Lucass Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 czyszcząc olej zauważyłem takie odłamki w komorze filtra, napewno niepochodza one od 2 części, napewno nie są to odlamki tloka, ponieważ nie wykazują okrągłości takiej jak ma tlok ani, sprzengła ponieważ sprzęgło odkrencilem i było całe: http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0541.jpg http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0542.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0543.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0544.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0545.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0547.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0548.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0550.jpghttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...ra/imga0551.jpgCo to może być i co to oznacza? Czy czeka mnie rozklockowywanie silnika? Czy moge to zlekceważyć, przejechać pare km i sprawdzić czy może samo z siebie sie już nic niełamie. Poniżej zamieszczam schematy silnika w tiff może sie na coś przydadzą:http://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...sbauto3301.tiffhttp://www.members.lycos.co.uk/czcross12/o...sbauto3321.tiff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 hmm qrcze cięzka sprawa ciezko tak po zdjeciu dojsc do tego co to jest moze to kawałki któregos z karteru :roll: nie stukalo nic w silniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Jakims cudem na priwa tych zdjec nie dostalem.To sa duze kawalki i ja szybko rozebralbym silnik, chociazby po to zeby oczyscic kartery.Ale to sie wiaze z kosztem nowych uszczelek, pod glowice, pod cylinder i dekle boczne. Diabli wiedza co tam jeszcze moze byc.Mam wrazenie ze poprzednik skladajacy ten silnik byl bardzo kiepskim fachowcem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Zdobywasz drugi silniczek, przy okazji odnowisz garnek na nowych częściach, a resztę złożysz z dwóch. Najrozsądniejsze wyjście, albo puszczasz pod młotek z przebiegiem 30 tys i brudnym sumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 nie wyglada to wesolo ja bym rozebral i zobaczyl co w trawie piszczy a potem probowal zlozyc na starej uszczelce pod glowice bo reszte mozna sylikonem zastapic jesli koniecznie chcesz ciac koszty Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 W tym przypadku nie powinno się gdybać tylko bezwzględnie rozmontować cały silnik i po dokładnym zweryfikowaniu oraz umyciu zmontować całość. Jakiekolwiek próby obejścia tej metody może się szybko zemścić. Byłoby szkoda wału korbowego lub gładzi cylindrowej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 No najdziwniejsze ze moto jechało bez zażutu, nic nie stukało, nie pukało, nie kopciło i biegi wchodzily bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 No to trzeba bylo nie szukac po silniku tych odlamkow, bys o nich nie wiedzial ze istnieja i nie mial klopotow na glowie :P . Zartuje oczywiscie. Calkiem mozliwe ze kiedys sie cos rozpieprzylo i Twoj poprzednik zrobil remont ale tych odlamkow juz nie wyjal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Dwa z tych kawałków przypominają kosz sprzęgła. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja kiedyś po dtaką postacią znalazłem tłok w silniku :-). A właściwie jego części. Też chodził to ostatniej chwili, tyko jakoś zaczął postukiwać :-). Silnik się tak przegrzał i przytarł, że poodpadały kawałki płaszcza tłoka. Silnik oczywiście został porozbierany na częsci i Tobie radzę zrobić to samo. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.