Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Hiszpan rozumiem Cię, wszyscy dookoła mi mówią, że jestem jedyną osobą narzekającą na BT56. Ale ja naprawdę czułem się w tym sezonie mniej pewny na ulicy niż na Pirellkach. No nic nie poradzę...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Hiszpan rozumiem Cię, wszyscy dookoła mi mówią, że jestem jedyną osobą narzekającą na BT56.Nie jedyną - po przesiadce z BT56 na Conti jest wyraźna poprwa w prowadzeniu VFR-ki. Na mokrym nie miałem jeszcze okazji, ale na suchym:- szybciej się rozgrzewa- zdecydownie łatwiejsze składanie w zakręt- lepiej wyczuwalna granica przyczepności- mniejsza wrażliwość na koleiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Bridgestone BT010- zrobiłem na nich 5 tyś km na bladym i żadnych (ale to żadnych) zarzutów. Jak oponka się rozgrzeje, klei się jak plastelinka, i powolutko wytraca cipło. Jedyny problemik to to, że po około 9 tyś oponka jest do wymiany, no ale nic za darmo.... szczerze polecam. Dzisiaj zakładam do bladego nowiutki komplecik pirelli diablo. Wydaje mi sie, że będą lepsze od bridgestone-ów, podzielę się wiadomościami, jak coś będę wiedział, ale większość urzytkowników uwielbia te opony... zobaczymy... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Witam!!Ja polecam 2 oponki na ktorych jezdzilem, pierwsza to sportec a druga to pilot power naprawde super oponki.Na nich bylem 2 razy w gorach i ani razu nie odczulem jakiegos uslizguSportec pamietam ze nawet jak byl zimny to zachowywal sie prawidlowo a pilot power troche sie uslizgiwal jak byl zimny ale jak sie nagrzal to super juz bylo.Kolega ma pirelli super corsa i podobo tez sa super tylko ze bardzo szybko znikaja mu, ale to dlatego ze sa bardzo miekkie :D Wiec te 3 oponki polecam i mysle ze napewno bedziesz z nich zadowolonyPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 .... wygląda na to że czołówka zaczyna sie klarować .... Mezeler sportec.. jednakPirelli corsaMichelin pilot power ... ktoś coś jeszcze doda :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robuś1 Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Polecam Dunlop D208 RR ........są żywotne i po rozgrzaniu dają radę na torze bez problemu . Dostępność gwarantowana , co w przypadku Michelina i Bridgestone jest problemem . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fisher Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Czyżby tak mało ludzi używało Conti? 8O Może ktoś jeszcze coś o nich napisze? :? Pozdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Czyżby tak mało ludzi używało Conti? 8O Może ktoś jeszcze coś o nich napisze? :? Pozdr :) Mam road attacka w b12 niestety tylko z przodu, więc tylko tyle: na deszczu świetnie, stoppie nawet przy ograniczonej przyczepności wychodzi bez problemu i co najważniejsze przy tym spora trwałość. Ale porównując z michelinem pilot sport to.... brakuje im baaaardzo duzo zarówno w kwestii trakcji na suchym jak i przyczepności na mokrym asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Eeee, nie są takie złe! Fakt na mokrym błocie nie dają rady ale wtedy mało co daje. Co do Pirelli Diablo (nie corsa) to na mokrym tak sobie (może przez glebe jaką po uślizgu przodu zaliczyłem) ale na suchym bardzo fajne. Na torze też trzymają do samego końca - raz tylko puscił mi jednocześnie przód i tył na moment ale to ja przegiąłem w zakręcie... W sumie zrobiłem na niej ze 3 tys. km (w tym dwa pełne weekendy na torze) i Paweł radzi ją ostantacyjnie zjarać bo się trochę zdarła na bokach... Metzelery Z1 - jeszcze całkiem w miare, ale pozostałem z-ki takie średnie bardzo. Dynlopy D207 - bardzo przyzwoita do turystyki - wytrzymała w zzr600 9 tys. km... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 ....międzyświąteczne odświerzanie tematu... ostatnio czytałem ŚM na styczeń 2006 i jest tam test CBR600RR ... hmm test jak test , tyle że Dziawerowi w Chorwacji na torze zdarzały się jakies dziwne uślizgi i troche narzekał na kapcie.... zgadnijcie w jaki komplet opon erera była obuta..... :-x ...czy to zbieg okoliczności czy potwierdzenie moich przypuszczeń... może ktoś ma ochote na dalsze przemyślenia na temat opon do sporta :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 mam u siebie właśnie BT56 i mam z nimi pozytywne doświadczenia Również jak najbardziej pozytywne wrażenia na temat tych gum. Pozamykane, boki zmechacone w dość niskiej temp a ja dalej jestem cały :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Mam pytanie o M1? Jak jest z żywotnością tych gum?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Z tego co wiem to jak z Pilot Sportem , 6000 i nie ma tyłu (bez palenia i koła), ale sam nie jezdzilem i moge sie mylic Pytanie : Czy ktos ma doswiadczenie z Pirelli Diablo Corsa ?? Bo mam nowiutki komplecik i ciekaw jestem jak da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Mam pytanie o M1? Jak jest z żywotnością tych gum??M 1 w moim sprzęcie wytrzymała ok 5kkm tył , przód krócej. W tym jedna wizyta na torze w Poznaniu, która okazała się zabójcza dla przodu .Za mocno się rozgrzała i zniknęła w oczach .Na szosie tego nie ma . Pilot Sport OK .ME Z-3 również . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Czy ktos ma doswiadczenie z Pirelli Diablo Corsa ??ja mam teraz Diabla zwykłe,mistrzowskie oponki!zero uślizgów - także na mokrym.zrobiłem już 12,2kkm (w tym 2 wizyty na torze Poznań) i jeszcze tył jest,Corsy są miększe, więc na więcej jak 8-10kkm bym nie liczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.