Skocz do zawartości

Co sądzicie o yamasze tdr 125


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

witam serdecznie

na wstępie chciałem przeprosić za odgrzebanie tematu ale zawsze chyba lepiej pisać tu niż zakładać nowy-zbędny ;)

powoli przymierzam się do zakupu motocykla jednak mam kilka pyta :)

 

-ile trzeba mieć wzrostu by bezpiecznie zasiadać za sterami tdr'ki 125?

-jak to jest z kosztem części do motocykla?

- w którym roku producent zdecydował się na zmianę wyglądu plastików

-zalety/wady motocykla

 

na koniec proszę o sprecyzowanie przeznaczenia/typu motocykla :) czy mogę swobodnie nazwac go turystycznym ENDURO ?

 

prosze mo wpisy mam nadzieje ze znow ten temat stanie się mekką dla włascicieli tych wspaniałych motocykli

 

 

jeśli ktoś ma na sprzedaż po taniości - walcie na priw/gg :cool:

pozdrawiam cubix -przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 180cm wzrostu i na motorze siedze bezproblemowo, obiema stopami dosięgam ziemi i pewnie stoje. Moja dziewczyna (170cm) dosięga jedną nogą, śródstopiem tylko do ziemi.

Częsci oryginalne są dość drogie np. kranik 210zł, lustergko 150zł, ale zamienniki są w przystępnych cenach, możesz też szukać części używanych na allegro :icon_arrow:

O ile się nie myle to w 95r zmienili koła i zegary tylko, a 95-96 rame, plastiki :icon_arrow:

Dla mnie zaletą jest poręczność motorka, w lekkim terenie sobie poradzisz, na upartego jak załozysz kostke to w troche cięższym też. Wadą dla mnie jest trudność w odblokowaniu, boje się bawić zaworem wydechowym i cdi, ale jeśli kupisz odblokowany nie bedziesz miał problemu. Wadą mojego egemplarza jest też dość szybkie grzanie się, ale musze sprawdzić termostat, przeczyścić chłodnice i może bedzie dobrze :icon_arrow:

Przez cały sezon pękła mi tylko linka sprzęgła. Przebieg motorka to 27tys, ja zrobiłem 4.

 

Myśle że jest to małe turystyczne enduro;)

goraco polecam tdr'ke :icon_arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem mile zaskoczony szybka odpowiedzia :icon_arrow:

mam 173 cm więc nie będe mieć problemów z jazdą, ceny części tez nie wydają mi się zbyt wygórowane, co przy dostępnosci zamienników i niską awaryjnością (wg was :icon_arrow: ) składa się na jakosc motocykla.

teraz muszę znaleźć dobry egzemplarz , niestety nie mam zbyt wysokich funduszy ale jestem spokojny bo czytałem tu ze niektórzy znaleźli swoje sprzęty za mniej niz 3 tysiące :icon_arrow:

na co uważac przy zakupie? (słabe strony motocykla)

zalety? / wady?

pzdr cubix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tdr. hmmm ja mam z 2000r Nowy model jest wyższy od tych starszych.. Ja mam 181 i tak połowami stopy dostaje do ziemi. Co do jazdy dość wygodna pozycja ale tylko na pierwszy rzut oka. Po przejechaniu ok 150km boli kręgosłup. Ale idzie jechać. Ja swojej używam do turystyki i do jazdy po mieście i jestem zadowolony. No może spalanie mogło by być mniejsze.. Ale przy przelotowej 100km/h pali ok 5.5 litra ( w trasie). W mieście tak do 6.5l Ogółem moto ciekawe i raczej nie ma słabszych punktów. Moja przejechała na oryginalnym tłoku 30tys.km po czym wymieniłem tłok i jeździ dalejJ( cylinder na nicasilu) Plusem jest dobre zawieszenie .. taki kompromis miedzy komfortem a takim jakby „sportowym „ zacięciem Tylni amortyzator ma regulacje twardości. Hamulce przód ok. .spokojnie można hamować tzw. Dwoma palcami. A tył jest średni. Hamuje ale jest trudno wyczuwalny. Co do części to najważniejsze czyli silnikowe są łatwo dostępne i w miarę tanie. W końcu to ten sam silnik co dt tzr itd. A z klockami czy napędem tez większych problemów nie ma. Co do możliwości terenowych to myślę ze tdr za bardzo się nie nadaje. Plusem tez są dobre osiągi jak nie trafisz na zablokowaną. Moja miała tylko katalizator i jechała 120. Dokładnie w sobote wywaliłem ten oto katalizator i doszło do 130 ale już mi się droga kończyła ale czuje że dała by rade te 140.. Przyspieszenie ok. w mieście rozwalasz prawie wszystkie puszki. Tak do 120 ciągnie równo a potem już trzeba czekać. Na trasie spokojnie można utrzymywać przelotowa 100-110 przy w miarę rozsądnym spalaniu;) No to chyba tyle jakbyś chciał jeszcze cos wiedzieć to pytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, ze własciciele TDR'ek są dosyć gadatliwi tzn zawsze z sensem i nadwiązką konkretnie odpowiadają na zadane pytanie :biggrin: wlk dzięki za komplet informacji ;]

opony są dętkowe czy bezdętkowe?

jak jest z dozownikiem? posiada regulacje? zapycha się?

pzdr Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony są dętkowe jeśli bedziesz miał koła ze szprychami czyli egzemplarze starsze od 95roku, dętkowe śą przy obręczach aluminiowych :clap:

mnie jeszcze żaden katamaran nie wyprzedził na starcie:cool: mimo, ze mam zablokowana :lalag:

ja zrezygnowałem z użytkowania dozownika, bo znajomyjuz z większym doświadczeniem nastraszył mnie, ze zdaża się, że się zapychają. Wole nie ryzykować, zawsze przed tankowaniem butelke z olejem, na oko wlewam do baku i nie martwie się;) ktoś mi jeszcze mówił, że moc wtedy większa, ale nie wiem czy to prawda, czy mit :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...