focus_fan Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Hej, widzę, że większość tematów dotyczy zakończenia sezonu, ale mnie on nie dotyczy :P Chcąc niechcąc muszę dalej jezdzic moją hondzią. Problem tylko w tym, że mam kiepski kask, a to ponoć idzie w parze z ilością pary na szybce. Moj przypadek to przynajmniej potwierdza. Czy macie jakieś sprawdzone metody albo srodki jak można temu zapobiec? Dodam, że nie pomogła za bardzo wlepka, ani smarowanie olejem czy szamponem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 fogcity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Co to za kask? Możesz wymodzić do niego jakiegoś pinlocka. Jak w Polsce się nie dostanie to poszukaj tutaj, a jeśli i tam nie będzie to pozostaje zamówić byle jaki i nawiercić otwory w wizjerze. Jakikolwiek może się sprawdzić, na allegro najtańsze są po 99 zł więc bez sensu, ale np. taki jak tutaj (zamówisz przez moto-akcesoria to wyjdzie jakieś 50 zł, a jak nie będzie pasował między uszczelki wizjera to pal go licho i nie odbierasz :bigrazz:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nie pamiętam nazwy...są różne srodki w sprejach i dają rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Hej, widzę, że większość tematów dotyczy zakończenia sezonu, ale mnie on nie dotyczy :P Chcąc niechcąc muszę dalej jezdzic moją hondzią. Problem tylko w tym, że mam kiepski kask, a to ponoć idzie w parze z ilością pary na szybce. Moj przypadek to przynajmniej potwierdza. Czy macie jakieś sprawdzone metody albo srodki jak można temu zapobiec? Dodam, że nie pomogła za bardzo wlepka, ani smarowanie olejem czy szamponem :( Ten spray daje rade :) http://www.winter.edingershops.de/images/product_images/popup_images/91126749_0.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Jeżeli jest to możliwe to dopasować pinlocka. Załatwia sprawę raz na zawsze. Spray fajna sprawa ale też kosztuje i nie jest to trwałe rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bliink91 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Cześć wszystkim!uzywa ktos moze z was preparatu przeciwko parowaniu szybki w kasku?? jakie macie opinie?? dlugo to sie utrzymuje po spryskaniu??p.s klawiatura sie psuje i dlatego nie uzywam polskich znakow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 uzywa ktos moze z was preparatu przeciwko parowaniu szybki w kasku?? nie, w życiu... nikt na to nie wpadł, zanim nie zalogowałeś się na fmjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bliink91 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 nie, w życiu... nikt na to nie wpadł, zanim nie zalogowałeś się na fmjszwiem, że używacie ale chodziło mi bardziej o opinie czy długo ten preparat się utrzymuje itp ... bo nigdy tego nie używałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Do jakiej temperatury działają wam antyfogi?Ostatnio jeżdżę w temp. grubo poniżej 10 stopni, czasami nawet lekki minus wskoczy.Niestety zauważyłem że pinlock przestaje działać w tych temperaturach i wizjer paruje.Zastanawiam się czy to wina pinlocka czy po prostu zbyt niskich temperatur? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Mi antyfog działa bez względu na temperaturę (chociaż poniżej 3 stopni tak naprawdę nie jeździłem). Natomiast zawsze traci swoje antyparowe właściwosci po dwóch, max trzech sezonach - nie wiem, może twardnieje to plexi lub traci szczelność silikonowa uszczelka? Umycie, doginanie, smarowanie silikonowej uszczelki nic nie daje więc po prostu kupuję nowy antifog. Aktualny kask to Schuberth C3, ale z poprzednimi było podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Mi antyfog działa bez względu na temperaturę (chociaż poniżej 3 stopni tak naprawdę nie jeździłem). Natomiast zawsze traci swoje antyparowe właściwosci po dwóch, max trzech sezonach - nie wiem, może twardnieje to plexi lub traci szczelność silikonowa uszczelka? Umycie, doginanie, smarowanie silikonowej uszczelki nic nie daje więc po prostu kupuję nowy antifog. Aktualny kask to Schuberth C3, ale z poprzednimi było podobnie.Dziękuję Staszku za odpowiedź. Czyli czas na wymianę antyfoga. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Wczoraj wymieniłem antyfoga, przetestowałem w domu, na razie nie zaparowal. Jutro sprawdzę na drodze, ma być mokro i około 4 stopni. Faktycznie ten oryginalny słabo już przylegał do szybki. Dziwne, że po dwóch latach stracił właściwości. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Ja sie już nie dziwię, po prostu wymieniam :) Może to kwestia "wystawiania" szybki na zmienne warunki eksploatacji, różnice temperatur, mechaniczne czyszczenie szybki itp. To w końcu jakaś zwykła pleksa i silikonowa uszczelka. Edytowane 17 Stycznia 2019 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Przetestowałem dzisiaj rano. Rano była temperatura 1-2 stopnie, niestety mniej ale dalej paruje :( jak jadę i szybę opuszczę niżej w motocyklu to jest ok, jednak gdy tylko się zatrzymam na światłach to zaczyna parować, jak szyba moto jest ustawiona w najwyższej pozycji to dalej paruje :( Dopiero gdy wczasie jazdy ją opuściłem, to wizjer się oczyścił. Wniosek z tego, że jak jest zimno i wilgotno to nawet antyfoga nie daje rady :( Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.