MichałKaczmar. Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Jadac na trasie czesto mi sie zdarza ze majac 6 bieg wciskam sprzeglo i chce przelaczyc na wyzszy, co znaczy ze nie pamietam ktory bieg jest wrzucony. Napiszcie czy Wam takze sie to zdarza, czy moga byc zle konsekwecje dla silnika i skrzyni biegow, przegla i jak ewentualnie sie tego oduczyc.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 konsekwencji w zasadzie nie ma poza tym że tracisz około 1-1,5 sek :banghead: jak masz obrotomierz to zobacz sobie jak zmieniają sie obroty wraz ze wzrostem prędkości dla 6 biegu... u mnie np dla 5000obr/min mam 110km/h dla 6000obr/min mam około 130km/h itp wystarczy rzut oka na obrotomierz i prędkościomierz i juz wiem że mam zapiętą 6 i nie mam co szukać kolejnego biegu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Mi często to się zdarza. Może przez to że zapominam na którym biegu jade ale też dlatego że wole sie upewnić czy nie mam wrzuconej 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 ja w swoim mam kontrolę "OD" która świeci się na pomarańczowo i juz widzę i wiem ze wyżej nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 ja w swoim mam kontrolę "OD" która świeci się na pomarańczowo i juz widzę i wiem ze wyżej nie mogę. To masz dobrze krzychu. A w jakich sprzetach to jest w standardzie czy może sam robiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 nic sie nie stanie. wiekszosc moto ma blokade, ze wyzej nic nie wskurasz, tylko sie sprzeglem pobawisz. jezdzac na V4 czesto mi sie tez to zdarza :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-kk Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 To masz dobrze krzychu. A w jakich sprzetach to jest w standardzie czy może sam robiłeś?? sprzęcik to honda vt 500 c co ma 20 latek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 U mnie inny jest luz dźwigni na 5 biegu i inny na 6. Wystarczy lekko podnieść dźwignię w czasie jazdy i można wyczuć czy jest coś "wyżej" do zapięcia czy to już koniec.Przy zmianie biegów bez sprzęgła stracisz najwyżej półsekundowe lekkie przymknięcie gazu Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasza Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Mi się czasami zdarza mimo, że mam wyświetlacz biegów i do tego 6 świeci się na pomarańczowo, a nie jak pozostałe na czerwono :banghead:. Po prostu często podczas jazdy nie mam czasu zerkać na zegary, więc i na wskaźnik biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 A ja myslalem ze tylko j amam cos takiego a to widze dosyc popularne zjawisko :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 u mnie też... szczególnie jak jeździłem CB 250, która miała dość krótkie przełożenia i niski v-max. Klepałem nogą, chciałem jechać szybciej no to bieg wyżej a tu... dupa bo jadę na najwyższym :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 ani razu nie udało mi się włączyć szóstego biegu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 tez tak mam :mrgreen: zdziwilem sie jakie to popularne zjawisko :banghead: w swojej dt mam krotkie przelozenia i v-max 140, i czasem jak jade np 100 i jade na 6 to wciskam sprzeglo i sprawdzam czy aby czasem nie mam zapietej 5, dodam ze nie mam obrotomierza ! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 :-D Wczoraj troche posmigalem i chcialem takiego samego posta pisac :banghead: Jak mi dzialal obrotomierz, to po obrotach mozna bylo dojsc przy spokojnej jezdzie, a teraz ciagle przelaczam na ten "ghost gear" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 ja często szukam wyższago biegu ale głównie przy spokojnej jeździe a nie przy pałowaniu Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.