Skocz do zawartości

kudlaty_bytom

Forumowicze
  • Postów

    339
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kudlaty_bytom

  • Urodziny 08/24/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    brunetki, blondynki, rude i szatynki ...
  • Skąd
    Bytom

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kudlaty_bytom

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. A gdzie kolano? [emoji14] Też bym się wybrał na tor. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  2. Moim zdaniem możesz śmiało kupić Horneta i będziesz zadowolony. Dobra kultura pracy silnika i łatwy/wygodny w prowadzeniu. Nie będę się rozpisywał, bo nie ma o czym ;) Jak pojeździsz na kursie na 250 albo 400, to się przekonasz, czy 600 na początku będzie ok, czy faktycznie szukać mniejszej pojemności. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  3. Wygląda, jakby nie dostawał paliwa. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  4. Podmień cewkę/cewki zapłonowe od tego dobrego i daj znać. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  5. Jakby wywaliło jakiś bezpiecznik. Sprawdź obwód zasilania rozrusznika i przekaźnik między aku a rozrusznikiem. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  6. Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby paliwo leciało z kolektora wydechowego. W dodatku z uszczelki między głowicą a kolektorem. Czy to jakaś przypadłość Horneta? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  7. Ktoś ma teraz w kolekcji niezły rarytas. Pozazdrościć, ale nie samego sposobu zanabycia.
  8. Dobry olej. 15W-50, 20W-50. Wyczyść styki w obu wtyczkach od alternatora do regulatora. Zdejmij regulator, wyczyść ramę w jego miejscu i przykręć go na paście termoprzewodzącej. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  9. Może jeszcze się nie sypie, ale daje znać o swoim wieku. Najbardziej narażony bieg na złe wbicie przy gwałtownym rozporządzaniu i siłą rzeczy będzie zgrzytał. Musisz się nauczyć operować gazem i go włączać jak najplynniej. Nie schodź za bardzo z obrotów. Zobacz ile trzeba odpuścić i pójdzie gładko. Serwisówki raczej po polsku nie znajdziesz. Sprzęgło odpowietrza się jak hamulec. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  10. Miałem VF1000F i obecnie VTR1000F i nie powiem, żeby gotowały jajka, a głowice są blisko siedziska. To są fanaberie jeżdżących na rzędówkach ;) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  11. Brzmi jak łańcuch rozrządu. Dobrze, żeby ktoś fachowym uchem tego posłuchał. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  12. Nie hamuje jeden zacisk. Zapieczony tłoczek, zapchany/niedrożny przewód hamulcowy. Ponaciskaj hamulec i popatrz jak się zachowują zaciski/klocki, czy widać ruch w obu. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  13. Wygląda zacnie. Co to za model?Nie widzę wyjścia wydechu z 'tylnego' cylindra. Dołem idzie? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  14. To jest regulacja napięcia sprężyn. Lagi w półkach są równo. Ściągnij instrukcję i sobie to ustaw. Bardzo prosta sprawa :) https://drive.google.com/open?id=0B3aMth6iBMywbk95Zjg5dHA3VHM _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  15. Moim zdaniem kończy się rozrusznik. Wyjmij, zawieź do fachowca, który go rozbierze i zerknie mu pod kieckę. Wieki temu w VF1000F miałem identyczną sytuację. Full serwis pomógł :) brudny był, luzy miał na tulejkach i zimne luty na uzwojeniu. Koszt naprawy niewielki, a kamień z serca. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
×
×
  • Dodaj nową pozycję...