Skocz do zawartości

Czy trzeba wymieniać uszczelke pod głowicą?


cypek41
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wez sie nawet niezastanawiaj jak tamta jest ok to posmaruj ja deliktatnie silikonem jesli jest aluminiowa,a jak nie to posmaruj delikatnie smarem grafitowym i bedzie trzymac,na 100% jak kiedy w ETz 250 kilka razy zakładalem glowice na ta sama uszczelke i nic sie niestało i niema prawa,popierwsze to jest 2T wrecz smieszny stopien sprezania,pozatym to nie jest 4T,bo tam sprawy maja sie nieco inaczej,w 4T nowa uszczelka to mus i obowiazek,a wy to zaraz jakas afere zrobiliscie,a jak zwykle wypowada sie najwiecej osob ktore same tego nie zrobily bo sie boja,i pozniej powstaja historie takie np jak o laniu oleju opałowego do diesli, ze od tego grzyby rosna w silniku,ludzie trzymajcie mnie bo wybuchne ze smiechu,mozna sobie oszczedzac ale trzeba wiedziec kiedy zeby nie przegiac paleczki...pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kiedy w ETz 250 kilka razy zakładalem glowice na ta sama uszczelke

W mz to możesz sobie zakładać uszczelke i 150razy a jak pęknie skleić ją na gume orbit bez cukru bo nei jest to motocykl chlodzony ciecza! Wiem z doswiadczenia ze te uszczelki trzymaja tylko jeden raz, a potem jak posmarujesz silikonem to jezeli to cos wogole da to na krótką mete. Pozatym skoro twierdzisz ze 2t nie wydmucha silikonu, będącego pod głowicą to chyba bez pierścieni latasz :roll:

jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ty nie masz pojecia,skoro niepotrafisz se poradzic z głupia uszczelką,a co ty masz za cisnienia i obciazenia w tym swoim 125 ze ma niewytrzymac tym bardziej ze jest chlodzony ciecza to nie ma wysokich temperatur,widac ze amsz niewiele pojecia o mechanice,a mzoe jestes z tych co wymieniaja swiece w białych rekawiczkach albo pisza temat typu jak ustawic zapłon HEHEHEHE...człowieku co ty wiesz o uszczelkach... hehehe

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 01:14 ]

a moze masz masz turbosprezarke w swoim moto co?? i stopien sprezania 32 to wtedy przyznam ci racje,ale w pzreciwnym wypadku nie wypowiadaj sie wiecej skoro nie wiesz nic na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez sie nawet niezastanawiaj jak tamta jest ok to posmaruj ja deliktatnie silikonem jesli jest aluminiowa,a jak nie to posmaruj delikatnie smarem grafitowym i bedzie trzymac,na 100% jak kiedy w ETz 250 kilka razy zakładalem glowice na ta sama uszczelke i nic sie niestało i niema prawa,popierwsze to jest 2T wrecz smieszny stopien sprezania,pozatym to nie jest 4T,bo tam sprawy maja sie nieco inaczej,w 4T nowa uszczelka to mus i obowiazek,a wy to zaraz jakas afere zrobiliscie,a jak zwykle wypowada sie najwiecej osob ktore same tego nie zrobily bo sie boja,i pozniej powstaja historie takie np jak o laniu oleju opałowego do diesli, ze od tego grzyby rosna w silniku,ludzie trzymajcie mnie bo wybuchne ze smiechu,mozna sobie oszczedzac ale trzeba wiedziec kiedy zeby nie przegiac paleczki...pozdrawiam...

 

Bzdury wypisujesz! Od dziecka remontowałem silniki 2T i ZAWSZE zakładałem nową uszczelkę. Raz użyta uszczelka nie dadaje się do ponownego użycia.

