Jump to content

lonek22

Forumowicze
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About lonek22

  • Rank
    NOWICJUSZ - trzecia Mordka
  • Birthday 04/22/1973

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Intruder VS800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowieckie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://
  1. ..... ale czy w ogóle można jeszcze kupić świece tradycyjne? Na Allegro tylko irydowe i to drogie
  2. Motor ten mam od 3 lat. Teraz dopiero ta sprawa z tym gaśnięciem mnie wkurza a tak nic poza tym. Tak jak w samochodzie - sam wymieniam filtr i olej i cała obsługa.AAA, zapomniałem - zaraz po kupnie okazało się że uszczelniacz na ladze puścił ale wymienione i latam. Mocy wystarcza. Chociaż myślałem nad czymś mocniejszym a dokładnie Intruderem 1400 ale jak mi użytkownik powiedział że pali mu 10L i po 100km już musi tankować to ochota mi przeszła. Dokładnie pali od 4,8 - 5L.
  3. Drugu raz w tym sezonie mam ten problem. Otóż zgasł mi na wolnych obrotach np kiedy wjeżdżałem na stację benzynową po redukcji na 1nkę. Po zgaśnięciu, kiedy zapalałem kiedy zaskoczył zgasł i tak kilka razy. Zapalił i przez dłuższy czas był spokój. Dziś natomiast po 3 godzinnym postoju zapalam motocykl, zaskakuje i gaśnie, i po 3, 4 razach udało sie i jest ok. Co to może za przyczyna być? Myślę o świecach. Po zimie, były "wypalane" nad gazem. Pamiętam, że wtedy motocykl zaskoczył ale palił na jednym garze i tak było kilka razy. Czy może być to wina świec? Może jakiś filtr paliwa? Nigdy świec i filtra paliwa nie wymieniałem. Wybieram się w Bieszczady i tu takie coś....
  4. W te wakacje mam zamiar wybrać się motocyklem w dalszą trasę. Nie wiem tylko jak zabrać się z bagażami. Na pewno dużo zabrać nei można. Mam sakwy przeciętnej wielkości. Jadę sam, wiec coś można na siedzenie pasażera zamocować, ale jak? Czy ktoś z Was kładł na bak jakoś bagażnik, jakiego typu i jak jest z tankowaniem wtedy. Może ktoś ma fotki swego intrudera załadowanego. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
  5. Jak w opisie tematu.Bardzo bym prosił....
  6. Musze ściągnąć(odkręcić) siedzenie kierowcy, bo chce wymienić tapicerkę. Wcale nie widać śrubek itp,jest jedna tylko z boku, ale po odkręceniu,gdzieś to wszystko trzyma.Zauważyłem ze pod siodłem chyba jest regulator napięcie.Trzeba wiec ostrożnei z tym.Jak do tego podejść?
  7. Witam.mam zamiar kupic Intrudera 800 sprowadzonego z USA. Problem w tym ze świacą sie caly czas koierunkowskazy pzrednie ale to nie problem na przeglad odlaczyc.Natomiast jak jest z postojówką. Bo wkład lampy zaróweczko nie ma do postojówki.Przesiadam sie na czopera. Dzis robilem przeglad do Kawasaki ER5 ktory sprzedaje i diagnosta sprawdzal postojowke.Jak jest w przypadku amerykanskch moto?
  8. Wotam.Mam zamiar wlasnei zakupic Vulcana 750. Wczoraj rozmawialem z handlarzem. Mowi on ze niektorzy boja sie tego moto, bo rzekomo silnik jest strasznie skomplikwany (lancuchy rozrzadu), ze nie ma chcetnym mastrow ktorzy by sie w razie czego podjeli naprawy. Jak jest naprawde. Ten moto mi sie bardzo podoba i przymierzam sie do chopera w jego wydaniu. Pozdr
  9. Poprosilem zeby sie nei smiac,bo bede opisywal łopatologicznie.Nie znam sie. Otoz podczas ostaniej jazdy wylozylem sie - motor upadl na prawy bok, byl lekki slizg. Podnioslem, okazalo sie ze kierownica jest przekrecona bardziej w prawo. Podejrzewam ze problem jest, wlasnie jak to nazwac... w tym do czego kierownica jest przykrecona("połka")? ktora jest przykrecona taka spora jedna sruba na srodku centralnie pod kierownica. Tak mysle zeby ja poluzowac i nastawic caly przod motoru i moze bedzie dobrze. Bede wdzieczny za rade, jesli wogole dobrze opisalem :icon_mrgreen:
  10. GDy moto stoi na bocznej stopce, widac ze po bolcu na ktorym jest wajcha od zmiany biegow jest kropla oleku i na podlodze widac maly wyciek. Czy tez moze miec to zwiazke z nierowna praca silnika?
  11. Jaka jest strona www tej giełgy? <mysli>
  12. Witam. Dzis cos takiego zauwazylem. Mianowicie: mam takie wrazenie ze czasami tył mi wynosi. Moze to sprawa amortyzatora ktory byl w tamtym roku prostowany. Był wczesniej tak zgiety ze jak sie dobił, to juz nie wyszedł - bo byl krzywy. TEn "bolec" został niby naprostowany, bo juz amortyzuje, ale na oko widac ze nie jest prosty. W takim razie czy on nie jest winny za zarzucanie kolem? Dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam.
  13. Witam. Wiem ze ten temat był poruszany nascie razy, ale nie spotkalem sie z taka propozycją. Mianowicie: czy mozna umyć łańcuch na motorze nie demontujac go, w ten sposb, ze poprostu myję go pedzelkiem maczając w nafcie, sukcesywnie obracając kołem. Mysle nad takim obmyciem bo jest oblepiony, a sciagac, nie chce mi sie. Dziekuje.
  14. Piszac o elektronice, mialem na mysli to co jest w obrotomierzu,czyli te bebechy. Teraz te bebechy ktore normalnie powinny byc w obrotomierzu - w tej puszce, sa w lampie. Z oryginalnego obrotomierza pozostalo tylko: obudowa, wskazowka,tarcza i szkło. Majsterek odpacykowal wszystko - predkosciomierz i obrotomierz pieknie podswietlony. Doklandie nie wiem od jakiego to motorka elektronika - wazne ze pieknie dziala i wskazuje jak nalezy. Na poczatku reperowal to oryginalne, ale niestety - obrotomierz głupial, wiec zrobil tak, jak mam teraz. Dalem 300zł. Mówil, ze kompet zegarow do ERki kosztowac moze, uzywany ok 900zł.
×
×
  • Create New...