Skocz do zawartości

Adik

Forumowicze
  • Postów

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adik

  • Urodziny 06/04/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, samochody, mechanika, komputery, elektronika.
  • Skąd
    Krosno

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    605-157487
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Adik

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. hehe tylko ze nie pomyslal, ze Poxilina jest przygotowana pod produkty zelazne badz, co badz stalowe. Wtedy sobie radzi z temperaturami do 400st. Tyle, ze tlok to stop aluminium, inna czepliwosc materialu, sily przyciagania miedzyczasteczkowego, inna rozkurczliwosc itd. Bardzo to mądre, bardzo!!! :cry:
  2. Ahm, rozumiem. Drastycznie, ale skutecznie.. tez bedzie.. hehe. Ale powiem jedno.. Niemieckie motocykle maja to do siebie ze zawsze wszystko jest na swoim miejscu i nic o nic nie ociera, to wszystko gra, a jak sie zacznie robic prowizorki to sie tak dzieje. Wiec to nie jest wada fabryczna, bo u mojego kumpla w mz etz 150 nic nie ociera.. pzdr
  3. Polecam Hondy z klasy CBF np. 500 i 600. Niezawodny, mily i bardzo dobry motocykl. A jesli cos na bardziej zywego to stary ale jakze jary CBX 650 i 750. pzdr
  4. To bylo chyba najgorsze wyscie.. trzeba bylo tylko popuscic obejmy na tlumiku i ustawic go odpowiednio. Przypominam, ze MZ maja to do siebie, ze jezeli tlumik jest zle ulozony to sie w przyspieszonym tepie zapycha nagarem szczegolnie w ETZ 250 ale ty masz 150... A wgniecenie w tlumiku: 1-oszpeca tlumik 2-utrudnia wylot spalin 3-zwieksza prawdopodobienstwo osadzania sie nagaru i sadzy.. pzdr
  5. Ale wiekszosc dba. Jezeli rozreguluje sie komputer i da wiecej oleju napedowego, ten moze sie nie spalic i trafi do kolektora, katalizatora, tlumika itd. i wtedy z wydechu sie dymi jak z 2T z mieszanka 1/15, to jest jednak nic gdyz jezdzimy na bombie zegarowej. Gdy tegoz oleju napedowego nazbiera sie wystarczajaco duzo i ten olej sie zapali.. to to wybucha i zazwyczaj rozrywa tylko uklad wydechowy, tylko zeby bak nie chcial sie od tego zajac.. :smile: Co do dozownika to jeszcze sie moze zatkac a wtedy remont prawie gwarantowany. Czasem trzeba go przeczyscic.. pzdr
  6. Ja bym jeszcze do tego dolozyl tyle, ze ognia dawac nie musial i nie musial przegrzac, ale podczas odlewania tloka mogly powstac pecherze powietrza itp. i metal scial sie zanim one wyszly na wierzch, czyli wada fabryczna. A TIJO chyba nie widziales zmasakrowanego tloka. Jak chcecie to specjalnie zrobie zjecie oryginalnego tloka od WSK 175 jeszcze kupionego razem z reszta silnika w sklepie.. to sie zdziwicie. Taki podziurkowany tlok jest na skutek dostawiania sie piasku ktory zmieszany z nagarem daje pieronsko twarda mase, ktora jest wiele twardsza od aluminiowego tloka nagrzanego do czerwonosci. Mozliwe sa tez odpryski metalu w komorze korbowej itd. A tak tloka zmasakrujesz i nawet nie bedziesz wiedzial. Skapniesz sie dopiero jak maszyna stanie. Pzdr.
  7. 1-kolega powiedzial irydowa, czyli jest drozsza. 2-isolator kosztuje 6,50. pzdr
  8. http://www.ngkntk.de/index.php?id=1319&pd=...f=MZ&h=MZ&m=251 ja jezdze na isolatorze ale roznicy nie widac. Swieca NGK jest najlepsza ale i najdrozsza.. pzdr
  9. Tak racja!! Dajcie nam szanse.. :D Mogles gdzies, ktoras podkladke dystansowa wlozyc na nieswoje miejsce, albo poprostu byly inaczej ulozone i przy skladaniu silnika za mocno je scisnelo i bedzie to to takie slabe az ich nie zmiazdzy. To trzeba dac komus kto sie rozezna po niewielkich ogledzinach czesci.. i silnika od srodka, bo samemu to mozna nawojowac, oj mozna!! pzdr
  10. Ten samochodzik to byl poprostu trampek. Pomyslcie jeszcze o klasie lepkosci i mieszalnosci z benzyna. Im olej bedzie bardziej lepki, tym mniej go sie leje do mieszanki. Pzdr
  11. Jeszcze metoda prob i bledow.. Wez zrob kolo litra mieszanki. Jak bedzie za bardzo dymic to spusc to paliwo i dolej tyle czystej ile bylo w baku, a reszte z tej piatki nalej bez mieszania. Jesli natomiast moto bedzie normalnie chodzic to zrobisz w pozostalych czterech litrach mieszanke.. Chyba sobie poradzisz... prawda?? To tak na wypadek jakbys nie mogl rozroznic.. pzdr
  12. W ETZ ryzykujesz najwyzej przedmuchy z komory spalania.. a sprzecie chlodzonym ciecza powazna awarie.. gdyz 1. plyn moze dostac sie do komory spalania 2. zapaskudzi wszystko tworzac twarda skorupe i rozpocznie korozje 3. jezeli nie mamy wskaznika ilosci plynu chlodzacego to mozemy zatrzec a nawet zarznac silnik nawet o tym nie wiedzac gdyz termostat wtedy nie zadziala gdy bedzie za malo plynu... 4. w najlepszym wypadku plyn wyleci tylko na zewnatrz silnika a w najgorszym stanie sie to co powyzej.. wiec ryzyko jest cholernie nieoplacalne.. pzdr
  13. No co jak co ale kopa od CB 500 ma wiekszego.. i to o wiele.. O takie oko mi chodzilo.. widocznie troche przesadzilem :D Sorry pzdr
  14. No oko :D no moze nie 70 ale 60 bedzie na 100% :lol: pzdr
  15. Kiedys czytalem jakis artykul i bylo w nim wspomniane o Jacku Czachorze, ktory wylal wiadra potu na odpalanie Husaberga FE 501.. Moto podobno wykanczalo go psychicznie i fizycznie.. Poprzedniej zimy ojciec przywiozl prawie nowke Husaberga FE650e. Mial polamane plastiki 8O a tato zalatwil wlasnie takie plastiki i sprzedal moto za 4kpln wiecej niz kupil.. Mialem przyjemnosc na nim jezdzic, ale balem sie go na poczatku bo to ma cos kolo 68-70KM. Ale jakos sie przyzwyczailem.. Myslalem ze to jest wiekszy motocykl ale tak naprawde dostawalem do ziemi co mnie bardzo cieszylo.. I potrafil z 6 biegu wziac na kolo.. 8O Szkoda ze go juz nie ma... :cry: pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...