Skocz do zawartości

Krzysnik363

Forumowicze
  • Postów

    349
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzysnik363

  • Urodziny 04/16/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okolice bochni

Osobiste

  • Motocykl
    fz6 fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Krzysnik363

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za szybką i wardzo konkretną odpowiedz. Na 100% w F4 pompa ma chodzić dopiero po odpaleniu ? Szukając po forach odpowiedzi na moje pytanie wszedzie padały zagadnienia o charakterystyczne "trrrrrrrrr" po przekręcaniu stacyjki i kill-switcha. Wrzucam jeszcze raz foto odnośnie pierwszego pytania.
  2. Witam serdecznie ! Potrzebuje pomocy przy uruchomieniu Cbr F4 z 99r. 1. Gdzie ma być podpięty ten kruciec ? Odebrałem moto już bez podpiętego krućca oraz przewodu gumowego. Drugi krucieć jest dobrze podpięty ? Do pokrywy zaworów. http://s16.postimg.org/6hdererw5/P300714_10_55.jpg 2. Pompa paliwa cały czas pracuje po załączeniu zapłonu. Po zrobieniu ciśnienia pracuje dalej tylko nie ma gdzie tłoczyć paliwa więc pracuje wolniej. Nie chce się wyłączyć. W pompie jest jakiś regulator ciśnienia który powinien wyłączyć pompe ? A może jest jakiś czujnik ciśnienia ? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam, Krzysiek
  3. Ciężarków na kierownicy nie ma. Myslisz, że to ich brak może powodwać "schimme" przy każdym puszczeniu kiery ? Koło dziś bedzie wyważane.
  4. Wiem ze to nie jest zdrowe. Odkryłem to w sumie przez przypadek i stąd moje pytanie. Przy 10 tys jeszcze mu "troche " brakuje do odcinki
  5. Witam serdecznie. Od pewnego czasu jestem posiadaczem Bandita 600S z 2001r. Motocykl ma na zegarze przejechane 22tys km i nie wygląda na to by był jakoś drastycznie krecony. Mniejsza zo to. Problem tkwi w tym, że powyżej 10-11tys obrotów strasznie kopci na czarno. Oczywiscie na luzie. Nie wiem jak pod obciążeniem. Poniżej tych obrotów nie puszcze żadnego dymka. Co może być tego przycyzną. Olej świeżo po wymianie. Druga sprawa to szarpiąca kierownica po jej puszczeniu. Moto jest po małym ślizgu ale w sumie to tknieta była tylko owiewka. Reszte przyjął crashpad. Czego to mzoe być wina ? Po puszczeniu zaczyna wpadać w tzw. "szime" Pozdrawiam, Krzysiek
  6. Z DT 80 nigdy nie miałem styczności więc sie nie wypowiadam. Wiem tylko jak było w tzr >2003r http://images47.fotosik.pl/264/4549371713f2f2c4.jpg
  7. Pod baze nie matowi się aż 1500 bo czegoś musi sie trzymać. Najlepiej P1000-P1200. Bazy nie wolno matowić ! Po każdym dotknieciu bazy papierem (nawet P2500) powinna zostać napylona ponownie. To tak dla uzupełnienia. AM6 nie ma zaworu wydechowego wiec tu nie ma co szukać przyczyny. Całą zabawe zaczął bym od dokładnego czyszczenia gaźnika i regulacji. Pozdrawiam
  8. Zgadzam się z kolegą wyżej. Wycięcie dyfuzora a elementów mających na celu ograniczenie mocy/momentu to dwie inne rzeczy. Przykładowo z własnego doświadczenia wiem że chociażby w TZR 50 jest w dyfuzorze rura wypchana siatką która ma spełniać role prymitywnego katalizatora. Po jej wycieciu osiągi odczuwalnie się zwiekszają. Przypuszczam że w wielu innych sprzetach działa to podobnie.
  9. Założenie 70ccm napewno podniesie moc. Do tego większy gaźnik a już napewno dysza. Jeśli zależy ci na żywotności to pasuje wymienić także wał. Pozdrawiam
  10. Witam serdecznie. Wszystkie informacje zawarte na aukcji http://allegro.pl/kask-agv-rc-5-enduro-cro...1299638289.html
  11. To podajcie linki z tłokami Wossner, Vertex do tzr 50 na pierwszy szlif :icon_mrgreen:
  12. Od kiedy w TZR były montowane na cylindrach z nicasilem ? Nic nie stoi na drodze by zrobić szlif
  13. Uszczelniacze z olejem wyjdą cie gdzieś z 80zł. Nie mówię tu o kupnie uszczelniaczy w salonie yamahy bo wtedy naprawy wyszła by na pewno więcej niż używane sprawne lagi :D Co jak co yamaha sie ceni
  14. w tym przypadku jak na foto wyciągnięcie tego też nic nie da/dało Popatrz sobie na średnie tego króćca. Przy jego przepustowości większy przelot na membranie nic nie da. Czyli mówisz że to pośrodku to jest na 100% zawór membranowy ? taki sam jak ten na samym dole
  15. Witam. Mam pewne pytanie. A mianowicie: Kumpel z forum wysłał mi fotkę blokady na zaworze membranowym w silniku am6. http://images45.fotosik.pl/189/2a94e64a8ebde7d1.jpg zaznaczył mi element będący blokadą. Ja mam jednak pytanie, po co jest ten środkowy element. Nie chodzi mi jedynie o tą wstawkę z dziurkami tylko cały ten element z którego się to wyjmuje. Przecież im krótszy dolot tym lepiej :icon_question:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...