samolot Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 W przypadku mz ekonomiczna 80 -90km/h do 110km/h mozna jechac swobodnie bez obaw o przegrazanie powyzej 110 meka dla silnika. Piszcie jakie sa ekonomiczne predkosci dla waszych motocykli, przy jakich lapia zadyszke( zaczynaja sie mocno grzac), jakich predkosci ze wzgledu na kondycje silnika mozna przekroczyc tylko na krotki czas. Chodzi mi opredkosci na ostatnim biegu Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Ekonomiczna - 0 km/h (możliwa na każdym biegu) -> bardzo odpowiada mi wtedy zużycie paliwa (i co dziwne - wtedy obie Viagry palą dokładnie tyle samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A twój samolot na jakim pułapie zaczyna skrzypieć? Bo ostatnio leciałem i mnie to zaciekawilo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 dobra samolot moze sie pochwalisz spalaniem swojego motura ktorego narazie ci chyba brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Rok temy śmigałem GSX-R 1000. Prędkość w zakresie której się nie męczy to od 0 do 299 km/h. Za to Sachs Mad Ass (50 ccm) męczył się już od chwili ruszenia do samego oporu (około 50 km/h). Jakie pytanie, taka odpowiedź. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Rok temy śmigałem GSX-R 1000. Prędkość w zakresie której się nie męczy to od 0 do 299 km/h. Za to Sachs Mad Ass (50 ccm) męczył się już od chwili ruszenia do samego oporu (około 50 km/h). Jakie pytanie, taka odpowiedź. Pawel hehehe- Paweł całkiem życiowe to było ;) :D Samolot ty chcesz zostać mistrzem(specem) od dziwnych temató czy jak!?Jak dobry motocykl grzeje sie za miastem to generalnie jest coś nie tak- naprawde temperatura musiałaby być extremalnie wysoka, prędkości przepisowe a układ chłodzenia bardzo niewydajny... Mi 9tką turystycznie najlepiej latało sie w przedziale 160-200 + od czasu do czasu sprinty znacznie powyżej 200... przy takiej jeździe spalanie rozsądne, jazda przyjemna...Zadyszki kawa dostawała dopiero powyżej 270-280 a do tej prędkości mocno przyspiesza(najlepiej gdzieś do 240, potem słabiej ale dalej nie było to bujanie tylko pryspieszanie...)A gotować to sie gotowała ale w mieście stojąc w korkach w upalne dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 ...chyba jednak w przypadku dwusuwów, nazwijmy to "starej generacji", pytanie Samolota ma jakieś uzasadnienie. Jawa Twin sport czy WSK 175 po długiej jeździe , np odcinek około 150 km i dość dużej, jak na te motocykle, prędkości, potrafiła się zagrzać. Objawem była nierówna praca silnika, strzelanie w gaźnik lub wydech. Krótki postój na ochłodzenie silnika pomagał... Jak się tego nie zrobiło, WSK np. się zatarła. Trzeba jednak dodać, iż były to czasy głębokiego peerelu, kiedy olej mixol to już był wypas, a szarą codziennością był lux 10, a i ogólna kondycja motocykli pozostawiała dużo do życzenia.Ale, ekonomiczna a bezpieczna dla silnika prędkość to chyba dwie różne sprawy - prawie każdy motocykl ma ogranicznik obrotów a wiele tzw. czerwone pole na obrotomierzu, które w sposób jasny wskazują, przy jakich obrotach silnika prędkość przestaje być bezpieczna dla silnika.A ekonomiczna to chyba taka, przy której dany motocykl spali najmniej przy przejechaniu określonego dystansu. Tak wiele czynników na to wpływa, iż chyba nie ma sensu uogólnianie tu czegokolwiekPzdrP.S. Samolot, faktycznie masz olbrzymi głód wiedzy i skłonność do poszukiwania jej przez zakładanie nowych tematów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Byla taka zabawa nazywala sie POMIDOR wchodzisz na 4um i co widzisz? SAMOLOT :? ta zima nie watpliwie nalezy do ciebie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Byla taka zabawa