Skocz do zawartości

jakie pierscienie do japonca i z kąd je wziąść??


slash
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

planuje remoncik w mojej xs 1100 i musze wymienic pierscienie tłokowe bo strasznie olej połyka i dymi już niemiłosiernie!

nie wiem za bardzo jakie pierscienie tłokowe założyc,czy oryginalne czy są moze jakies tansze zamienniki?????i gdzie są takowe dostępne!?

Serwis Motocyklowy Krosno

Pużaka 22

609248264

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma WISECO robi nadwymiarowe tłoki do tych motocykli.

Nie powinno się zakładać samych pierścieni na stare tłoki.

Dymienie i połykanie oleju związane jest z uszczelniaczami zaworowymi lub zakładaniem innego wydechu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm tulejowanie nie jest drogie 150 zl za cylinder na gotowo ale nowe pierscionki musza byc tuleje dopasuja ci pod stare tloki mam tak w KLR i jak narazie po 8 tys km wszystko gra no i glowica uszczelniacze i dotarcie zaworow w gniazdach jesli nie sa juz zniszczone mysle ze w 1500 sie zmiescisz o ile sam bedziesz rozbieral silnik ale wiesz co masz uzywka z e.bay to wielkie :?:

 

oczywiscie jesli silnik ma mozliowsc wycisniecia tulei calkopwicie jak u mnie jesli nie to tylko szlif zostaje a tlok + pierscionki z wiseco oczywiscie jesli to nie sa jakies astronomiczne koszta

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdzilem w USA w czesciach i samych tlokow nawet standardowych nie ma - sa pierscienie do 3 wymiarow i nic wiecej. Czyli pozostaje Wiseco.

Jednak mysle ze dymienie ustanie po wymianie uszczelniaczy wyczyszczeniu i wyregulowaniu dobrze gaznikow( moze zbyt bogata mieszanka zmywa film olejowy- albo wogole ten gaznik jest kulawy i caly czas swieca czarna- zakopcona- i wcale bym sie nie zdziwil- ze to glowny powod dymienia). Daruj sobie pomiary cisnienia sprezania jak nie wiesz co i jak mierzyc- moze akurat pokazalo ze zawory nieszczelne- albo przestawiony rozrzad.Generalnie - kierunek serwis marsz! Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby,oby bo naprawde nie usmiecha mi się sciągac cylindrów i bawic się z tłokami tulejowaniem i pierscieniami.Uszczelniacze mam razem z kompletem uszczelek (oryginalnych!) do całego silnika! :twisted:

 

[ Dopisane: 26-09-2005, 21:59 ]

ach no i zapomniałem dodac ze oczywiscie na ten cylinder jeden kula niestety :cry: jedyne oznaki jakie daje to strzelanie w tłumnik po zdjęciu z gazu gdy hamuje silnikiem.

Serwis Motocyklowy Krosno

Pużaka 22

609248264

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...