Skocz do zawartości

krzychu-985

Forumowicze
  • Postów

    1057
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600FSport Fz6N
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzychu-985

MOTONITA - miejski lanser

MOTONITA - miejski lanser (24/46)

0

Reputacja

  1. krzychu-985

    Mondeo mk3 2005-2007

    Octavce miałem po lifcie w wersji Laurin&klement.Więc z zewnątrz może i wrażenie nie robiła alew środku było przyjemnie. Naprawdę dobre auto i tanie w eksploatacji.
  2. krzychu-985

    Mondeo mk3 2005-2007

    Miałem MK3 2.0 TDCI z 2004r. Plusy jak pisano wcześniej wygodny , dobrze się prowadzi itd. A minusy to takie że pierwszy raz poszły 3 wtryski przy 190.000km potem dwa przy 230.000 , majster mówił że ida opiłki z pompy i że trzeba robić ale nie miałem $ i zrobiłem same wtryski , i nieubłaganie przy 250.000km musiałem zrobić wszystkie wtryski i pompę, "tylko" 5tys zl to kosztowało :). Oczywiście w międzyczasie mnóstwo pierdołek typu jakiś czujnik uderzeniowy czujnik ABS.Non stop coś się działo i. Nie polecam TDCI w tych autach bo to skarbonka . Po Mondeo kupiłem octavie tdi 110KM z przelotem ponad 300.000km i dobiłem jej jeszcze 100.000 i nic się nie działo. Może i nudny i wieśniacki TDI ale po przygodach z TDCI innego nie chce.
  3. Jeżeli przbieg jest prawdziwy to pierwszy rozrząd przy 150.000km. 1,9tdi jest dobrym silnikiem ale te 1.9 tdi są już na commonrailu i mają DPF Chyba tylko jeden typ nie ma ale nie pamiętam który. To już nie są "te" stare dobre 1.9tdi ale z nich się wywodzą i są o wiele wiele lepsze nisz np 2,0 tdi.
  4. Jeżeli 105km będzie za mało ale myśle ze na tą bude spokojnie wystarczy to bez problemu możesz zrobić czipa na 140KM i to auto będzie latało
  5. HEhe raczej na odwrót . TDDI było ok a Tdci to padaka przerazliwa.
  6. Witajcie. Coś mi odbiło i kupiłem sobie takowe Piaggio. Super maszyna ale pasowało by zrobić jakiś przegląd. Filtry oleje itd. Jaki olej do tego zalać i ile?? Czy wymienia sie tam jakiś olej w przekładni jak tak to jaki?? Czy olej sprawdza się na wkręconym bagnecie? Mam manuala ale po włosku i nic nie rozumiem... :)
  7. Podobnie źle tzn? , Według Ciebie np. Japońce są wykonane lepiej?
  8. Odkładaj kasę już na wtryski i pompę. Wiem bo miałem ..... Co do przewodów prawda szczegulnie te pod zbiornikiem paliwa , u mnie były w strasznym stanie. A wyszło to jak robiłem pompę i wtryski i ściągaliśmy bak do czyszczenia :D
  9. krzychu-985

    Renault Mascott

    Tak te same co w masterach. Tylko w tych nowszych mascottach nie ma już chyba 2,8 są tylko 3.0 DXI. Spalanie srednio 15l . Silnik od Nissana na łańcuszku więc tu duży plus. 2,8 Dci fakt są problemy z wtryskami w 3.0 na razie z wtryskami u nas nie było problemu. Jak byś znalazł zadbanego 2.8 na zwykłej pompie ( te 110KM i 90KM) to nie do zajechania , tylko że już trudno o takiego no i to już wiekowe auta. Co do daily to mamy 4 w firmie i o wiele mniej problemów z nimi niż z Mascottami.
  10. krzychu-985

    Renault Mascott

    Wół roboczy dobry bo na resorze i ramie. Ale mamy w firmie 3 mascotty i w wszystkich już po dwa razy mosty padły. Zreszta temat znany, Po drugie częście zazwyczaj 2 razy droższe niz do np. daily i gorzej z dostępnością, A tak to wożą po 3t i mają się dobrze :)
  11. krzychu-985

    Dostawczak

    Możliwe. Ja jeżdżę autami "wokół komina" i dodatkowo są to wywrotki z "krótkim mostem" plus oczywiście duży ładunek. Ale 2.3 faktycznie może być oszczędniejsze , nie miałem z nimi styczności , mamy w firmie tylko 2.8
  12. krzychu-985

    Dostawczak

    Powiem Ci że w autach które ciągle wożą po ok 3t (oczywiście daily ) w cyklu mieszanym jakieś 14-15L ile na pusto ciężko powiedzieć ale myślę ze z 10.
  13. krzychu-985

    Dostawczak

    Ja bym Ci polecił ducato 2,8 jtd. Jeżeli chodzi o ten 2.8 to silnik niezawodny. Mamy w firmie kilka takich ( np w iveco daily) taki był montowany i silnik nie do zajechania . Ewentualnie iveco daily tez z 2.8 , jak byś trafił taki 2.8 110KM na zwykłej pompie to auto nie do zajechania, tylko tylni napęd więc w zimie na pusto jest ciężko.
  14. Witam, Kupie jakieś małe enduro w 4t najlepiej jakieś dr 125 ewentualnie dr 350 . tylko 4t Kontakt pw lub [email protected]
  15. Co do 1.4 hdi to mogę polecić. Dobry silnik , mało pali i dość zrywny. Jedyna awaria to uszczelki pod wtryskami . Mogę tylko powiedzieć że miałem klienta który na tym silniku zrobił 80 tys km bez wymiany oleju a nogę ma ciężką i przyjechał jak już turbo nie jechało i hydraulika klekotała. Po spuszczeniu oleju było tam tylko troszkę jakiegoś bagna. Co ciekawe po zalaniu świeżego oleju turbo załapało i silnik chodzi do teraz tylko hydraulika się tłucze. Tak więc silnik idioto odporny bo gość do teraz ( a ty było 2 lata temu) jeździ i nie wymienia oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...