Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Słabek sorki ale ile km w życiu zrobiłeś na sportowych "pierdzących V2" o mocy ponad 100KM i ile razy miałeś okazje poszlaeć SRADem 1000???

Ja bym sie nie porywał na rzadne sądy nie mając doświadczenia w tym temacie- naprawde wydaje mi sie że niewiesz co mówisz... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabek sorki ale ile km w życiu zrobiłeś na sportowych "pierdzących V2"  o mocy ponad 100KM i ile razy miałeś okazje poszlaeć SRADem 1000???

Ja bym sie nie porywał na rzadne sądy nie mając doświadczenia w tym temacie- naprawde wydaje mi sie że niewiesz co mówisz... :roll:

 

Może zbyt wielu km nie miałęm okazji przejechać, ale mimo wszystko jeździłem na Gsx-r 1100 i opinia jego właściciela na temat V2 była podobna do mojej. Bez obrazy, ale nie porównujmy sprzętów o mocy 160 KM i 130 KM :/ to jest inna klasa...

Uważam, że Tl jest bdb sprzętem za dobrą cenę, jednak mimo wszystko nie mam pełnego zaufania do Suzuki :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś o mały włos nie kupiłem TL-S. Zainteresowany kupnem również pytałem. Właściciel takiego na zlocie twierdził, że mimo wielu drobnych wad, jakie ten model posiada, jest to szatańska maszyna, która nawet doświadczonych jeźdźców jest w stanie wprawić w osłupienie swoją mocą (niby niepozorne 125 KM). Nie wiem, czy któraś rzędówka o wielkiej pojemności podnosi koło przy odwinięciu manetki (nawet na drugim biegu), ot tak po prostu, bez wcześniejszej zabawy w przymykanie przepustnicy. Ale skoro Ario pytasz o opinie, to nie będę słodził stale o mocy tego moto. Jego wady, o których słyszałem to: zmieniająca się charakterystyka tylnego amorka-w zależności od temperatury oleju w nim zawartego (lubiały się nagrzewać tracąc tłumienie), we wcześniejszych egz. paliwo mieszało się z olejem przedostając się przez pierścienie tłokowe, obwiniano za to wiecznie nie dogrzany silnik (w ramach gwarancji wymieniano termostaty w ukł. chłodzenia i po sprawie), kolejna wada to trzepotanie kierownicy (i znowu w ramach gwarancji montowano amortyzator skrętu, później już seryjny), zimny silnik rzadko zapala za pierwszym razem, czasami dopiero za trzecim podejściem (obwiniano niedopracowany wtrysk paliwa). Wszystkie wady wieku dziecięcego zostały wyeliminowane wraz z pojawieniem się TL-R (chyba 98 rok). Większość TL-ek jakie słyszałem pracowała na wolnych jakby coś w silniku dzwoniło.

Nie bez znaczenia jest duże spalanie paliwa, w granicach 10l. Mimo tych wszystkich wad pewnie kiedyś sobie kupię TL-a, bo to b. ciekawy sprzęt, iście huligański i nietuzinkowy. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to akurat GSX-R 1100 nie ma podjazdu do TLa! Oczywiście mówie tutaj o naprawde ostrej jeździe a nie o zabawach kto sie mocniej rozpędzi na baaaardzo długiej prostej!To są skrajnie różne sprzęty a GSXR1100!

Słabek naprawde niedoceniasz Vek- kiedyś zrozumiesz że w życiu nie liczą sie tylko KM..konie to tylko prędkość a odjazd daje moment obrotowy!

Do niedawna(2-3 lata temu) tylko potwory pokroju R1 wśród rzędówke sypały na gume z gazu na dwójce bez czarowania z przymykaniem podczas gdy w słabszych Vkach koło naprawde trudno było utrzymać na ziemi na pierwszych dwóc biegach!

 

Powiedz mi dlaczego grzmiące(bo wg.mnie z pierdeniem to wiele wspólnego ten grzmot nie ma ale to trzeba usłyszeć i poczuć na własnej d...pie) Vki zdominowały w ostatnich latach rzędowe czwórki??Teraz muszą wpuścić wściekłe 1000ce żeby za nimi nadążyć...chyba coś w tym musi być!?

