Skocz do zawartości

Parowanie szybki w kasku ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

widzę, że większość tematów dotyczy zakończenia sezonu, ale mnie on nie dotyczy :P Chcąc niechcąc muszę dalej jezdzic moją hondzią. Problem tylko w tym, że mam kiepski kask, a to ponoć idzie w parze z ilością pary na szybce. Moj przypadek to przynajmniej potwierdza. Czy macie jakieś sprawdzone metody albo srodki jak można temu zapobiec? Dodam, że nie pomogła za bardzo wlepka, ani smarowanie olejem czy szamponem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za kask? Możesz wymodzić do niego jakiegoś pinlocka. Jak w Polsce się nie dostanie to poszukaj tutaj, a jeśli i tam nie będzie to pozostaje zamówić byle jaki i nawiercić otwory w wizjerze. Jakikolwiek może się sprawdzić, na allegro najtańsze są po 99 zł więc bez sensu, ale np. taki jak tutaj (zamówisz przez moto-akcesoria to wyjdzie jakieś 50 zł, a jak nie będzie pasował między uszczelki wizjera to pal go licho i nie odbierasz :bigrazz:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

widzę, że większość tematów dotyczy zakończenia sezonu, ale mnie on nie dotyczy :P Chcąc niechcąc muszę dalej jezdzic moją hondzią. Problem tylko w tym, że mam kiepski kask, a to ponoć idzie w parze z ilością pary na szybce. Moj przypadek to przynajmniej potwierdza. Czy macie jakieś sprawdzone metody albo srodki jak można temu zapobiec? Dodam, że nie pomogła za bardzo wlepka, ani smarowanie olejem czy szamponem :(

 

Ten spray daje rade :)

http://www.winter.edingershops.de/images/product_images/popup_images/91126749_0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

uzywa ktos moze z was preparatu przeciwko parowaniu szybki w kasku??

 

nie, w życiu... nikt na to nie wpadł, zanim nie zalogowałeś się na fm

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Do jakiej temperatury działają wam antyfogi?
Ostatnio jeżdżę w temp. grubo poniżej 10 stopni, czasami nawet lekki minus wskoczy.
Niestety zauważyłem że pinlock przestaje działać w tych temperaturach i wizjer paruje.
Zastanawiam się czy to wina pinlocka czy po prostu zbyt niskich temperatur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi antyfog działa bez względu na temperaturę (chociaż poniżej 3 stopni tak naprawdę nie jeździłem). Natomiast zawsze traci swoje antyparowe właściwosci po dwóch, max trzech sezonach - nie wiem, może twardnieje to plexi lub traci szczelność silikonowa uszczelka? Umycie, doginanie, smarowanie silikonowej uszczelki nic nie daje więc po prostu kupuję nowy antifog.

Aktualny kask to Schuberth C3, ale z poprzednimi było podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi antyfog działa bez względu na temperaturę (chociaż poniżej 3 stopni tak naprawdę nie jeździłem). Natomiast zawsze traci swoje antyparowe właściwosci po dwóch, max trzech sezonach - nie wiem, może twardnieje to plexi lub traci szczelność silikonowa uszczelka? Umycie, doginanie, smarowanie silikonowej uszczelki nic nie daje więc po prostu kupuję nowy antifog.

Aktualny kask to Schuberth C3, ale z poprzednimi było podobnie.

Dziękuję Staszku za odpowiedź. Czyli czas na wymianę antyfoga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem antyfoga, przetestowałem w domu, na razie nie zaparowal. Jutro sprawdzę na drodze, ma być mokro i około 4 stopni. Faktycznie ten oryginalny słabo już przylegał do szybki. Dziwne, że po dwóch latach stracił właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie już nie dziwię, po prostu wymieniam :)

 

Może to kwestia "wystawiania" szybki na zmienne warunki eksploatacji, różnice temperatur, mechaniczne czyszczenie szybki itp. To w końcu jakaś zwykła pleksa i silikonowa uszczelka.

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem dzisiaj rano. Rano była temperatura 1-2 stopnie, niestety mniej ale dalej paruje :( jak jadę i szybę opuszczę niżej w motocyklu to jest ok, jednak gdy tylko się zatrzymam na światłach to zaczyna parować, jak szyba moto jest ustawiona w najwyższej pozycji to dalej paruje :( Dopiero gdy wczasie jazdy ją opuściłem, to wizjer się oczyścił. Wniosek z tego, że jak jest zimno i wilgotno to nawet antyfoga nie daje rady :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...