SajGoN Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 W Bandicie 1200 zauwazylem ze mi sie rusza prawa tarcza na boki i delikatnie wzdłóż osi kola. Czy jest to bardzo niebezpieczne i gdzie to robia??? Wiem ze pozniej trzeba nasmarowac sroby przed przykreceniem tarczy do felgi. Prosze o porade! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Witam. Z tego co mówisz, poluzowała Ci się tarcza hamulcowa. W związku z tym musisz ją dokręcić, ale przed dokręceniem do koła musisz posmarować śruby klejem do gwintów - Loctite.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Może nie poluzowała. Może nity są do dupy juz i Ci się tarcza rela na wszystkie strony. Są kowale co to niby "regenerują", ale IMO to rzeźba w gównie - tylko nowa tarcza.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 nie tarcza mi sie poluzowala tylko nity sie wyrobiły. Z tego co sobie mysle to nalezaloby zanitowac tarcze jeszcze raz na nowych nitach, jak kupie nowa tarcze to tez trzeba ja nitowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Tylko weź znajdź kogoś takiego, co to zrobi tak, jak powinno być...Chyba że dasz komuś kto to robi pierwszy raz i Ci nit jakiś podczas jazdy puści i się tarcza w koło "wkręci".pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Nową pływającą tarczę się kupuje kompletną, a nie tylko zewnętrzny element. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Ludzie co Wy pierdolicie o tych tarczach?Nie na darmo pełna nazwa tarczy to TARCZA HAMULCOWA PŁYWAJĄCA.Wystarczy pomyśleć , no chyba że myślenie u niektórych bardzo boli.Po zakuciu taka tarcza będzie sztywna a zaciski w motocyklu tego typu są też sztywne to co się ma ułożyć podczas hamowania? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Po zakuciu taka tarcza będzie sztywna a zaciski w motocyklu tego typu są też sztywne to co się ma ułożyć podczas hamowania?to znaczy ze taki luz jest dopuszczalny? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Jak przy hamowaniu nie wali w manetkę (nie ma uczucia ABS-u) to trzeba z tym żyć. I da się hamować. Jak porusza sie delikatnie tylko na boki, to w momencie hamowania i tak centruje się na klockach. No, chyba że to tarcza KEITO - taka zacznie zaraz "sama" sie obracać... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 polecam lekturę 8) http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=21887 pees. wszystko zależy od luzu ale generalnie można jeździć -tylko trzeba obserwować taką tarczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Po pierwsze lewa tarcza jest sztywna, tak samo sztywna jak w nowym motocyklu Bandit (sprawdzalem)Po drugie zasiski sa na sforzniach gumowych. Sa to sroby w otoczce gumowej i one odpowiadaja chyba za plywanie przy hamowaniu.tak mi sie wydaje. Argumentem jest punkt pierwszy i drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 napisz potem jak sobie poradziles. co prawda mi sie jeszcze nie rusza, ale chce znac rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 ja w CBR mam wymienione tarcze na jakies akcesoryjne.. i po wygladzie tarcz mniemam że mają ok 5000km nie wiecej.. (nie są zużywe prawe w ogóle) i mają luzy i to dość spore.. (dodam ze wygladaja an jakies sportowe znaczek podobny do znaczka brembo albo to i brembo?) czy to norma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Sajgon, jakie masz zaciski w tym Bandicie, to znaczy ile tloczkow i jaka nazwa na odlewie ?Ja mam zaciski z 1 generacji 1200 i to sa 4 tloczkowe Nissisny montowane na sztywno do goleni teleskopow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 to znaczy ze taki luz jest dopuszczalny?jest wskazany ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.