czy na postoju z włączonymi światłami nie zgaśnie mi motor..

 

Jaki olej mam lać do skrzyni biegów. Chodzi mi dokładnie jaki i jakiś jeden z lepszych :clap:

 

A i jeszcze jedno czym się różnią od siebie te oleje: syntetyczny, mineralny i półsyntetyczny

 

Na twoim miejscu kupiłbym sobie aqu żelówkę, ja kupiłem zwykły funkiel nowy i padł po 3 miesiącach, a z gwarancją użerać mi się nie chciało.Teraz mam żelowy i zero problemów.Co do leju to lej zwykły mineralny, etki to są maszyny trochę starsze technicznie.Smiało lej hipol przekładniowy mineralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vader MZ to jest 2t zadnych osadów tam niema :)

 

Co ty chlopie gadasz nagar sie robi na tloku jak na mixolu jezdzisz,nieszkodzi ze 2t.

No a jak sie duzo jezdzilo na np. mixolu to sie nagar jakis robi, i przejscie na syntetyk spowoduje ze sie nagar odkleii od tloka jak go bedzie duzo, albo rozpusci sie i zasyfi silnik.

Jesli silnik jest swierzy po remoncie to syntetyk albo pol syntetyk mozesz zalac do paliwka.

 

Take jest moje zdanie, jak sie myle to poprawic, wiem to z wlasnego doswiadczenia.

Pozdro.

Edytowane przez Maatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i racja. ja sam po dotarciu mojego simsona z ciekawosci luknąłem do gara i zobaczylem duzo nagaru na tloku i glowicy. podczas okresu docierania osadza sie duzo nagaru bo jest wieksza miesznaka paliwowo olejowa oraz mniejsze obroty silnika nie sprzyjaja wypluwaniu tego syfu. dlatego po docieraniu wyczucilem gar.

 

co do olejów. jesli ifa wymyslila taki olej to taki powinien byc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A powiedzcie mi jak sie reguluje gaźnik w eci,trzeba jakieś śrubki podkręcić czy co ?? bo ja nie mam pojęcia :)

moja ecia była po remącie i niby wszystko tam było wyregulowane, ale zawsze lepiej jak bym umiał sam to robić i co jakiś czas spojrzał na to...

z góry dzięki za odp

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...