Skocz do zawartości

piter19850207

Forumowicze
  • Postów

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piter19850207

  • Urodziny 02/07/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa 350 TS '89
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6892744
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wierzbno k/Wrocławia

Osiągnięcia piter19850207

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ps. Te wydechy to tylko takie przelotówki a nie żadne tam tłumiki :biggrin: Aha kończe już robić stronke, zarzuce niedługo linka! Pozdro!
  2. Witam! Jednak to był kranik! Guma w nim zdechła ;) A z moimi przeróbkami to wrzuce za kilka dni fajne fotki i napisze co dokładnie było zrobione :flesje: Dzięki i pozdro Ps. a te wydechy to normalnie... ech... zobaczysz kolego kiedyś indziej! Ale nie od 4T tylko z pewnego samochodu! Pzdr!
  3. Sprawdze kranik, bo kiedyś też tak miałem! A z tym 150 km/h to nie przesadziłem bo moja Jawa jedzie nawet 160 km/h, bo mam dwa gaźniki + dwa filtry stożkowe i większe cylindry i tłoki i przerobiony korbowód ;) :icon_twisted: I co powiesz ?? A zbiera się superancko Pozdro!
  4. Witam! To znów ja ze swoją "zjawą" :( A otóż mam taki oto problem: odpalam, wsiadam na moto i jade z 500 metrów na maxa z prędkością 150 km/h i potem obroty spadają wraz z prędkością tak jaby się dusiła. Redukuje z 4 na 3 potem z 3 na 2 jade z 200 metrów na wolnych obrotach na 2 biegu potem odkręcam manete i jade z 400-500 metrów znów normalnie na maxa i potem znów sie dławi, dusi prawie staje i tak wkoło Co się mogło stać? Gaźnik, filtr powietrza jest ok, bo już rozkręcałem Nie wiem czy kranik czasem nie jest zatkany, ale nie wiem też czy by się tak działo? Dusiła by się? Ma za mało powietrza albo za dużo? Naprawde nie wiem! Pomożcie, bo już mam tego dosyć! Pozdrawiam!
  5. i zaś cisza jak makiem zasiał Pozdro!
  6. z doświadczenia także radze na smar, a nie silikon bo lipa może być :)
  7. Wiadomo, że nic nie jest odporne na czynniki, ale jest taki specjalny preparat co się go nanosi po polerce i trzyma ci nawet rok, tylko nie pamiętam nazwy jak bede wiedział to się odezwe Pozdro!
  8. Witam! Znam ten problem Ja po zauważeniu czegoś takiego dokręciłem głowice na ciepłym silniku i było git! Pozdro!
  9. Witam! Mam JAWE 350 i chciałbym wiedzieć jakie powinienem mieć ciśnienie w oponach! W orginalnych wiem jakie ma być, bo mam serwisówke :icon_razz: ale chodzi mi o tylną oponke Mam koła 18 cali, a opona 130/90 i jakie ciśnienie tam załadować? Czy jest jakaś tabela albo rozpiska na szerokości opon i jakie ma być w nich ciśnienie, bo chciałbym coś takiego Czy wiecie coś o tym? Prosze o pomoc! Pozdro
  10. miałem też tak w JAWIE 350 i było lewe powietrze i się dusiła, radze to sprawdzić
  11. no mi też się tak wydaje że to może być to no ale w każdym razie coś ze skrzynią
  12. No cosik tu nie bardzo się zrobiło! CHOPY GDZIE WY TAM JESTEŚCIE?
  13. silnik1 silnik2 a to jest szkiełowanie - troche kosztuje ale jaki efekt u siebie w JAWIE 350 mam pomalowane pokrywy pod kolor motoru troche lipnie to wygląda no, ale to mój poprzednik tak sobie wymyślił Teraz włoże troche kasy i zrobie piaskowanie, a potem szkiełowanie i taki bedzie wygląd :P Ps. A nie wiecie jak wyczyścić felgi w JAWIE czy innych moto z normalnymi "rawkami" bo denerwują mnie te czarne pierdoły, które się porobiły na nich Na moj rozum to chyba już nic nie da się z tym zrobić bo to jest chyba rdza Wiecie o co mi chodzi? Pozdro
  14. Powiem wam coś: wszystkie opisane przykłady są dobre lecz troche nie skuteczne (zależy u kogo) ja też robiłem chyba z 10 patentów na to, ale i tak wkońcu zaspawałem i był spokój :P Pozdro
  15. heh skąd ja to znam! miałem tak w JAWIE 350 tydzień temu :crossy: podszlifuj troszke tarcze i bedzie git! poprostu są troche za grube Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...