Skocz do zawartości

mc_robert

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 f2
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    WPR

Osiągnięcia mc_robert

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hehe, nie polemizuję na ten temat, z takim kupiłem i jeśli mam być szczery to ja bym nie skracał :) chyba na zdjęciach tylko tak straszy, na żywo wydaje się lepiej, w razie czego można go skrócić bez problemu - jest nitowany i z prawdziwego karbonu. Brzmienie za to robi fajną robotę, pozdro
  2. Witam, mój prywatny motocykl, szczerze polecam! http://otomoto.pl/show?id=M3813338
  3. http://otomoto.pl/honda-cbr-cbr600f-f2-M3813338.html W razie pytań proszę dzwonić, 788 388 363. Pozdrawiam, Robert !
  4. Jak nie chce odpalić i wykręcisz świece to są zalane? jeśli nie to ewidentnie masz problem z paliwem, spróbuj psiknąć samostartem w airbox czy załapie, sprawdź czy w gaźnikach jest paliwo. Jeśli nie to gaźniki na stół i czyścić, mogło odparować paliwo jak trochę postała, wylać się jak je zdejmowałeś i osady pozatykały dysze od wolnych obrotów.
  5. Przewody były sztywne jak usta Krzysztofa Ibisza.. Robiłem spory serwis w swoim motocyklu, wiec nie chciałem zostawiać starych przewodów, miałem ponadto przeboje raz silnik pracował dobrze, raz nie. Pewnie jestem temu trochę winien bo za dużo majtałem tymi starymi przewodami na lewo i prawo, przestały kontaktować - sprawdzałem miernikiem, przy poruszaniu przejście się gubiło, opór na omomierzu pływał. Przy wymianie okazało się, że kable w środku też są trochę zaśniedziałe. Więc wymieniłem. a zrobiłem to tak, może komuś się przyda na przyszłość, biorąc pod uwagę, że za komplet w hondzie krzyknęli ponad 800zł. Wszystko kupione w Larssonie, 2m przewodu i 4szt. fajek NGK (gumowe, nie te bakelitowe) Grzybki z oryginalnych przewodów wycięte, otwory powiększone aby pasowały na fajkę NGK i wszystko uszczelnione estetycznie silikonem do wysokich temp. na to czarny spray żaroodporny znaleziony na warsztacie aby nie były takie łaciate (grzybki były czerwone, fajki czarne). Sprawdziło się w 100% i działa jak należy, nie sądzę żeby wystąpiły jakieś problemy podczas użytkowania. Obie cewki z założonymi już przewodami i fajkami sprawdzane omomierzem i jest po 24kOhm (serwisówka przewiduje od 21 do 25)
  6. stare przewody są z plecionki drucianej, z tego co czytałem na larssonie to nowe też będą z plecionki, wiec izolacje powinno gładko się udać zdjąć. Bo jeśli chciałbym ori lub zamiennik ale konkretnie do tego modelu to tylko aso i pewnie cena kosmos? Próbowałem szukać trochę po necie ale nic z tego. Tak w ramach ciekawostki odpowiedź z Hondy o cenę przewodów: Szanowny Panie Komplet przewodów do tego motocykla kosztuje 836 zł, czas oczekiwania ok 5 dni. Pozdrawiam ;) Proszę o podpowiedź. Kabel z metra i do tego fajki osobno? (tylko jakie? np.: http://allegro.pl/ngk-fajka-zaplonowa-sd05f-yamaha-ktm-honda-i3046310349.html cos takiego?) czy gotowe zestawy ( chyba droższa opcja) : http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTIxMDA5Mw==&bid=104186
  7. Podbiję temat, przewody WN w mojej F2 kwalifikują się do wymiany (chyba nie były od nowości ruszane) jakie przewody kupić, cewki sprawdzałem miernikiem z serwisówką i trzymają prawidłową rezystancję. przewody z metra i do tego fajki, a z tymi grzybkami pokombinować i je przełożyć ze starych przewodów? na co trzeba uważać przy montażu nowych?
