aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 . :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Ja w mojej Cr wpinam ze sprzęgłem dwoma palcami :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 A np w jakies yamaszce dt 80 to jest stuk i szarpniecie przejedz sie jak masz mozliwosc i sie przekonasz!Nie prawda... W Suzuki TS (podobna klasa) spokojnie sie wbija biegi bez stukania a w silniku nie ma takiego wynalazku.Juz wyjasniam w momencie kiedy wbijasz bieg np wyzszy to ten automat lekko podsprzegla! jak jedziesz i puscisz gaz i wtedy wbijesz np wyzszy bieg to niema zadnego szarpania ani chrupania tylko plynnie sie wpina. A skad automat wie ze zamierzasz wbic bieg?? Przeciez jak zacznie dzialac w momencie nacisniecia dzwigni to bedzie ze sie tak wyraze za pozno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 To po co wciskac 1/10 klamki jak mozna wcisnac do konca?? Ale jesli jezdzisz na zawodach to nie ma czasu na wcisniecie calej i na ujecie gazu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 W zwyklych endurakach nie mozna zmieniac biegow bez sprzegla bo tam trzeba wciskac sprzeglo' date=' a w crossowkach w silniku jest specjalny polautomat ktory w momencie zmiany biegu podsprzegla i dlatego mozna bez sprzegla! (dziala podobie jak w jawach ts) ;)[/quote'] jaki półautomat człowieku chyba coś ci sie pomyliło, ja w fulu nie widziałem takiego magicznego urządzenia, w sarych CZ cross też nic takiego nie ma , poprostu to jest konstrukcja skrzyni w endurakach można wpinać bez sprzęgła i też nie zawsze musisz zamknac gaz ( na podstawie XL 350, MTX, DR 125, DR 600, XL 500), nawet w MZ mozesz wpinac bez sprzęgła jak to robisz z głową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 tylko pytanie- po co ? juz na tyle macie opanowane swoje wyczynowki i jezdzicie zawodowo ze kazda setna sekundy sie dla was liczy? na zawodach to jeszcze rozumiem-faktycznie niektorzy nie uzywaja sprzegla ale powtarzam - NIEKTORZY, na ogol wszyscy jezdza ze sprzeglem, najczesciej wciskaja do polowy dwoma palcami... a ten półautomat :arrow: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 ASZUKI:NIe dosc ze odswierzyles temat z przed 1,5 miesiaca waznym postem" ;) Ostatnio zmieniony przez aszuki dnia 18-09-2005' date=' 13:57, w całości zmieniany 1 raz[/quote'] To gadasz cos o swym wynalazku. Zawodnik nie wciska klamki sprzegla gdy zmienia bieg na wyzszy. Dla niego te sekudy sa b.wazne. Lecz on ma fundusze zeby co zawody wsadzac nowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Kurde ale podstawowe pytanie brzmi po co??Jeśli konstrukcja skrzyni jest taka że nie ma żadnej różnicy to pytanie brzmi czemu nie. Zresztą wpinanie biegów bez sprzęgła to sama przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 JA tam pozostaje przy zmianie biegow ze sprzeglem...bo i tak mam juz z przyzwyczajenia po wczesniejszych motorach typu Wsk-a ,Mz-tka itp. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Jeśli konstrukcja skrzyni jest taka że nie ma żadnej różnicy to pytanie brzmi czemu nie. Zresztą wpinanie biegów bez sprzęgła to sama przyjemność.No ale sprzeglo przeciez po cos tam jest :P . Pozatym kazdy sie chyba zgodzi ze wbijanie w mx biegow bez sprzegla powoduje szybsze zuzycie trybow skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 ale w mx tryby skrzyni biegow (przynajmniej w hondzie) sa strasznie grube i w gore moim zdaniem mozna spokojnie leciec bez ale to zalezy od upodoban a w dol lekko podsprzeglic (tak mi mowiono) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Pozatym kazdy sie chyba zgodzi ze wbijanie w mx biegow bez sprzegla powoduje szybsze zuzycie trybow skrzyni? ja sie nie zgodze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Ja wrzucam bez sprzęgła, odpuszczam gaz przy zmianie biegu. Tak robią też moi kumple, podobno na treningach mojego automobilklubu trener też mówił żeby wrzucać bez sprzęgła (osobiście nie słyszałem tego bo ostatni trening był jakieś 2 lata temu, a wtedy marzyłem żeby skończyć remont swojej jawki :P ) Ale w kazdym razie też uważam że takie coś nie szkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Zmiana bez sprzegla na wyzszy bieg ok, ale wydaje mi sie ze dla swietego spokoju lepiej ujac troche gazu. Dajcie troche pozyc tej biednej skrzyni :PAle redukcja bez sprzegla ? :? Moze ktos jasno wytlumaczyc dlaczego redukcja bez sprzegla nie szkodzi moto ? przecież przy kazdej redukcji bez wysprzeglenia skrzynia napewno dostaje po dup% :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 przecież przy kazdej redukcji bez wysprzeglenia skrzynia napewno dostaje po dup% :? teraz latam na CZ 250 cross z 72 roku i w ogóle nie mam sprzęgła i latam, latam, latam wpinam do góry, redukuje i jakos skrzynia nawet nie zazgrzytała jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.