slash Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 witam.planuje remoncik w mojej xs 1100 i musze wymienic pierscienie tłokowe bo strasznie olej połyka i dymi już niemiłosiernie!nie wiem za bardzo jakie pierscienie tłokowe założyc,czy oryginalne czy są moze jakies tansze zamienniki?????i gdzie są takowe dostępne!? Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Mi wydaje sie że lepiej kupic oryginalne. Patrzyłeś na www.larsson.pl Czy tam nie mają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 W Larssonie nie ma pierścieni, warto jest montować oryginalne, o ile cylinder nie jest "zjedzony". Tylko cena może Cie powalić na kolana (około 200 zł za komplet na tłok). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 a jezeli jest zjedzony to tulejowanie czy honowanie????z nadwymiarowymi tłokami się chyba nie spotkałem Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 jeżeli cylindry zjechane , to proponuje e.bay i kupić używany silnik, nie ma sensu remont silnika w japońcu, no chyba że jest się cholernie bogatym , albo to jakis okaz kolekcjonerski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Firma WISECO robi nadwymiarowe tłoki do tych motocykli.Nie powinno się zakładać samych pierścieni na stare tłoki.Dymienie i połykanie oleju związane jest z uszczelniaczami zaworowymi lub zakładaniem innego wydechu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Pomierz najpierw kompresję, to się dowiesz w jakim stanie jest dół raczej to wina uszczelniaczy, niż dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 mierzyłem i na trzecim tylko garze jest 6 bar. na pozostałych jeszcze w miare przyzwoite 9. dymi mi właśnie z rury z tego cylindra.i właśnie nie wiem co robic.... Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 hm tulejowanie nie jest drogie 150 zl za cylinder na gotowo ale nowe pierscionki musza byc tuleje dopasuja ci pod stare tloki mam tak w KLR i jak narazie po 8 tys km wszystko gra no i glowica uszczelniacze i dotarcie zaworow w gniazdach jesli nie sa juz zniszczone mysle ze w 1500 sie zmiescisz o ile sam bedziesz rozbieral silnik ale wiesz co masz uzywka z e.bay to wielkie :?: oczywiscie jesli silnik ma mozliowsc wycisniecia tulei calkopwicie jak u mnie jesli nie to tylko szlif zostaje a tlok + pierscionki z wiseco oczywiscie jesli to nie sa jakies astronomiczne koszta Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Witam sprawdzilem w USA w czesciach i samych tlokow nawet standardowych nie ma - sa pierscienie do 3 wymiarow i nic wiecej. Czyli pozostaje Wiseco.Jednak mysle ze dymienie ustanie po wymianie uszczelniaczy wyczyszczeniu i wyregulowaniu dobrze gaznikow( moze zbyt bogata mieszanka zmywa film olejowy- albo wogole ten gaznik jest kulawy i caly czas swieca czarna- zakopcona- i wcale bym sie nie zdziwil- ze to glowny powod dymienia). Daruj sobie pomiary cisnienia sprezania jak nie wiesz co i jak mierzyc- moze akurat pokazalo ze zawory nieszczelne- albo przestawiony rozrzad.Generalnie - kierunek serwis marsz! Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 26 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Oby,oby bo naprawde nie usmiecha mi się sciągac cylindrów i bawic się z tłokami tulejowaniem i pierscieniami.Uszczelniacze mam razem z kompletem uszczelek (oryginalnych!) do całego silnika! :twisted: [ Dopisane: 26-09-2005, 21:59 ]ach no i zapomniałem dodac ze oczywiscie na ten cylinder jeden kula niestety :cry: jedyne oznaki jakie daje to strzelanie w tłumnik po zdjęciu z gazu gdy hamuje silnikiem. Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 slash a nie wpadło Ci do głowy że masz problemy z zaworami a nie pierścieniami?Mierzyłeś kompresję na olej? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 hm tulejowanie nie jest drogie 150 zl za cylinder na gotowo ale nowe pierscionki musza byc tuleje dopasuja ci pod stare tloki A słyszałeś kiedyś o owalizacji tłoków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slash Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 nie mierzyłem jeszcze kompresji na olej.ale raczej (mam nadzieje) ze to zaworki tylko w pręta lecą. zanim to rozbiore to zmierze jeszcze raz cisnienie i zobaczymy. Cytuj Serwis Motocyklowy KrosnoPużaka 22609248264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 slyszalem dlatego zrobili tuleje pod stary tlok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.