Skocz do zawartości

shalashaska

Forumowicze
  • Postów

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O shalashaska

  • Urodziny 09/09/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Bardzo rozległe.
  • Skąd
    Małopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Etz251 & Pegaz
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.v40.info.pl

Osiągnięcia shalashaska

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Jestem na kupnie nowego tłumika do mojej Etz 251 i chciałbym poznać opinię tych którzy nabyli tłumiki Węgierskie i te od Hartmana.
  2. Mam problem z wtyczkami od zapłonu, w starym silniku są inne niż w nowym. Wie ktoś jak to podłączyć? Przerabiał ktoś coś takiego? Przekładam silnik bo w starym odkręcił się wariator i zniszczył się wieloklin. Nowa wtyczka, 5 przewodów : Stara wtyczka 4 przewody:
  3. Nowy wał czy to uszczelka czy iglica gaźnika nie ma nic wspólnego z zachowaniem oryginalnych wymiarów, zobacz jaką miałem przygodę z nabyciem iglicy do ETZ 251 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169039-etz-251-iglica/ . Co do tego komarka to tak naprawdę jest to Romet Pegaz 700 z 1972- 1974 roku (nie pamiętam dokładnie daty), ma on trochę inny wał od ogarów czy komarków, i inaczej umiejscowionego klina na magnecie.
  4. Po tylu latach nic tam nie ruszałem, świeca ma taki kolor jaki ma mieć więc rozumiesz. Ogólnie to szukaj gaźnika używki i bedziesz zadowolony. Można prosić jakiś namiar do tej Iławy?
  5. Podbijam temat. Czy zna ktoś godnego polecenie w Krakowie i okolicach, mam do regeneracji wał od komarka.
  6. Te gaźniki mają fabrycznie zaślepioną regulację składu mieszanki. Chyba to miałeś na myśli :) Weź dostań teraz oryginalną iglicę do 30N3-1, albo w ogóle do innego oryginała. Zobacz sobie jakie miałem przejścia z iglicami http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169039-etz-251-iglica/ Dzisiaj składałem kartery do Pegaza 700, oni nawet już uszczelki papierowe sprzedają nie wymiarowe. A tak na marginesie to mam w nim skrzywiony wał, no cóż taki kupiłem silnik z demobilu do remontu, ale żeby wał był krzywy, załamka :(
  7. Mój ojciec ma Gillere Eaglet, dobrze że ja wybrałem Neosa. Ty u siebie też masz ślizgacz łańcucha jak w Eaglet?
  8. Iskrą nie iskrom, ale dobrze że już jest gut :D
  9. No pewnie zamki mijały się z oknami. Ja teraz remontuje Pegaza :P
  10. Stara MZ trophy miała na to zajebiste rozwiązanie, nie wiem jak jest w ETZ chociaż posiadam 251 ale cały zapłon trzyma się tam na dwóch śrubach, odkręcasz, obracasz zapłon o 180 stopni i jedziesz do przodu :)
  11. Obejrzyj tłoka i gładź cylindra. U mnie w Neosie niby tłok miał puchnąć ale ktoś doradził mi bym wywalił dozownik oleju i robił normalną mieszankę i na początku robił 1:40 i problem zniknął. Neos leci mi 80 :P
  12. No ja wiem jaki ma być kolor świecy i dlatego założyłem temat. Widziałem już takie foto poradniki do świec przy 2T.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...