Skocz do zawartości

Hypercharger. Czy coś naprawdę daje, gdzie szukać?


Hil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

POMPKA: nie tak do końca ponieważ jeszcze nie mamy własnej hamowni z powodu jej astronomicznej ceny ale korzystamy z usług firmy CDM po sąsiedzku. Tak u nas jak i w CDM klient nie może wchodzić na teren warsztatu z powodu jego bezpieczeństwa (klienta oczywiście) ale ma prawo podglądać przez duże okno od strony poczekalni w salonie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prot-> ChGW o ile wzrośnie. Może nawet spaść o ile bedziesz delikatnie jeździł. Ale na ogół po takich modyfikacjach jeździ się ostrzej i spalanie wzrasta. Ale jak bedzie to dobrze zrobione to różnica nie powinna być drastyczna.

 

 

Piotr Dudek - dzieki Piotrze za odpowiedź. Jak sobie nie poradze domowymi metodami (nie powiem jakimi, mechanicy też chcż żyć :mrgreen: ) to będe musiał zainwestowac kilka PLN w strojenie na hamowni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że z samego powietrza nic się nie weźmie. Może być też taka sytuacja, iż to ,,powietrze" będzie teraz lepiej wykorzystane. Sytuacja może przypominać zasadę: silnik z 2 zaworami na cylinder jest tańszy, więc samochód łatwiej się sprzedaje, z 4 jest droższy i z tym samym silnikiem ma lepsze parametry a pali tyle samo, lub nieco mniej. Mniej, bo przy mniejszym ,,pedale gazu" ma ten sam co poprzednio moment i moc do np. ruszania. To tylko takie moje skromne logiczne wnioskowanie oparte o wzrost sprawności mechanicznej(zmiana bilansu energetycznego silnika), ale jak ktoś ma ciekawa uwagę dobrze będzie sie czegoś dowiedzieć.

Co do samych hyperchargerów, to ich ceny w internecie znalazłem na poziomie 200-300 $, ciekaw jestem jakie są w serwisach w Polsce i jaki jest czas oczekiwania na coś takiego. Może lepiej zamówić w np. Berlinie a w Polsce tylko założyć i dać motocykl na hamownie?

 

Pozdrawiam

 

Hil

Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POMPKA: nie tak do końca ponieważ jeszcze nie mamy własnej hamowni z powodu jej astronomicznej ceny ale korzystamy z usług firmy CDM po sąsiedzku. Tak u nas jak i w CDM klient nie może wchodzić na teren warsztatu z powodu jego bezpieczeństwa (klienta oczywiście) ale ma prawo podglądać przez duże okno od strony poczekalni w salonie.

Za przeproszeniem w CDM mają g.... nie hamownię, a to z powodu genetycznego upośledzenia wiekiem jej ojca, pana Go.... Z jej wykresów to tylko szablony na krzywiki można sobie porobić. Porządną konstrukcję mają w Piasecznie naprzykład :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamowni. Czy ktoś zna dobrą' date=' sprawdzoną i z uczciwymi mechanikami na terenie Wielkopolski? Nie chciałbym wydać głupio pieniędzy jak mam je już wydawać.[/quote']

Rapid Motocykle w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przeproszeniem w CDM mają g.... nie hamownię:

Tak napisał MoDaFaKa.

A ja mam inne zdanie bo na tej właśnie hamowni był regulowany motocykl GS500 Grześka który wygrał w ostatniej edycji Pucharu GS500 na Torze Poznań 2004 roku a cosik więcej mogą powiedzieć naoczni świadkowie tego wyścigu. Po zawodach specjalna komisja rozmontowała mu silnik i nie swierdziła żadnych części pozaregulaminowych/nieoryginalnych w silniku.

A tak odemnie to lepiej robić szablony na krzywiki z wykresu jak szablony zębów piły do drewna. :lol:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do firmy z Gdańska - zaciekawiłem sie, bo jeszcze jak siedziałem w czoppero-cruiserach - a to dość hermetyczne środowisko w Trójmieście -to praktycznie wszyscy sprowadzali te "fanty" przez firmę Pana Więcka z Jasła - chyba WMC, w każdym razie non stop ogłasza sie w Dizmarze.

Ale z czasem oczekiwania była makabra! Więc też proszę o te namiary - sprawdzę.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanko.co to sa te zestawy Dynojet?smigam b4 i zakupilem sobie dedykowany wklad do airboxa k&n.seryjnie mam dysze glowne rozmiar 100.ktos mi mowil ze nie warto kupowac zestawow dynojeta bo to sa takie same dysze tyle ze w rozmiarze wiekszym - odpowiednim do stopnia modyfikacji.planuje po prostu zakupic dysze glowne rozm 105 i wyregulowac gaznik w warsztacie.czy to dobry pomysl???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...