Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 witam odkad zrobilo sie zimno zauwazylem ze zimne moto ciezej pali czy to normale?? zuzycie paliwa rowniez wzroslo o 1.5 L :roll: ostatnio regulowalem zawory i zrowno zawory jak i punkt zaplonu sa OK ,swieca rowniez zostala wymieniona na nowa .Troszke mnie to denerwuje bo jak bylo cieplo to zawsze palila za 1 a teraz najczesciej za 3. Co do gaznika to czyszczony jakies pol roku temu mam filtr paliwa wiec nie powinno byc brudow sklad mieszanki ustawiony na tzw oko, bo na ksiazkowym 1.5 obr silnik nie hamowal a i ciezko palil nawet w lato wiec wrocilem do 3 obr tak jak bylo , paliwo z Orlenu nigdy nie bylo z nim klopotow . Macie jakies inne pomysly co zrobic aby moto latwiej palilo ?? sytuacja ta bywa jak moto stoi nie ruszane przez dzien lub wiecej,jesli np rano jezdzilem i wieczorem musze gdzies wyskoczyc moto pali za 1 obrotem walu :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 u mnie jest podobnie, a nawet gorzej bo gdy się mieszanka nie zapali to odbija Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 U mnie jest to samo - po 2-tygodniowym zimowym postoju musiałem z 10 sekund kręcić rozrusznikiem żeby odpalić. Przejechałem potem ponad 100km, wpadłem na autostradę i okazało się, że moje moto wykręca max 165km/h, choć w lecie spokojnie dochodziło do 180km/h. Zimy chyba tak mają po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Zima zimne moto ciezej pali a latem gorace.Tak to niestety wyglada :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Panowie fizyka sie kłania.1 zimne powietrze jest bardziej zagęszczone co powoduje konieczność podania wiekszej ilości paliwa niz dla powietrza ciepłego (teoretycznie daje to mozliwość osiągnięcia wyższej mocy ale dopiero po przeregulowaniu!)2 opory jakie stawia olej także są większe więc nic dziwnego, że rozruch jest nieco trudniejszy niz latem.takie uroki zimy i nie ma w tym nic złego. poprostu tak juz jest!PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 ale w konserwach to nie wystepuje :roll: poza dieslem oczywiscie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Może to kwestia elektronicznego wtrysku, który sam dopasowuje sterowanie silnikiem do parametrów powietrza? A może powietrze doprowadzane do silnika puszki jest po drodze ogrzewane przez silnik? A może po prostu silniki mniej wysilone nie dają po sobie poznać tych różnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 napewno nie jest to kwestia wtrysku bo stare gaznikowce nigdy nie mialy klopotow z zapalaniem w zimne dni jesli ssanie dzialalo prawidlowo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 napewno nie jest to kwestia wtrysku bo stare gaznikowce nigdy nie mialy klopotow z zapalaniem w zimneMoże i nie mają ale wiekszośc benzyniaków poprostu gasnie na zimnym silniku na jałowych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 U mnie moto stało pod chmurką 1miech, podszedłem i aż sie zdziwiłem bo zapaliło jak w lato :) od strzała.Teraz już czeka w garazu na wiosne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 podszedłem i aż sie zdziwiłem bo zapaliło jak w lato oj u mnie nie;-/ zawsze odpalał na pierwszego nie było bata żeby coś zacharczał a jak po 2 tygodniach pod chmurka go dorwałem to miał brzydkie opory.. odpalić odpalił ale nie tak chętnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 jeszcze zauwazylem cos dziwnego zmniejszylem obroty na biegu jalowy z ok 1400 na 1100 i moto nawet po 2 dniach stania odpala za 1 :mrgreen: w lato bylo odwrtonie na cieplym silniku bez gazu nie odpalila dopiero po podniesieniu obrotow do 1400 palia bez gazu teraz pali i na cieplym i na zimnym bez dotykania menety :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heiduk Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 no latem pali bezproblemowo, teraz góra 2-3 razy, i wruuu no mój w garażu stoi góra tydzień a na weekendy jadę się wyszaleć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 ale w konserwach to nie wystepuje Rolling Eyes poza dieslem oczywiscieNie wiem dlaczego wszyscy mowia ze diesle ciezko pala w zimie? Pomijam tu przypadki starych zechow ktorych silniki sa wyeksplatowane do granic ktorych sie nawet filozofom nie snilo. Kazdy mowi "e nie kupuje disla bo w zimie ciezko zapala" , a nawet nigdy nie mial z dieslem do czynienia i to jest bardzo denerwujace. W obecnych konstrukcjach silnikow ten problem nie istnieje i niektore nawet lepiej zapalaja od benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Nie widzieli diesla chyba młodszego niż 15 lat, mój komarek na wtrysku pali tak jak latem tylko ma obroty troche niższe. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.