Adik Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja proponuje zapalic moto i odpiac akumulator.. to bedzie mialo na celu sprawdzenie dzialania regulatora kiedy sie otwiera a kiedy nie.. i polecam wymienicz szczotki i tuleje slizgowe na alternatorze.. Jesli juz to nie pomoze to jeszcze prostownik.. Pzdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Czolem! Z tego co sie orientuje, elementy, ktore wymieniles, to (poza regulatorem) znajduja sie w obudowie silnika (altek i jego bajery), a jak pisalem wczesniej caly silnik zostal przemontowany do innej ramy, innej etki i tam pracuje bez zarzutu.Czyli caly silnik i wszystko co zznajduje pod jego obudowami dziala prawidlowo.ZOstaje wszystko, co nie bylo ruszane i zostalo w motocyklu. Kolega juz wymienial cewke, regulator, prostownik, fajke, przewod i nic to nie zmienialo.Moim zdaniem pozostaje jakies przebicie na kablach lub posniedziale styki czy cos w tym stylu...Grunt, ze pole poszukiwan tak mocno sie zawezilo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingNothing Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja podziwiam wytrwalość. Ja nie mial bym cierpliwosci, niby sam w simsonie wszystkie kable wymienialem, ale w MZ jest ich conajmniej 2x tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Bez przesady, napoczątku też tak myślałem ale potem, szybko zorientowałem się że to tylko potrzebne minimum. W samochodzie chodzby najprostszym instalacja jest 100% bardziej złożona. Ciezki dostęp do kabli ogranicza pole manewru, dlatego jeszcze trudniej szukac ewentualnych przetarć kabli itp. Instalacja w etce to pare godzin roboty. Wiem bo 2 dni temu właśnie całą skończyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 1. w MZ tylko z wymienionych rzeczy w silniku znajduja sie tuleje slizgowe i szczotki.. reszta jest pod siedzeniem.. 2. w mz nie ma duzo wiecej kabli niz w simsonie.. jest tyle wiecej co kable podpinajace urzadzenia zwiazane z alternatorem.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja proponuje zapalic moto i odpiac akumulator..Jeśli tak sprawdzasz ładowanie to powodzenia. Ja spróbowałbym zmostkować stacyjkę czy czasem ona nie sieje. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech944 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Witam, ja mam podobny problem w 150 nie moge normalnie ruszyc tylko musze wkrecac silnik na 4-5 tys. zeby ruszyc i to z duzymi oporami, ale jak juz jade to jest dobrze, jeszcze jak silnik sie dobrze rozgrzeje to po dodaniu gazu na wolnych obrotach wchodzi sa straszne wysokie 6-7tys i nie chce opascjestem na 100% pewien ze to lewe powitrze zasysa mi na simeringu koło alternatora, a spowodowane jest to ze mam wytłuczone gniazda łozysk w karterach 8O nie mozliwe zeby bylo to przez elektryke bo ja sam wymieniałem cała na nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja proponuje zapalic moto i odpiac akumulator..Jeśli tak sprawdzasz ładowanie to powodzenia. Ja spróbowałbym zmostkować stacyjkę czy czasem ona nie sieje. POZDRO Nie sprawdzac ładowanie tylko to kiedy podaje napiecie na zaplon a kiedy nie... Bo jesli przerywa polaczenie na niskich obrotach to moze nie dopuscic napiecia na zaplon.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Nie sprawdzac ładowanie tylko to kiedy podaje napiecie na zaplon a kiedy nie... Bo jesli przerywa polaczenie na niskich obrotach to moze nie dopuscic napiecia na zaplon.. pzdr To samo można sprawdzić mierząc poprostu napięcie na aku. Aha i rozumiem, że jeśli kolega ma elektroniczny regler to oddasz mu pieniądze kiedy się spali, przez odłączenie aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 najwiecej zwarć jest na kostce wpinek;) w TS jest pod siedzeniem w ETZ może być gdzie indizej... ale tam bym sprawdził:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 sprawdź połączenia kabli, oczyść z rdzy i innego świństwa..................może to coś pomoże. Pozornie połączenie wygląda wporządku, ale naprawdę przewodzi bardzo słabo lub wcale nie przewodzi prądu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 No, i te kabelki co sa przylaczone do masy odkrec, wyczysc papieriem sciernym, lub kub nowe wsuwki, nowe srubki do laczenia kabli z elektryka. To naprawde pomaga, sam sie na simsonie przkonalem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ja zrobylem tak wymienilem wszystkie kable ale tylko zwiazane z zaplonem(reszta byla ok) i puscilem tak instalacje aby byla jak najprostsza (zeby byla tylko iskara, ominolem stacyjke... ) po to aby sprawdzic czy bedzie iskra i byla wiec zobaczylem stacyjke i to w niej byl problem. mz nigdy nie "rozbieralem" wiec sie dokladnie nie znam. wymieniajac kable wymien tez zlaczki na nowe bo to przeznie głównie jest cos nie tak, ja dalem wszystkie z takimi kapturkami :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ja bym zrobil całą instalacje od nowa, polutowal wszystkie konektorki, pozakladal koszulki i smigal :evil: powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Ja ostatnio z nudów przeglądnołem całą instalację.Wyczyściłem wszystkie styki i konektorki,a gdzie trzeba było to posmarowałem smarem grafitowym w celu poprawienia przewodności.Przerobiłem całą skrzyneczkę bezpieczników na nowego typu,potrzebowałem do tego trochę kwasu,cyny i chęci :evil: Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.