Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dzisiaj wszystkie pytania odnośnie Simsonów piszcie tutaj, uniknie się wielu tematów z pytaniem o drobne szczegóły - a to podkłądka, zapłon. Tak wszystko będzie na jednym miejscu, dodatkowo tworząc BAZĘ wiedzy dla innych.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie w trakcie wymiany łożyski i skrzyni w Simsonie, rozłożyłem już silnik. Niestety jednak nie jestem pewien czy pomiędzy zębatke kopnika, a krater silnika przychodzi jakaś podkładka

 

Prosze o jak najszybszą odpowiedź, i z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam w swoim simsonie włoski tłumik LeoVince z Kemotu... opinie na temat "wybebeszania" dyfuzorów są mocno podzielone. Zgadzam się z tymi co mówią, że orginalny tłumik w dwusówie musi trzymać określone parametry pracy, ale ostanio jeden użytkownik tego forum powiedział, że ten włoski tuningowy tłumik jest seryjnie zblokowany i trzeba wybebeszyć dyfuzor. Zresztą teraz się zoriętowałem, że na stronie Kemotu jest napisa coś takiego: "Tłumik fabryczny włoski typowy tuning (...) ekstramalny przyrost mocy gdy odtłumiony"- więc chyba nalezy go odtłumić, dla tego przyrostu mocy ? Co o tym myślicie? Zrobił już to ktoś przy swoim simsonie? Jakie były efekty tego odtłumienia ? Jak umiejetnie wybebeszyć taki dyfuzor ? Pytam, bo nie chce "skiepścić" dobrego tłumika, a troche kosztował... sami rozumiecie. Z góry dzięki za odpowiedzi !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to leo vince nie dławi tuningowanych tłumików, bo po co, skoro to ma być do tuningu.a jeśli jest dławiony na dyfuzorze, to bedzie tak jak w skuterach zwykłych,dokładny opis tej czynności jest na stronce, www.skutery.siedlce.net czy coś takiego. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie fajny dźwięk i super wygląd... poza tym to na mocy nie zyskał chyba za dużo.

 

[ Dopisane: 26-02-2006, 22:14 ]

Zlokalizowałem blokadę !!!!!! :twisted: Po odkręceniu dyfozora widać w tłumiku rurkę złapaną punktowo w trzech miejscach... należy odłamać śrubokrętem (tak jak w moim przypadku) lub diaksem/pilnikiem przypiłować w tych trzech miejscach i wyjąć rurkę. PROSTE !! 8) :buttrock:

 

[ Dopisane: 27-02-2006, 20:53 ]

Druga rzecz to odkręcenie dwóch śrubek na klucz imbusowy w dyfuzorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...