Skocz do zawartości

Dar

Forumowicze
  • Postów

    318
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    silesia

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Dar

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

1

Reputacja

  1. Panowie, nie jesteśmy wróżkami i nie wiemy jak będziecie wyglądać na moto. Zawsze możecie wziąć kasę i przejechać się do komisu/salonu lub do sprzedawcy z alledrogo, wyłożyć kaskę i się przymierzyć, a nawet przejechać się i sprawdzić, czy moto jest dla Was wygodne. 5kt, skoro już jeździłeś, to odpuściłbym sobie 250. Ciężko znaleźć choppera w tych pieniądzach - mógłbym Ci polecić Kawasaki EN 500, kumpel miał takiego (194cm wzrostu) wyglądał na nim w porządku, miał go przez 2 sezony, przejeździliśmy razem mnóstwo kilometrów i bardzo go sobie chwalił. Jedyna wada (wg. mnie) to silnik typu Twin, nie V-ka, ale ma też swój urok. Co kto lubi.
  2. To mój motocykl, w razie pytań proszę o telefon :) Wszystko znajdziecie pod tym linkiem. http://allegro.pl/honda-cbr-600-f4i-i3528434255.html allegro.pl/honda-cbr-600-f4i-i3528434255 Pozdrawiam!
  3. Szukam serwisówki do CBR 600F - F4i. Na necie znalazłem tylko do wersji Sport
  4. Na simsonach już się nie jeździ? ;) Taki offtop =]
  5. Dopiero dzisiaj dostarczono regulator. Po wymianie wygląda to tak: bez świateł 14.7+, ze światłami 13.8++. A więc winny był regulator, przy okazji wyczyściłem połączenia i kostki w moto. Piękne dzięki za podpowiedzi!! Problem rozwiązany ;)
  6. Najpierw sprawdź akumulator EDIT: Pan Piotr mnie wyprzedził ;)
  7. Przekaźnik świateł wygląda jak nóweczka, masa z baterii przy silniku nie jest zaśniedziała/brudna, klemy na aku są wyczyszczone, Kable od aleternatora są w świetnym stanie - żadnych przetarć i wtyczka na przedziale alter - regler też elegancko. Mierzyłem alternator, ładowanie książkowe. Jutro powiniem przyjść regler torumax. Dam znać co i jak Piękne dzięki za podpowiedzi!! :)
  8. Wyczyściłem masy i sprawdziłem przekaźnik świateł - wszystko jest w porządku, do tego nie dosrzegłem jakichś przetarć na przewodach, nawet te od alternatora wyglądają jak nówki. Po odpaleniu moto w przeciągu 2 minut regulator napięcia był bardzo gorący. Poniżej zamieszczam filmik jak to wygląda - kiedy na wyświetlaczu pojawi się wartość 12.xx to wtedy włączyłem światła. http://www.youtube.com/watch?v=GERbTWFA2-E&feature=youtu.be EDIT: Chciałbym jeszcze dla pewności sprawdzić alternator. Ale pytanie, jak to zrobić - wg. tematu o ładowaniu jest tak - ustawiam mój miernik na prąd zmienny na 200. Odpinam 3 żółte przewody od alternatora i wtykam w nie kable od miernika? np. czerwony do 1 a czarny do 2 i tak wszystkie. Czy 3 żółte kable od reglera też tak zmierzyć? Czy mogę odłączyć te przewody na wyłączonym silniku, czy już na odpalonym?
  9. Jak wygląda takie czyszczenie? Odpiąć kostkę - przetrzeć cienkim papierkiem ścienym - nasmarowanie wazeliną techniczną i wpięcie z powrotem?
  10. Właśnie pidejrzewam regulator, albo alternator. Tylko chiałbym mieć 100% pewności ;) Teraz znalazłem że czujnik świateł może być zaśniedziały co powoduje takie cyrki - musze go teraz znaleźć w moto :)
  11. Przeczytałem temat Montera o ładowaniu, ale nie znalazłem rozwiązania dla siebie. A problem wygląda następująco - Napięcie na aku wynosi 12.71. Zaraz po odpaleniu zimnego silnika pokazuje 14.57. Po chwili spada do 12.60 i miarowo rośnie aż dojdzie do ok. 14.70 i trzyma to napięcie. Jak włączę światła to spada do ok 12.50 i jakby spada, a później wyrównuje. Gdy wyłączę światła to ładuje, ale bardzo powoli... a jak znowu włączę światła to znowu spada 12 ok. 12.50 i nawet jak gazuję to nie ładuje. Co to może być? Problem zauważyłem gdy po krótkiej przejażdżce do sklepu 5km moto umarło i zapalił na pych.
  12. Zawsze możesz podzwonić do ludzi którzy handlują rozbitkami, na pewno będą mieli np. tu - http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-ninja-636-zx-6-r-zxr-03-04-czesci-i2593511570.html http://allegro.pl/czesci-kawasaki-zx6r-636-03-04-stelaz-kolo-dekiel-i2590092694.html http://allegro.pl/kawasaki-636-zx6r-03-04r-lagi-polki-lampa-tlumik-i2591585917.html http://allegro.pl/zx6r-zx-636-03-04-silnik-kolo-lagi-stelaz-tyl-i2547834947.html
  13. Żeby nie zakładać nowego wątku, napisze tutaj. Będę zmieniał przewody hamulcowe w mojej CBR F4i na stalowe. Są 2 sposoby na przód - albo 2 osobne przewody bezpośrednio z pompy do każdego z zacisków, albo jeden przewód od pompy z "rozgałęzieniem" na 2 (tak mam teraz z oryginalnymi przewodami). I pytanie który sposób jest najefektywniejszy? Dodam, że 2 przewody bez "rozgałęzienia" są kilkadziesiąt zł tańsze. Dla mnie cena nie gra roli - ma być dobrze Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...