Skocz do zawartości

gozdzik77

Forumowicze
  • Postów

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gozdzik77

  • Urodziny 10/26/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radomsko

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI GSF 1250 BANDIT
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia gozdzik77

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Sprawdz zaworki iglicowe w gaźnikach i oringi pod tymi zaworkami.Możliwe że ci zalewa i masz takie objawy.
  2. Pytanie właśnie czy moduł zębatek będzie inny.Bo jeżeli chodzi o szerokość zębatek to nie wydaje mi się że te 0,5mm zrobi jakąś różnice.Co do ceny to na "alledrogo"532 można kupić za ok.300pln a 530gwx za ponad 600pln więc różnica jest spora.
  3. Witam Zastanawiam się czym różnią się te dwa łańcuchy firmy RK?W necie doszukałem się tylko takiej informacji że ten "532" ma szersze ogniwka od "530" o ok. 0.4-0.5mm.Oba są XW-ringowe i wytrzymałość na obciążenia też jest zbliżona. Pytam się dlatego że ten "532" jest prawie o połowę tańszy od "530". Wyprowadzcie mnie z błędu jeżeli się mylę ale 532 mógłby pracować na zębatkach od 530?Chyba że są jakieś inne różnice np. odstęp pomiędzy ogniwkami lub średnicą rolek? Prawdopodobnie sytuacja wygląda identycznie w odniesieniu do firmy DID.
  4. Witam. Czy przy wymianie uszczelki alternatora trzeba spuścić olej z silnika? Motocykl będzie stał prosto postawiony na stojakach: pod wahaczem i widelcem.Chodzi o to żeby mi się olej nie wylał po zdjęciu lewego dekla.
  5. Nie naciągaj go.Prawdopodobnie nie będzie ci się już wyciągał.Obserwuj sytuacje.Miałem podobną sytuację w rf900 jak naiągałem ta się wyciągał.Przestałem naciągać i było ok. Musiał być raczej luźny.
  6. Tu jest odpowiedz na twoje pytanie: Wydaje mi się że pompę trzeba wymontować.
  7. Pewnie tak zrobię.Ale gdybym miał nowe te uszczelniacze to na pewno było by łatwiej zbić stare łożysko
  8. Piotrze Czekam na podpowiedz.Myślałem o nacięciu bieżni gumówką cienką tarczką tak żeby nie zeszlifować sztycy?
  9. Witam Za niedługo będę wymieniał łożyska w główce ramy w R1.Łożyska już mam dobrej firmy.Zdaję sobie sprawę z tego że podczas zdejmowania dolnej bieżni ze sztycy ta osłonka metalowo gumowa zostanie uszkodzona.Więc chciał bym zakupić nową. I tu jest problem bo nigdzie tych osłon osobno nie można kupić,tylko w komplecie z łożyskami.Czy ktoś wie gdzie to można dostać?
  10. Oringi kupowałem w sklepie z uszczelkami.Weź stare na wzór na pewno coś dobierzesz ja tak zrobiłem.
  11. Bardzo możliwe że ci się zalewa paliwem.Rozbierz jescze raz gaźniki i wszystko posprawdzaj czy dysze są zgodne z serwisówką,poziomy paliwa itd.
  12. Kupiłem motocykl R1 rn09 (pierwszy model na wtrysku) z założonym filtrem powietrza K&N i Końcówką wydechu akrapovic(tytanowy średnio głośny,przyjemny dla ucha).Zastanawiam się czy te dołożone elementy cokolwiek dają, chodzi mi o elastyczność i moc.Jeżeli jednostka sterująca pracą silnika prawdopodobnie jest oryginalna fabryczna.Motocykl chodzi dobrze zbiera się prawidłowo już z dołu.Ale nie mam porównania z takim samym ale na seryjnym filtrze i tłumniku.Czy takie modyfikacje bez Power comandera lub przestrojenia komputera mają sens?
  13. Kup same zaworki płaciłem coś około 20 zł za sztukę a oringi do gniazd zaworka kup osobno na allegro zaworków jest sporo zobacz tylko czy twój tak wygląda i zamawiaj http://allegro.pl/zaworek-iglicowy-honda-yamaha-suzuki-mikuni-keihin-i3462560675.html Ile kilometrów zrobiłeś na świecach i jakie są stare? spróbuj podnieś iglicę w gaźnikach o jeden ząbek.
  14. Pamiętaj o zaworkach iglicowych i tych oringach nie są to drogie rzeczy a mają olbrzymi wpływ na prawidłową pracę silnika. Dobrze by było jak byś miał moduł zapłonowy na podmiankę od kogoś można by było już coś wykluczyć. Wydaje mi się że pomiar cewek na "sucho" nie jest do końca miarodajny czy cewki są ok. Napisz czy to przerywanie na zimnym silniku występuje na każdym biegu?
  15. Ja w swojej rf900 ssanie wyłączałem zaraz po ruszeniu może ze 100-200metrów jechałem na ssaniu nigdy jej przed jazdą nie rozgrzewałem(pierwszy kilometr na zimnym jej nie można za mocno wkręcać bo silnik zimny).Przy tem ok.15-20 stopni na dworze.Nie szarpała nie przerywałe nie dławiła się.Nie zaszkodziło by wymienic zaworki iglicowe w gaźnikach(sklep larsson) i oringi od gniazd zaworków(oringi kupisz w każdym sklepie z oringami weź stare na wzór napewno coś dobierzesz-ja tak zrobiłem)Co do tego szarpania przy 4000obr to może któraś świeca albo cewka pada.Sprawdz wieczorem zdejmij bak i zobacz czy gdzieś nie ma przebicia,popsikaj jakimś rozpylaczem z wodą na cewki,kable i świece.Dobrze ryregulowana rf-a powinna dobrze chodzić w każdym zakresie obrotów nawet na zimnym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...