Znaczenie ma jak najbardziej, najłatwiej to na vmaxie sprawdzić, jednak pomyłki rzędu 0.4mm nie odczujesz przy uruchamianiu, ani na słuch przy wkręcianiu na obroty. Ja bym szukał przyczyny w gaźniku, stawiam na zbyt bogatą mieszankę.
Nie wiem ile to wyciąga maxymalnie, ale widocznie jadąc na najwyzszym biegu nie osiągasz obrotów, przy których silnik dostaje "kopa" i nie ma siły jechać szybciej.
Ja też już musiałem wrócić. Żałowałem strasznie, że nie mogę zostać. Zwłaszcza, że stałem 2h w korku pod wawą, bo drogowcy postanowili zostawić tylko jeden pas ruchu.
Jak odpinasz masę to regulator głupieje i puszcza duży prąd na wirnik. Co do tych 12,5V na światłach... to na jakich obrotach? Bo wiesz, poniżej 1250 bodajże ładowania nie ma. Dodaj gazu, zobaczysz, że dobije do 14,4.
Ale takie porównanie samo się nasuwa, silnik benzynowy wolnossący i TD. Turbo w benzyniakach to już jest coś ekstra, świadczy o tym chociażby dużo większe spalanie :icon_mrgreen:
Ja podczas 2h na placyku robie ze 70km jak na licznik patrzyłem :icon_mrgreen:. A motorowerem to 901km od sierpnia mi wskoczyło, czyli przeciętnie bardzo.
Gdzies w necie jest schemat przestrzenny instalacji, pomaga on bardzo. Moim zdaniem plus z akumulatora nie jest podawany przez stacyjke. Musisz dwie wsowki zmienic, ale ktore to ci nie powiem ;p.
Ej ziomek :icon_mrgreen: Raz mi tak swieca nawalila ze jak ja sprawdzalem to iskra byla super, a jak w silnik wkrecilem to gasl od razu.. pod cisnieniem musiala przebicia dostawac czy cos.