Skocz do zawartości

kaburas

Forumowicze
  • Postów

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaburas

  • Urodziny 12/12/1988

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ETZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4489900
  • Telefon
    694-124634
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zamość

Osiągnięcia kaburas

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. W mz jest po obu stronach, wiec jestem pewien ze i w simsonie powinny byc dwa
  2. lewe powietrze z pod swiecy!!! co za typ,co najwyzej to tamtedy powietrze spierdziela i przez to silnik traci kompresje i moze tracic moc. ale jesli mowisz ze jedziesz i nagle gasnie, i ze po zaciagnieciu ssania odpala, to tak jakby poziom paliwa byl za niski, wyreguluj to!!! jak to instalacje masz na 12V a cewke na 6V. masz wszystko i pradnice i akumulator na 12V a cewke na 6V czy tylko zarowki masz powkładane 12V. bo jak bys miał instalacje na 12V a cewke na 6 to chyba by sie zjarała!!
  3. mowa tutaj jest o mz ETZ, tak jak w temacie
  4. w mz z hamulcem bebnowym tez były takie czujniki.
  5. To raczej zapłon jest zle ustawiony, ale sprobuj tez zmienic swiece bo moze jakas lipna jest. Co do ustawienia zaplonu to poszukaj na www.mz-club.pl w tematach przyklejonych tam na pewno cos znajdziesz. Ale wydaje mi sie ze ten zapłon bezstykowy ustawia sie tak zamo jak i zaplon z młoteczkiem i kowadełkiem, tylko ze tutaj przestawiasz jakis czujnik a tam młoteczek. powodzenia
  6. http://forum.motocyklistow.pl/Taryfikator-...stow-t4480.html tutaj jest taryfikator. jest to temat przyklejony wiec bez problemu go znajdziesz!!!!!!
  7. sproboj takim zwykłym sciagczem z ramionami,moze akurat zejdzie. szkoda silnika na takie traktowanie. karter jest z akuminium i jak bedziesz go tak traktował to albo gdzies sie ukuszy albo peknie. Ewentualni mozesz sprobowac w ten sposob ze ktos bedzie trzymał rekoma sprzegło a ty bedziesz walił młotkiem w wał,ale ciezko bedzie. pzdr.
  8. to pewnie rozkreciłes sprzegło i został ci sam korpus. sprzeglo powinno zejsc w całosci razem z tarczami i wszystkim,przynajmniej tak jest w etz, ale wydaje mi sie ze w trophy tez. na korpusie powinien byc nagwintowany walec. mozna kupic specjalny sciagacz do tego,a mozesz probowac tez sciagaczem do łozysk.i na ten walec sie nakreca sciagacze i sie sciaga!. powodzenia.
  9. jak to sciagnołes sprzeglo do połowy???? przeciez w trophy sprzegło siedzi na stozku wiec jak juz pusci to ma zejsc! A jezeli chodzi ci o to ze dekiel zszedł do połowy to probuj jeszcze stukac w ta czesc o ktorej pisał Veteranos. bo tam jest łozysko i ciasno siedzi na wale, ale powinno zejsc. a do sciagniecia sprzegła najlepiej miec odpowiedni scigacz,bo inaczej moze byc ciezko,ewentualnie mozesz probowac sciagczem do łozysk, ale nie wroze sukcesow,jesli sprzeglo było dobrze osadzone na wale. Powodzenia!!
  10. Sprawdz przerwe na swiecach. Kiedys miałem tak w mz,ze jak była zimna to niechciała palic z kopki, a jak ja pchnałem to po paru metrach łapała. Zmniejszyłem przerwe pomiedzy elektrodami i wszystko wrociło do normy. Powodzenia
  11. kaburas

    Jawa TS350

    spodwodowane moze byc tym ze jak dokrecałes głowice bez uszczelki mogła sie odkształcic w jednim miejscu i tamtendy dmucha. Sprobuj dokrecic głowice na goracym silniku. tylko nie zaopomnij ze dokreca sie na krzyz!!!! Powodzenia.
  12. co do tego stukania to nie wiem co sie mogło stac.moze zle załozyłes ta płytke ktora sie ustawia sprzeglo, ale niby tego nie da sie zle załozyc. A co do uszczelniania to pod dekielkiem powinien byc oring, i jezeli ci cos tamtendy cieknie to sporbuj go odwrocic a jak to nic nie da to go wymien. Moj silnik tez był cały czas zawalony syfem i pod silnikiem i na,a po nocy pod silnikiem zawsze była kałuza oleju. ale teraz robiłem remont i wszystko elegancko uszczelniłem i nic nie cieknie. silnik czysciutki. tylko nie wymieniłem czujnika luzu i tamtendy moze mi sikac ale go wymienic to zaden problem Ta sroba nie powinno sie sposzczac oleju bo jak by ci kulka do srodka wpadał to by kiepsko było. sprobuj ta srobe jakos pilnikiem zjechac na płasnko z dwoch stron i wykrecic ja zabka jakos. i najlepiej ja wymien. powodzenia.
  13. Do szkrzyni wlewa sie 0,4litra oleju. a co do tych pretow to napierw wkłada sie długi pret pozniej kulka i krotki. pzdr
  14. To ze stanołes na jednym kole mogło byc przyczyna takiego zachowania motocykla. piszesz ze cos sie dzieje na pierwszych dwoch biegach, wiec mysle ze skrzynie mozna wykluczyc bo raczej by ci sie wysypał jeden bieg a nie dwa(choc nie jestem pewien) A to ci tak przeskakuje tylko jak ruszasz czy w czasie jazdy jak dasz jej sandała to tez przeskakuje?? bo jesli tak to ja bym stawiał na łancuszek sprzegłowy. A zeby sprawdzic czy własnie łancuszek jest winowajca to odkrecasz dekiel i widzisz wszystko. Jak jest jakis luzny ewidentnie to pewnie to. a jak nie szukasz dalej. Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...