PGR Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Prot dalej ma fabryke zamiast wydechu ale to się też zmieni 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 POMPKA: nie tak do końca ponieważ jeszcze nie mamy własnej hamowni z powodu jej astronomicznej ceny ale korzystamy z usług firmy CDM po sąsiedzku. Tak u nas jak i w CDM klient nie może wchodzić na teren warsztatu z powodu jego bezpieczeństwa (klienta oczywiście) ale ma prawo podglądać przez duże okno od strony poczekalni w salonie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Prot-> ChGW o ile wzrośnie. Może nawet spaść o ile bedziesz delikatnie jeździł. Ale na ogół po takich modyfikacjach jeździ się ostrzej i spalanie wzrasta. Ale jak bedzie to dobrze zrobione to różnica nie powinna być drastyczna. Piotr Dudek - dzieki Piotrze za odpowiedź. Jak sobie nie poradze domowymi metodami (nie powiem jakimi, mechanicy też chcż żyć :mrgreen: ) to będe musiał zainwestowac kilka PLN w strojenie na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Popieram zdanie Adama M. : z samego powietrza wzrostu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Zgadzam się, że z samego powietrza nic się nie weźmie. Może być też taka sytuacja, iż to ,,powietrze" będzie teraz lepiej wykorzystane. Sytuacja może przypominać zasadę: silnik z 2 zaworami na cylinder jest tańszy, więc samochód łatwiej się sprzedaje, z 4 jest droższy i z tym samym silnikiem ma lepsze parametry a pali tyle samo, lub nieco mniej. Mniej, bo przy mniejszym ,,pedale gazu" ma ten sam co poprzednio moment i moc do np. ruszania. To tylko takie moje skromne logiczne wnioskowanie oparte o wzrost sprawności mechanicznej(zmiana bilansu energetycznego silnika), ale jak ktoś ma ciekawa uwagę dobrze będzie sie czegoś dowiedzieć. Co do samych hyperchargerów, to ich ceny w internecie znalazłem na poziomie 200-300 $, ciekaw jestem jakie są w serwisach w Polsce i jaki jest czas oczekiwania na coś takiego. Może lepiej zamówić w np. Berlinie a w Polsce tylko założyć i dać motocykl na hamownie? Pozdrawiam Hil Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Poprostu... Silnik ma lepszą sprawność czy tak? W sumie zjawisko falowe powietrza wykorzystuje Honda, nazywa to dynamicznym doładowaniem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 POMPKA: nie tak do końca ponieważ jeszcze nie mamy własnej hamowni z powodu jej astronomicznej ceny ale korzystamy z usług firmy CDM po sąsiedzku. Tak u nas jak i w CDM klient nie może wchodzić na teren warsztatu z powodu jego bezpieczeństwa (klienta oczywiście) ale ma prawo podglądać przez duże okno od strony poczekalni w salonie.Za przeproszeniem w CDM mają g.... nie hamownię, a to z powodu genetycznego upośledzenia wiekiem jej ojca, pana Go.... Z jej wykresów to tylko szablony na krzywiki można sobie porobić. Porządną konstrukcję mają w Piasecznie naprzykład :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Co do hamowni. Czy ktoś zna dobrą, sprawdzoną i z uczciwymi mechanikami na terenie Wielkopolski? Nie chciałbym wydać głupio pieniędzy jak mam je już wydawać. Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Co do hamowni. Czy ktoś zna dobrą' date=' sprawdzoną i z uczciwymi mechanikami na terenie Wielkopolski? Nie chciałbym wydać głupio pieniędzy jak mam je już wydawać.[/quote']Rapid Motocykle w Poznaniu. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hil Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Fat, serdecznie dziękuję. Cytuj Tak sobie troszeczkę jeździmy: http://motowyjazdy.ubf.pl/news.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Jest firma w gdansku gdzies kiedys znalazlem ich namiary (Prot je posiada/posiadał) , która ściąga Kuryakina do Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Za przeproszeniem w CDM mają g.... nie hamownię:Tak napisał MoDaFaKa.A ja mam inne zdanie bo na tej właśnie hamowni był regulowany motocykl GS500 Grześka który wygrał w ostatniej edycji Pucharu GS500 na Torze Poznań 2004 roku a cosik więcej mogą powiedzieć naoczni świadkowie tego wyścigu. Po zawodach specjalna komisja rozmontowała mu silnik i nie swierdziła żadnych części pozaregulaminowych/nieoryginalnych w silniku.A tak odemnie to lepiej robić szablony na krzywiki z wykresu jak szablony zębów piły do drewna. :lol: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 co do firmy z Gdańska - zaciekawiłem sie, bo jeszcze jak siedziałem w czoppero-cruiserach - a to dość hermetyczne środowisko w Trójmieście -to praktycznie wszyscy sprowadzali te "fanty" przez firmę Pana Więcka z Jasła - chyba WMC, w każdym razie non stop ogłasza sie w Dizmarze.Ale z czasem oczekiwania była makabra! Więc też proszę o te namiary - sprawdzę.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Staszku spytaj Prota czy ma jeszcze tego mejla a jak nie to mogę poszukac i znajde gościa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 panowie mam pytanko.co to sa te zestawy Dynojet?smigam b4 i zakupilem sobie dedykowany wklad do airboxa k&n.seryjnie mam dysze glowne rozmiar 100.ktos mi mowil ze nie warto kupowac zestawow dynojeta bo to sa takie same dysze tyle ze w rozmiarze wiekszym - odpowiednim do stopnia modyfikacji.planuje po prostu zakupic dysze glowne rozm 105 i wyregulowac gaznik w warsztacie.czy to dobry pomysl??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.