Skocz do zawartości

przelanczanie na 7 bieg


Rekomendowane odpowiedzi

Jadac na trasie czesto mi sie zdarza ze majac 6 bieg wciskam sprzeglo i chce przelaczyc na wyzszy, co znaczy ze nie pamietam ktory bieg jest wrzucony. Napiszcie czy Wam takze sie to zdarza, czy moga byc zle konsekwecje dla silnika i skrzyni biegow, przegla i jak ewentualnie sie tego oduczyc.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konsekwencji w zasadzie nie ma poza tym że tracisz około 1-1,5 sek :banghead: jak masz obrotomierz to zobacz sobie jak zmieniają sie obroty wraz ze wzrostem prędkości dla 6 biegu... u mnie np dla 5000obr/min mam 110km/h dla 6000obr/min mam około 130km/h itp wystarczy rzut oka na obrotomierz i prędkościomierz i juz wiem że mam zapiętą 6 i nie mam co szukać kolejnego biegu :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie inny jest luz dźwigni na 5 biegu i inny na 6. Wystarczy lekko podnieść dźwignię w czasie jazdy i można wyczuć czy jest coś "wyżej" do zapięcia czy to już koniec.

Przy zmianie biegów bez sprzęgła stracisz najwyżej półsekundowe lekkie przymknięcie gazu

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się czasami zdarza mimo, że mam wyświetlacz biegów i do tego 6 świeci się na pomarańczowo, a nie jak pozostałe na czerwono :banghead:. Po prostu często podczas jazdy nie mam czasu zerkać na zegary, więc i na wskaźnik biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

u mnie też... szczególnie jak jeździłem CB 250, która miała dość krótkie przełożenia i niski v-max. Klepałem nogą, chciałem jechać szybciej no to bieg wyżej a tu... dupa bo jadę na najwyższym :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mam :mrgreen: zdziwilem sie jakie to popularne zjawisko :banghead: w swojej dt mam krotkie przelozenia i v-max 140, i czasem jak jade np 100 i jade na 6 to wciskam sprzeglo i sprawdzam czy aby czasem nie mam zapietej 5, dodam ze nie mam obrotomierza ! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-D Wczoraj troche posmigalem i chcialem takiego samego posta pisac :banghead: Jak mi dzialal obrotomierz, to po obrotach mozna bylo dojsc przy spokojnej jezdzie, a teraz ciagle przelaczam na ten "ghost gear" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja często szukam wyższago biegu ale głównie przy spokojnej jeździe a nie przy pałowaniu

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...