nazywala sie POMIDOR wchodzisz na 4um i co widzisz? SAMOLOT :? ta zima nie watpliwie nalezy do ciebie ;) Skoro to nowy mistrz zimy to moze powstanie tu jakas samolotomania - szczegolnie, gdy malyszomania nieco przybladla... Co do tematu: dzisiejsze maszyny mozna chyba tylko w jeden sposob wprowadzic w stan przegrzania: pilowac na czerwonych obrotach na I biegu. Ale to i tak wieksze prawdopodobienstwo, ze silnik "wybuchnie" niz to, ze straci osiagi. Nie ma co zestawiac ze soba MZ i japonskich motocykli. A ogolnie rzecz biorac temat pierwsza klasa... 8) Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A ogolnie rzecz biorac temat pierwsza klasa... Cooltak patrze w archiwum samolota to same tematy pierwszej klasy ale chyba dna .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Hehe, jak zobaczylem ten temat, to od razu wiedzialem ze autor tego moze byc tylko jeden :lol: P.S. Samolot' date=' faktycznie masz olbrzymi głód wiedzy i skłonność do poszukiwania jej przez zakładanie nowych tematów...[/quote']Oj, tutaj sie mylisz....On atakuje z ukrycia, czeka az ludzie odpisza, a potem wyglosi swoje tajne teorie na ten temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 prosze zostawcie na tym forum samolota ! Z kazdego jego tematu mozna sie turlac po podlodze ale dopiero zalapiecie skret zoladka od smiechu jak przeczytacie komentarze :lol: :lol: :lol: Hehe, jak zobaczylem ten temat, to od razu wiedzialem ze autor tego moze byc tylko jeden Laughing mialem to samo :lol: Czekam z utesknieniem na jakas odpowiedz i teorie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 a mi się wydaje, że nie doceniacie jego geniuszu!!! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 prosze zostawcie na tym forum samolota ! Z kazdego jego tematu mozna sie turlac po podlodze ale dopiero zalapiecie skret zoladka od smiechu jak przeczytacie komentarze :lol: :lol: :lol: Hehe' date=' jak zobaczylem ten temat, to od razu wiedzialem ze autor tego moze byc tylko jeden Laughing [/quote']mialem to samo :lol: Czekam z utesknieniem na jakas odpowiedz i teorie :twisted: to nie jest aż takie smieszne. kolega samolot wprowadza durny temat, a ludzie się za łby biorą,obrażają i mieszają z błotem... to mi przypomina jakąs bajkę o duchu niezgody... ale do tematu,zeby nie offtopowac chocby nie wiem jak dziwny temat był... aprilia af1 50- mhmm ponizej 6k obrotów w ogóle nie chciała jechać- pukała sie w głowę co ja od niej chcę. przy 7k pokazywała,ze jednak benzyne nie na darmo leję, a kręciłem ją do 10k obrotów i było ok. okazyjnie wyżej... prędkość przelotowa- sugerowana 70-80, jak raz jechałem 100 przez 30min to się zgrzała pomimo chłodzenia cieczą ;) nsr125 -ta to się w głowę pukała ponizej 5,5k obrotów, kręciłem tylko do 10k ... prędkośc sugerowana w trasie 110-120, najekonomiczniej było przy 80-90(w trasie). gs500e, od 4k ciągnie ładnie, w zasadzie to od 3500nawet... nie kręcę powyzej 10k, przelotowa niekrzywdząca 130-140(ale tu chodzi raczej o krzywdzenie kierowcy :D ;) , ekonomiczna - 110-120...najnizsze spalanie przy ok 6k obrotów z tego co wstępnie zauwazyłem,ale to dopiero 1k km na tym więc to tylko wstępne teorie były ;)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 nsr125 -ta to się w głowę pukała2 ponizej 5,5k obrotów, kręciłem tylko do 10k ... prędkośc sugerowana w trasie 110-120, 1najekonomiczniej było przy 80-90(w trasie). 1 bo poniżej 8tys. czyli przed otwarciem zaworu który przyspiesza wchłanianie wachy :D a 10k to max moc, dalej już nic nie ma ;) 2 potwierdzam i dodam, że poniżej 5,5 przy max otwrtej przepustnicy jest fajny basik (a moto przyspiesza minimalnie ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.