  8. Policja z tego co ja wiem nie ma prawa podejmować pościgu w terenie zabudowanym, na trasie za mną niby się też nie puścili... ale nie polecam się nie zatrzymywać a jak już ruszą w pościg to chyba najlepiej się zatrzymać i palić niemca, że się nie widziało itd. prawko się uchowa bo jak złapią po pościgu to po prawku na 100%. Też myślę nad montażem tego cuda, ale nie ze względu na policje tylko fotopstryki atakujące od tyłu. Roletkę widziałem z bliska i konstrukcja wygląda dość topornie, ale posiadacz był w pełni zadowolony z jej działania (na Hayce to miał).
  9. Problem rozwiązany, dokładne wyczyszczenie gaźników pomogło, przypchane były faktycznie dysze od wolnych obrotów. Dziękuję wszystkim za pomoc. Wiem, mój błąd ale nie dłubie przy moto u siebie bo nie mam na to warunków, było późno, słabe światło i tak wyszło, nauczka na przyszłość i sporo nowej wiedzy.
  10. Kurcze nie chce mącić bo jestem tu nowy, ale zakładam, że i wy się z gwiazd wszystkiego nie nauczyliście, a widać, że sporo wiecie i to nie jest zasługa odstawiania moto do mechanika. Podstawy mam, kompletnym gamoniem w tej dziedzinie nie jestem, wiem, że to nie wsk-a ani jawa, bo z takich sprzętów przesiadłem się na cbre ale może dam radę. Taki jest sens tego forum, przynajmniej mi się tak wydawało, oczywiście jeśli sobie nie poradzę będę musiał skorzystać z pomocy mechanika, ale najpierw sprawdzę wszystko co mogę i potrafię sam. :) Niestety przy moto mogę grzebać jedynie po pracy, dziś postaram się wszystko sprawdzić i dam znać jak się wyjaśni mój problem, dzięki za pomoc i sorry jeśli kogoś uraziłem :rolleyes: na bocznej stopce nie odpalam - stoi na centralce, silnik nie był gazowany bez obciążenia... pociesza mnie trochę fakt, ze jak dolej trochę paliwa bezpośrednio w gardziel to załapuje, ale jeśli chodzi o gaźniki to nie wiem co jeszcze z nimi może być nie tak. sprawdzę dziś tą kompresję i będzie wiadomo, dzięki za rady. s*am się tak niezdrowo dlatego, że później nie mam dostępu do internetu jak jestem przy motocyklu, i próbuję zebrać jak największą ilość informacji teraz, aby wieczorem działać.
  11. pewnie by sobie poradził... ale nie zawsze o to chodzi, chciałem się poradzić i dzięki za pomoc. Jak sprawdzę wszystko i dalej sobie nie będę radził to się będę odzywał. Forum o mechanice, na którym radzimy odstawić moto do mechanika? ;) lewa ;)
  12. Paliwo w gaźnikach jest, dysze czyste (może moja wiedza jest za mała, żeby sprawdzić dokładnie te gaźniki) Kable WN się odkręcają od cewek z tego co wiem wiec mogę je podmienić na inne, przy zgaszonym świetle nie widać na nich żadnego przebicia. Przy zdjętym airboxie jak pokropelkuje paliwa do gardzieli to załapuje, ale w takim razie czemu strzela z wydechu... dziś po pracy postaram się sprawdzić tą kompresję.
  13. serwisówkę już mam, do mechanika nie odstawię, sądzę, że uda mi się to samemu ogarnąć. ;) Jeśli chodzi o kolejność kabli do cewek to jest na pewno dobra (są oznaczone kolorami ich męskie wtyki przy cewkach) , iskra jest niebieska, wzorowa zaworów jeszcze nie sprawdzałem, tym motocyklem zamierzam przelatać dopiero drugi sezon, idąc tym tropem plan na jutro jest następujący: - zmierzę kompresję, jeśli nie będzie prawidłowa to pokrywa zaworów w górę i sprawdzę luzy, ale jeśli żaden zawór nie jest podparty to głowica w górę, czy raczej dokładnie sprawdzić te gaźniki? zaworki iglicowe i pływaki są raczej ok. a jeszcze tak hipotetycznie, to jeśli kompresja będzie w normie to do czego się ewentualnie doczepić przy gaźnikach? na co szczególnie zwrócić uwagę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...