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ty nie masz pojecia,skoro niepotrafisz se poradzic z głupia uszczelką,a co ty masz za cisnienia i obciazenia w tym swoim 125 ze ma niewytrzymac tym bardziej ze jest chlodzony ciecza to nie ma wysokich temperatur,widac ze amsz niewiele pojecia o mechanice,a mzoe jestes z tych co wymieniaja swiece w białych rekawiczkach albo pisza temat typu jak ustawic zapłon HEHEHEHE...człowieku co ty wiesz o uszczelkach... hehehe

 

[ Dopisane: 28-01-2006, 01:14 ]

a moze masz masz turbosprezarke w swoim moto co?? i stopien sprezania 32 to wtedy przyznam ci racje,ale w pzreciwnym wypadku nie wypowiadaj sie wiecej skoro nie wiesz nic na ten temat...

 

Potrenuj jeszcze troche w warszacie zanim zaczniesz pisać.

Uszczelki do 2T chłodzonych ciecza sa posmarowane specjalnym środkiem (dlatego a czarne), który powoduje uszczelnienie kanałów. Gdy ją zdejmujesz to sie wtedy ta warstwa od niej odrywa i uszczelka nie spełnia już swojej funkcji. Niektórzy regenerują uszczelki malując je zaroodporna farba która nby też sie klei ale długo nie trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myślę że nie ma co sobie wytykać kto czego nie umie a kto co umie,zasada prosta uszczelka powinna byc wymieniona, to nie są ogromne pieniądze, a będzesz ppewien że wszystko będzie ok, a jak składasz sobie tam na starej uszczelce to ty ryzykujesz nie my więc podejmij rozsądną decyzję i koniec. to twoja decyzja,.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popierwsze to nieprzechwalajcie sie kto co ile remontuje ze od dziecka sraty taty,a umnie w rodzinie wszyscy sa samochodziazami i pracuje w warsztacie mechanicznym mojego kuzyna,i robiłem przy takich silnikach ze nawet ci sie niesniło jeden zdrugim jezeli juz sie chwalimy i jestem po technikum mechaniczny i swoje wiem,pozatym gdyby jeden z drugim pzreczytał dobrze od poczatku temat to wiedzial by ze chlopak napisał wyraznie ze uszczelka jest w dobrym stanie i nic sie niepoodrywało od niej bo niedawno co ja zakładał,pozatym nie wszyscy zarabiaja fortune i nie dla kazdego wydatek rzedu 60 czy 100 zł to pestka,i jak ktos potrafi to zrobi i bedzie dobrze...pozatym nietwierdze ze wogule nie tzreba zakladac nowych uszczelek oczywiscie kazdy producent zaleca wymiane uszczelki na nowa za kazdym razem,ale nie kazdego na to stac,bo nie do wszytskiego sa tanie,pozatym gdyby sie tak wiekszosc z was zastanowila glebiej to nie robi sie wielu zeczy kture zaleca producent albo robimy inaczej i jest ok,ja stosowalem nie raz uzywane uszczelki w 2t z roznorakich powodow,brak kasy,czasu itd roznie to bywało,w zaleznosci jaka to jest uszczelka i jesli oczywiscie nie jest uszkodzina tzreba ja odpowiednio przygotowac do ponownego uzycia,ale jesli ktos tego nie wie i załozy totalnego kapcia to napewno niezadziała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popierwsze to nieprzechwalajcie sie kto co ile remontuje ze od dziecka sraty taty,a umnie w rodzinie wszyscy sa samochodziazami i pracuje w warsztacie mechanicznym mojego kuzyna,i robiłem przy takich silnikach ze nawet ci sie niesniło

Stary obym nie trafił nigdy do Twojego warsztatu...Pewnie jestes jednymz tych ktorzy wkladaja kawalki gąbki do krocca od filtra zeby zmienic sklad mieszanki :)

 

 

chlopak napisał wyraznie ze uszczelka jest w dobrym stanie

Ty tylko udajesz czy naprawde nie rozumiesz? Przeciez tak jak Strzałek pisał one sa pokryte taka czarną warstawą, przez co ta uszczelka jest jednorazowa! Po osiagnieciu odpowiedniej temperatury roztapia sie i uszczelnia dokladnie polaczenie glowica/cylinder

 

Twoje posty są jak 12 latka ktory w dupie byl i g*wno widzial. 0 konkretów same pieprze*ie i jakże zabawne "hehe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

a moze masz masz turbosprezarke w swoim moto co?? i stopien sprezania 32

(...)

