Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ogień z rury to tylko wynik pojawienia się mieszanki w wydechu. Był w dziale Mechanikia Ogólna taki temat o pustych wydechach. One nie zahamowują spalin, a te pociągają za sobą mieszankę która w wysokiej temperaturze się zapali przy 12000 obr/min - normalka. Jak ktoś wyzej napisał - regulacja gaźników poprawi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowcie co chcecie kazdy ma inne zdanie ze to dobrze lub zle

ja uwazam ze po zmianie wydechu trzeba robic pelna regulacje a ogien z rury to chyba na zdrowy rozum nic dobrego.

Wiec decyzja nalezy tylko do ciebie tak czy siak zycze powodzenia i polecam wizyte u mechanika powtarzam mechanika a nie u kowala on objasni ci temat dosc szczegolowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to normalne - w koncu mieszanka ma spalać się w cylindrze a nie w tłumiku. Przyczyny mogą być w zasadzie dwie:

zbyt późny zapłon i za bogata mieszanka.

zapłon jest regulowany elektronicznie więc raczej odpada więc stawiam na skład mieszanki. czy nie masz kłopotu z odpalaniem ciepłego silnika? a na zimno musisz zapalać na ssaniu czy zapala bez ssania? Kiedy oglądałeś filtr powietrza? kiedy regulowałeś i synchronizowałeś gażniki? no i czy przy pracującym silniku (na wolnych obrotach) gdy stoiszc za motocyklem spaliny nie szczypą cię w oczy?

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to normalne - w koncu mieszanka ma spalać się w cylindrze a nie w tłumiku. Przyczyny mogą być w zasadzie dwie:

zbyt późny zapłon i za bogata mieszanka.  

zapłon jest regulowany elektronicznie więc raczej odpada więc stawiam na skład mieszanki. czy nie masz kłopotu z odpalaniem ciepłego silnika? a na zimno musisz zapalać na ssaniu czy zapala bez ssania? Kiedy oglądałeś filtr powietrza? kiedy regulowałeś i synchronizowałeś gażniki? no i czy przy pracującym silniku (na wolnych obrotach) gdy stoiszc za motocyklem spaliny nie szczypą cię w oczy?  

PZDR!

no dobra - to teraz już sprzeczność :).

wszyscy "mechanicy" z tego forum twierdzą, że jak zminisz wydech na przelotowy to musisz ZWIĘKSZYĆ zawartość paliwa w mieszance...

a mi po zmianie też szczela :D. zapłon mam dobry :P. to co z tą zbyt ubogą mieszanką? :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pier****ie!

Sportowy wydech,silnik na gaznikach i obroty ponad 10tys. to przy zamknieciu nagle przepustnicy musi walic ogien...gorzej jak by nie walil...

"czy ognie z wydechu przy fzr 600 r z roku 1995 są normalna sprawa? niewim co jest fajnie to wygląda gdy go wkręce na 12.000 tysiecy to ida straszne ognie na jakies 30cm i to dobrze je widac a w nocy to pochodnia pomuzcie mi czy to jest normalne? czy niema sie czego obawaiac bo naprzykład kumplowi w kawasaki 750 zxr nie ida take ognie"

gdzie tu jest napisane cokolwiek o wkręceniu silnika i puszczeniu gazu? dla mnie to nie jest oczywiste... Napisane jest jedynie, że silnik przy 12000obr/min dopala mieszanka w wydechu. Dopalanie mieszanki przy puszczonym gazie przy hamowaniu silnikiem to faktycznie sprawa normalna. Z tekstu wynika jednak że dzieje sie to przy odkręconej manetce a to obrazuje kłopoty ze spalaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo już było napisane na ten temat.

Opis sytuacji w krórej pojawia się płomień z rury jest mało dokładny.

Czy to się dzieje podczas jazdy ?

A może w garażu ?

Ile motocykl pali paliwa na 100 km. ?

Czy może ktoś bawił się w wymianę łańcuszka rozrządu ?

Oraz kilka innych

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo już było napisane na ten temat.

widocznie za mało.

 

Opis sytuacji w krórej pojawia się płomień z rury jest mało dokładny.

to może ja się podepnę :).

 

Czy to się dzieje podczas jazdy ?

przy rozgrzanym (DOBRZE!) silniku i wydechu. jak puszczam na niższych (1-3) biegach gaz, to jak zchodzi z obrotów w przedziale 6-3k obr/min wali krótkimi "suchymi" ogniami. prawie niebieskimi.

 

A może w garażu ?

w garażu też - na luzie przy puszczeniu manetki na odcięciu. (oczywiście jak jest rozgrzany). o, tak:

http://www.puchaczy.waw.pl/~squall/tmp/fotki/

 

 

Ile motocykl pali paliwa na 100 km. ?

w normie. 6-8l

 

Czy może ktoś bawił się w wymianę łańcuszka rozrządu ?

nie. silnik był nierozbierany.

 

Oraz kilka innych

jakich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada jaka przychodzi mi do głowy to założyć orginalny wydech i sprawdzić jeszcze raz czy daje ogniem.

A potem postarać się o wyścigowy do TEGO typu (modelu ) motocykla i jeszcze podregulować.

Albo najtaniej jezdzić dalej i powoli zbierać kasę na zawory lub używaną głowicę.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada jaka przychodzi mi do głowy to założyć orginalny wydech i sprawdzić jeszcze raz czy daje ogniem.

przekładałem (w wakacje - o czym już pisałem). na oryginale chodzi kulturalnie (jak "zwykły")

 

A potem postarać się o wyścigowy do TEGO typu (modelu ) motocykla i jeszcze podregulować.

jest to wydech do tego dokładnie motocykla. kupiłem nowy wydech - model dokładnie do Kawasaki ZX-9R '99, wybrałem wykończenie (carbon) i rodzaj (competition 60mm). co do regulacji, to zastanow sie. najpierw wszyscy (wlacznie z toba) twierdza, ze po zmianie wydechu trzeba zwiekszyc stosunek paliwa w mieszance, prawda? teraz na strzelajacy wydech radzisz regulacje. jakie? na chlopski rozum to trzeba by zmniejszyc ilosc paliwa w mieszance, prawda? bo przeciez przyspieszanie/opoznianie zaplonu nie wchodzi w gre.

 

Albo najtaniej jezdzić dalej i powoli zbierać kasę na zawory lub używaną głowicę.

wiem, wiem. juz to slyszalem. 1500km mi dawales?

:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekładałem (w wakacje - o czym już pisałem). na oryginale chodzi kulturalnie (jak "zwykły")

 

Czyli na tym "tuningowym" specjalnie przeznaczonym do Twojego modelu motocykla coś jest nie tak... Była jakas instrukcja dołączona do tego wydechu? Powinni cos tam skrobnąc o regulacjach.

 

Albo najtaniej jezdzić dalej i powoli zbierać kasę na zawory lub używaną głowicę.

 

A w miedzyczasie sprzedasz motocykl jakiemuś gościowi który jak 80% motocyklistów w Polsce nie słyszał o konieczności regulacji gaźników przy modyfikacjach airboxów czy wydechu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...