Pamiętaj że V2 o pojemności 1000 ma odpowiednik rzędowa czwórka pojemności 750 i te tak naprawde powinno sie porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw jaka będzie przyszłość Superbike. Do tej pory jak pisał Spidi odpowiednikiem V2 1000 na torze była rzędówka 750 ale przepisy World Superbike się zmieniły i teraz startować będą rzędowe 1000 i tutaj V2 o tej samej pojemności może nie dać rady. Już nie wystarczą szybkie wyjścia z winkli, bo na torze konieczna też jest max. prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi dlaczego grzmiące(bo wg.mnie z pierdeniem to wiele wspólnego ten grzmot nie ma ale to trzeba usłyszeć i poczuć na własnej d...pie)

 

w kwestiach gustów się nie dyskutuje ;) dla mnie jak ma być bass to tylko w endurakach, grzmot w choperkach,a świst w szlifierkach :D

 

jeśli chodzi o markę Suzuki to nie mam do niej zaufania w temacie estetyczności ich sprzętów, ale osiągi jak najbardziej mi się podobają. 8) chodzi mi o fakt w jaki sposób marka ta wykańcza swoje maszyny, owszem Gsx-r 1000 z daleka wygląda bardzo seksownie, ale kiedy nie miałem do czynienia z użytkownikami Suzuki to w większość narzekali na detale swoich sprzętów. Nawet w zwykłym skuterze kolegi, Ay50 Katana, w momenciem, kiedy odkręcaliśmy plastiki byłem w szoku, po jakiego kija montować tak beznadzeijne mocowania plastików. Żeby zdjąć jednąowiewkę trzeba było rozebrać prawie cały sktuer, na dodatek uchwyty były na tyle słabe, że przy delikatnym szlifie po prostu sie pourywały.

nie chcę żeby ktoś nie rozumieł: ,,Suzuki to g****"". Cenię tą firmę jak każdą inną, jednak, np. do Yamahy sporo im jeszcze brakuje w tych ,,detalach". :D

Mam nadzieję, że za mocno mi sie po głowie nie dostanie za moje spostrzerzenia, jednak dalej pozostanę przy zdaniu, że wolę rzędówkę niż V2 8) Mają świadomość o b. dużym momencie obrotowym Tl-a (101Nm@7,400obr/min) wolę zamiast V2 zamienić na rzędówkę o tej samej pojemności. 8)

Jeśli ktoś jest w posiadaniu Superbike`a z 2002 roku z maja to od 26 do 45 strony jest mega test V-twinów 8) Ducati 998 vs Honda VTR 1000 SP-2 vs Aprilia RSV Mille vs Suyuki TL 1000R 8) to jest nie cae 20 stron ostrego katowania czterech V2 z razultatem rozbicia jednej VTR 1000 SP-2. Nie mam obecnie w domu skanera, jednak opracowałem metodę skanowania aparatem fotograficznym, ale nie wiem czy jest sens wrzucać na forum prawie 20 stron testu, pisanym b. małą czcionką :? Jeśli jednak ktoś jest zainteresowany niechaj sie odezwie :)

 

Jeśli chodzi o ten test to Suzuki wypadło najsłabiej w podsumowaniu ogólnym.

Silnik 90%

Podwozie 82%

Hamulce 86%

Wygląd 91%

W sumie 83%

Przedostatnia była Honda:

Silnik 93%

Podwozie 93%

Hamulce 95%

Wygląd 96%

W sumie 94%

Na drugiej pozycji zawitał Ducati 998

Silnik 95%

Podwozie 95%

Hamulce 96%

Wygląd 96%

W sumie 95%

No i zwycięzca testu... Aprilia RSV mille 1000

Silnik 97%

Podwozie 97%

Hamulce 95%

Wygląd 95%

W sumie 97%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór V2 czy R4 to kwestia indywidualnych upodobań... Mam V2 z Suzuki (SV650S), kolega który miał GSXF600 był mocno zaskoczony żywiołową reakcja na gaz a w końcu mój sprzet jest o blisko 10 koni słabszy i odpowiada raczej 400ccm silnika R4 a nie 600ccm z R4...

podczas jazd miejskich także widac różnice na kożyść V2... nie musisz kręcić silnika i do sparanej jazdy mozna spokojnie kożystac z wszystkich 6 biegów nawet przy predkości 60km/h...

tak wiec nie ma co porównywać V2 z R4 o tej samej pojemności... porównanie takie ma tyle sensu co porównanie silników o tej samej pojemności lecz 2 i 4 suwowych... to inne konstrukcje i kazda z nich ma swoje wady i zalety...