Najpierw dowiedz się co to jest stopień sprężania, popracuj nad ortografią i interpunkcją, a potem zapraszamy na forum.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dobre SOVIETVW niechodzi mi o ten post ale o ten o podtlenku czytam sobie o uszczelce i znowu widze ciebie patrze a tam jest napisane:

 

"popierwsze to nieprzechwalajcie sie kto co ile remontuje ze od dziecka sraty taty,a umnie w rodzinie wszyscy sa samochodziazami i pracuje w warsztacie mechanicznym mojego kuzyna,i robiłem przy takich silnikach ze nawet ci sie niesniło jeden zdrugim jezeli juz sie chwalimy i jestem po technikum mechaniczny i swoje wiem"

 

hehehehe ato dobre po technikum eeeeeeeeeehhhhhhhhhhheeeehe jak ty jestes po technikum to niewiem co a na p[rostych żeczach sie nieznasz

potrafisz tylko obrazac mądrzejszych a kopułe musisz sobie sam dotlenic o wielki techniku mechaniku

tak jak napisał enduroguy też niechciałbym abym kiedyś trafił do twojego warsztatu bo niewiem czy bym w ogóle wyjechał z niego

jeden co niedaleko mnie mieszka tez jest technikiem mechaniki i tak samo G*WNO sie zna ale to juz inna chistoria

hehehehe jeszcze niemoge "po technikum" ciekawe jakim i jak je zdałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe nie no ale brechty!!; SOVIETVW normalnie respekt!!! obym na Ciebie nie trafił nigdy!!; A z tym grzybem od opałowego to prawda jest, tylko wiesz to nie pieczarki i borowiki w baku rosną tylko takie raczej z trudną to wypowiedzenia łacińską nazwą grzybki są :) mówił nam o tym rzeczoznawca samochodowy na wykładach!!; ale to nie ważne, a co do uszczelki pod głowicą to ją radzę wymienić, nawet jak kosztuje 100zl bo potem w trasie jak cos to może być nie zaciekawię;

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pier.....icie o tych uszczelkach.. Takie przechwałki kto ile lat.... Moje zdanie jest takie - generalnie zasada jest taka że uszczelka pod głowicą zawsze powinna być nowa. Ale sam nieraz z takich czy innych przyczyn zakladalem uszczelke używaną, czasem nawet potraktowalem ja jakims mazidłem uszczelniającym, i motocykl działał bez zarzutów. Ale przecież to nie jest regułą - raz na kilka takich przypadków może zdarzyć się przeciek czy przedmuch. A czasami raz na kilka może się nie zdarzyć. W takich przypadkach nikt nie jest do końca pewien efektu jeśli założy używaną uszczelke..

Reasumując - doradzam nówkę-będziesz spokojniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w simsonie nie mam uszczelki :mrgreen: I nawet przedmochow nie mam :mrgreen: Tak spasowalem sobie glowice z cylindrem :mrgreen: NIe no uszczelka zawsze powinna byc nowa, tymbardziej do moto chlodzonego ciecza. Zawsze po kazdej rozbiorce silnika wszystkie uszczelki nowe powinny byc. Wtedy mamy 100 % pewnosci ze nie bedziem miec zadnych przeciekow. Bo np. jak zalozymy stara uszczelke, to ona juz nie ma takich samych wlasciwosci uszczelniajacych co nowa no i podczas jazdy plyn moze sie dostac do cylindra i mamy po jezdzie. Uszczelka nowa i koniec. A te 100zl to lekka przesada za jedna uszczelke. Ja widzialem cale komplety wszystkich uszczelek do calego silnika za 80 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w simsonie nie mam uszczelki  I nawet przedmochow nie mam  Tak spasowalem sobie glowice z cylindrem

Przecież w simsonie nie ma uszczelki pod głowice wieć napewno nie będziesz miał. A jeżeli widziałeś za 80 zł to zarzuć linka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...