Iluminat Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Iskra jest w porządku, jednak sprawdzimy jeszcze na jednej świecy. Jak sprawdzić ten przedmuch (sorry, ale z mechaniki jestem zielony :icon_mrgreen:) ? Jaka jest zalecana świeca do Simsona S50 (6V instalacja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przyłóż rękę do cylindra, kopnij kilka razy i będziesz czuł czy powietrze nie ucieka między głowicą a cylindrem. Zobacz, czy na cylindrze nie ma oleju z przodu tuż pod głowicą. A świeca - izolator.Pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jak kopiesz kopnikiem to slychac takie charakterystyczne syczenie pomiedzy cylem a glowica, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Dobrze piszą. Co do świecy to tak jak ktoś napisał może być Isolator, ewentualnie Iskra, Champion, NGK, ale ja polecam ci isolatora. Patrzyłeś może czy iskrzy na przerywaczu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Niestety maszyna stoi 70 km od mojego domu, więc narazie nie byłem przy niej robić kolejny raz. Iskra była dobra, paliwo dochodzi. Czego to może być wina ? Przypomnę, że motor zapala po wstrzyknięci paliwa do cylindra, ale pracuje na prawie max obrotach i zaraz gaśnie. Czy to wina świecy ? W środę będę przy nim robił znowu, będzie ze mną wujek - elektryk. Tylko czy to koniecznie wina elektryki, czy czegoś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Niestety maszyna stoi 70 km od mojego domu, więc narazie nie byłem przy niej robić kolejny raz. Iskra była dobra, paliwo dochodzi. Czego to może być wina ? Przypomnę, że motor zapala po wstrzyknięci paliwa do cylindra, ale pracuje na prawie max obrotach i zaraz gaśnie. Czy to wina świecy ? W środę będę przy nim robił znowu, będzie ze mną wujek - elektryk. Tylko czy to koniecznie wina elektryki, czy czegoś innego ? Bardziej to wskazuje na lewe powietrze, przez co silnik nie zasysa paliwka, lub (i) ta nieszczlnosc pomiedzy cylkiem lub glowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djgogo Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 witam mam pytanie czy w simsonie jak sa luzy na wale to mozna jeszcze jezdzic czy trzeba wymienic korbowod?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 witam mam pytanie czy w simsonie jak sa luzy na wale to mozna jeszcze jezdzic czy trzeba wymienic korbowod?? No zalezy o ktore luzy chodzi, jak na boki to owszem mozna jezdzic bo one maja byc.Jesli masz luzy na korbie gora-dol to juz sie nieda jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djgogo Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 dziex ja mam luzy na boki czyki moge jezdzic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@dek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 jest ciezko okreslic luzy. musisz przy tym posiedziec chwile bo czesto luz góra-dół jest mylony(mieszany) z bocznym. stopke korbowodu przysyn calkowicie do przeciwwagi i delikatnie ciagnij i odpuszczaj korbowód. Mnie reg. kosztowala 110zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 jest ciezko okreslic luzy. musisz przy tym posiedziec chwile bo czesto luz góra-dół jest mylony(mieszany) z bocznym. stopke korbowodu przysyn calkowicie do przeciwwagi i delikatnie ciagnij i odpuszczaj korbowód. Mnie reg. kosztowala 110zł U mnie 80-90 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 http://www.allegro.pl/item239867044_instru...a_simsona_.html sprzedam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@dek Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 A nie lepiej samemu sobie wyregulować ? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Niestety maszyna stoi 70 km od mojego domu, więc narazie nie byłem przy niej robić kolejny raz. Iskra była dobra, paliwo dochodzi. Czego to może być wina ? Przypomnę, że motor zapala po wstrzyknięci paliwa do cylindra, ale pracuje na prawie max obrotach i zaraz gaśnie. Czy to wina świecy ? W środę będę przy nim robił znowu, będzie ze mną wujek - elektryk. Tylko czy to koniecznie wina elektryki, czy czegoś innego ? Pewnie zapłon się przestawił. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Ja ustawiam go na 2-2.2 mm przed GMP. Dobrze ustawiony zapłon to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.