 

jeden woli blondynki a inny brunetki i poco to zmianiac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hiszpan dokładnie! Ale nie można osądzać takich kwestii bez pjeżdżenia no bo jak!? Na podstawie tego co sie poczyta w gazetach czy katalogach!? Na podstawie danychtechnicznych!?

Ja bym nie mógł wydawać takich sądów zastanawiając sie nad tym jedynie teoretycznie! Mam kupe kilometrów za soba na różnych rzedowych czterocylindrówkach ale też wiem jak potrafi kopnąć w zadek wściekła Vka i naprawde lekceważenie tych sprzętów to jakaś pomyłka!

Najbardzieji Słabek rozbroił mnie stwierdzeniem że praca Vki to pierdzenie- sorki ale tak może twierdzić tylko ktoś kto nie miał okazji słyszeć jak pracuje sportowa Vka ze zmienionym wydechem- to jest jeden wielki grzmot aż ziemia sie trzęsie i to naprawde budzi respekt!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardzieji Słabek rozbroił mnie stwierdzeniem że praca Vki to pierdzenie- sorki ale tak może twierdzić tylko ktoś kto nie miał okazji słyszeć jak pracuje sportowa Vka ze zmienionym wydechem- to jest jeden wielki grzmot aż ziemia sie trzęsie i to naprawde budzi respekt!!

 

Mi się po prostu taki dźwięk nie podoba, wg. mnie nie pasuje mi on do plastika. Po za tym V-ek słyszałem dużo, gdybym ich nie słyszał to nie wypowiadałbym się na ten temat ;)

 

Jeśli chodzi o lekceważenie V-ek to nikt ich tutaj nie lekceważy, ja tylko wyraziłem swoją opinię na temat wyższości rzędówek na V-twinami, jednak ktoś, np. Spidi, może być innego zdania :D Każdy motocykl ma swoje zalety, endurakiem wjedziesz wszędzie, szlifierką wyrwiesz każdego spod świateł, a choperkiem będizesz mógł się przeprawić przez miasto z dużym hukiem i błyskiem chromu :D każdy ma inne upodobania i m. in. tym sie różnimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardzieji Słabek rozbroił mnie stwierdzeniem że praca Vki to pierdzenie- sorki ale tak może twierdzić tylko ktoś kto nie miał okazji słyszeć jak pracuje sportowa Vka ze zmienionym wydechem- to jest jeden wielki grzmot aż ziemia sie trzęsie i to naprawde budzi respekt!!

 

Potwierdzam w całej rozciągłości, dźwięk TL-ki robi potworne wrażenie! Trudno porównać ten grzmot z odgłosem jakiegokolwiek innego silnika. Ciary po plecach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardzieji Słabek rozbroił mnie stwierdzeniem że praca Vki to pierdzenie- sorki ale tak może twierdzić tylko ktoś kto nie miał okazji słyszeć jak pracuje sportowa Vka ze zmienionym wydechem- to jest jeden wielki grzmot aż ziemia sie trzęsie i to naprawde budzi respekt!!

 

Potwierdzam w całej rozciągłości, dźwięk TL-ki robi potworne wrażenie! Trudno porównać ten grzmot z odgłosem jakiegokolwiek innego silnika. Ciary po plecach!

 

zgoda, a czy ktoś tu myli grzmot z innym silnikiem :?: :roll:

ja dalej pozostaję przy swoim twierdzeniu, dla mnie ten dźwięk do plastików nie pasuje :? ale cóż... to wszystko zależy od gustu i upodobań 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór V2 czy R4 to kwestia indywidualnych upodobań...

 

rzedowych czterocylindrówkach

 

ale też wiem jak potrafi kopnąć w zadek wściekła Vka

 

szlifierką wyrwiesz każdego spod świateł

 

O czym Wy piszecie :?: :? :?: O czym Ty do mnie pisać :?: Mógłby mi ktoś przetłumaczyc tą "gware" :?: Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...