Skocz do zawartości

slash

Forumowicze
  • Postów

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O slash

  • Urodziny 08/09/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Lotnictwo,historia II wojna światowa,mechanika motocyklowa,lotnicza,
  • Skąd
    kraków-nowy sącz-krosno

Osobiste

  • Motocykl
    FJ 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    609248264
  • Strona www
    http://serwis-motocyklowy.letnet.pl/

Osiągnięcia slash

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Bardziej rozchodzi sie o jazde motocyklem a nie pałowanie na gumie.
  2. Tylko że te motocykle które "bez odpowiedniego serwisu jeżdzą" przez co są chętniej kupowane po pewnym czasie nie będą się nadawały do niczego- własnie z racji braku odpowiedniego serwisu. A napisałem wczesniej o podstawaowych rzeczach-oleju,zaworach!
  3. Już tłumacze o co mi chodzi: fzr 1000 traktowany bardzo po macoszemu może sprawić sporo problemów. Duża moc i osiągi powodują u potencjalnego własciciela chęć "katowania sprzęta",a niewiedza o serwisowaniu plus wyżywanie się na sprzęcie może prowadzić do komplikacji. Silnik jest bardzo trwały, sama regulacja zaworów jest przewidziana co 40 tyś. km. Jedyną rzeczą której nie wolno zaniedbać jest wymiana oleju co 6 tyś. Z racji niezbyt udanego sprzęgła w tym modelu pył z tarcz sprzęgłowych może prowadzić do zatkania magistrali bądz to do spowodowania zaburzenia w przepływie oleju, z tąd pojawić może się zjawisko jakie wystąpiło u kolegi. Najczęsciej sprzety które nie były serwisowane tak jak powinny kończą w ten sposób, ale dotyczy się to zasadniczo wszystkich motocykli. Przy zakupie takich klasyków jaką jest niewątpliwie FZr 1000 warto czasem przesledzić historię modelu , bo po tak długim czasie od wprowadzenia na rynek znane są wszystkie wady jakimi obdarzony jest dany model i dużo łatwiej jest uniknąć niespodzianek.
  4. Zanim napiszesz jeszcze raz takie herezje, to pomyśl 2 razy czy wiesz o czym piszesz.
  5. Głowica na stół i tyle. Chyba że chcesz się silnika pozbyć to odrazu go wykręc i zanieś na złom...
  6. Dałeś sobie rady z napinaczem,ale jak wydłubałeś gaźniki to napisałeś ze sprawdziłes mniej więcej(!) czystość dysz.....
  7. Motocykl z roku 1996, sprowadzony ze szwajcarii, przebieg 101000, książka serwisowa, stan bdb. cena 8900 do negocjacji Krosno (podkarpackie) kontakt 609248264
  8. Panowie czytając 3 ostatnie posty z poprzedniej strony zastanawiam się czy jest sens ciągnięcia tego tematu dalej....bo zaczyna się pisanie głupot. Jeszcze niech to jakiś młody adept mechaniki przeczyta zacznie rozpowszechniać i dopiero się narobi. Miejcie litość! WSZYSTKO zostało chyba już dokładnie wyjasnione. Jezeli ktoś chce pisać własne wywody i przemyślenia na temat zerwanych filmów olejowych itp. to niech bloga o oleju założy!
  9. W przypadku nie nowego silnika analizator spalin nic mądrego nie wskaże (palący się olej) poza tym układ 4w2 nie ułatwi sprawy a wręcz ją uniemożliwi! Świecą diagnostyczną dokładnie kalibrujemy każdy gaźnik z osobna dosyć precycyjnie. 60 st.C to ja mam jak czytam takie herezje. Dyskusja spełzła na inny temat. ( temp.oleju oscyluje przeciętnie pomiędzy 120-130 st.C-jest to wartość dośc mocno uśredniona biorąc pod uwage bardzo zróżnicowany rozkład temperatur silnika od 150-900 st.C)
  10. Zapraszam do serwisu motocyklowego w Krośnie przy ul. Pużaka 22 Motocykle,Quady,skutery regulacje, naprawy, komis profesjonalne narzędzia,kompleksowe usługi Kontakt 609248264
  11. Regulacje składu mieszanki przeprowadza się nie na podstawie ustawien w sensie ile obrotów śrubką, tylko za pomocą swiecy diagnostycznej! Wskaźnik temp oleju jest bodaj największym kiczem wcisniętym motocyklistom, coby se moturzysta z braku laku popatrzył jaką temperature ma olej w jego silniku. Panowie jaką K.RWA temperaturę ma mieć olej w Fj ????
  12. A po czym kolega wnosi ze temperatura pieca tego niezniszczalnego i jednego z najbardziej udanych silników yamahy jest za wysoka?
  13. Nie ma tu najmniejszych problemów z pomiarem cisnienia w baniaku. rozrusznik poradzi sobie bez problemów z przerzuceniem tłoka. Po zdjęciu pokrywy zaworów, z tego co pamiętam po prawej stronie na wydechu jest dekompresator który w bardzo łatwy sposób przekręcasz w pozycje jak do pracy (czyli żeby nie dzwigał zaworu przy rozruchu) i blokujesz . Tylko nie przytrzymuj go ręcznie. jeżeli pomożesz sobie jakimkolwiek narzędziem (np: niewielkim śrubokrętem)unikniesz w ten sposób np. wyrwania palców, czy oskalpowania ich.
  14. Do sprzedania cbr-a 1000 f sc21. przebieg 42000. po wymianie kompletnego rozrządu olejów i filtrów. Stan kolekcjonerski. rok produkcji 1987. kolor czarno-czerwona. kontakt 609248264 cena zimowa około 3500 pln lokalizacja kraków. (obecnie motocykl jest w krosnie do przewiezienia) http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-motocykle-skutery-Honda-CBR-1000-F-sc21-W0QQAdIdZ327555203
×
×
  • Dodaj nową pozycję...