Syrek Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jezdziłem troche CB 1300, może mocą nie powala, ale jest to bardzo cięzki motocykl. Jesli dasz sobie rade z jego wagą to możesz brać. Choć nie wiem,czy nie lepszym pomysłem, na krótki okres,żeby sie troche wjezdzić bylby np. jakiś mały bandzior czy wspomniana cbf 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 To jest mój drugi motocykl, ale miałem długą przerwę (10 lat) więc można przyjąć że pierwszy. Kiedyś uważałem, że nie jestem dość rozsądny ani gotowy na motocykl. Teraz założyłem, że już jestem gotów. Domyślam się, że powinienem zacząć delikatniej, np. honda cbf 600. Jeszcze na 100% się nie zdecydowałem, po prostu CB 1300 to tak jakby mój Moby Dick. ''Nie taki diabeł straszny jak go malują'' jeżeli jeżdziłeś już wcześniej i masz poukładane w głowie ,to szybko opanujesz sprzęta.! :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 To jest mój drugi motocykl, ale miałem długą przerwę (10 lat) (...) odradzam. ten motocykl może nie jest wściekle zrywny, ale bardzo mocarny - to nie sprzęt do nauki jazdy, a o takiej trzeba mówić po 10 latach przerwy (i nie wiedząc czym przedtem jeździłeś, i ile). poza tym faktycznie jest ciężki. szybciej i efektywniej wskoczysz na 2 koła zmieniając 2x motocykl w ciągu 3 lat, niż męcząc się te same 3 lata z tym mastodontemjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan 2oo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ależ o jakiej męce Wy tutaj piszecie. Jazda na CB1300 jest czystą przyjemnością i wcale nie trzeba jakichś specjalnych predyspozycji czy doświadczenia aby na co dzień dosiadać ten motocykl. Ja jeżdżę dopiero szósty sezon na motocyklach, a czwarty na CB1300 i zbliżam się z przebiegiem do 100000 km. Poza łańcuchem rozrządu, który wymieniłem w listopadzie 2011 (nie mówiąc o częściach eksploatacyjnych) i delikatnie cieknącą pompą wody przez otworek inspekcyjny (mam zamiar na tej pompie jeszcze przejeździć około 30000) to nic się z motocyklem nie działo - a motocykl znam od nowości - rocznik 2003. Poprzednim użytkownikiem był mój brat, pod którym silnik też nie stygł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 (edytowane) Pewnie po wydupceniu, ale skoro jest ten certyfikat to git. Poza tym te streetowskie lampy w cb to przestępstwo Edytowane 29 Lutego 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Witam grono cebulowe;) Mam pytanie czy w cb1300 występuje wstępny filtr oleju? Wiem że w niektórych motocyklach są i dlatego moje pytanie.Jeszcze jedno czy w tylnych amorach też się wymienia olej bądź dopuszcza powietrze, jeżeli tak to jakie ciśnienie jest odpowiednie? LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Poszukaj serwisówki, nie podpowiem ci linka (bo nie pamiętam), ale jak potrzebowałem to zajęło mi jeden wieczór przy necie i miałem. Przyda się zawsze. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan 2oo Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 W CB1300 mamy tylko puszkowy filtr olejowy, który podlega cyklicznym wymianom wraz z olejem silnikowym. Nic mi nie wiadomo o 'wstępnym filtrze oleju'.W oryginalnych, tylnych amortyzatorach nie wymienia się oleju jak również nie traktuje się ich w żadnym stopniu powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) [Witam grono cebulowe;) Mam pytanie czy w cb1300 występuje wstępny filtr oleju? Wiem że w niektórych motocyklach są i dlatego moje pytanie.Jeszcze jedno czy w tylnych amorach też się wymienia olej bądź dopuszcza powietrze, jeżeli tak to jakie ciśnienie jest odpowiednie? LWG W Cebuli nie ma takich wynalazków :icon_mrgreen: Amortyzator ,to sprężyna + zbiornik w którym znajduje się azot pod wysokim ciśnieniem i nie wolno przy nim majstrować.Obsługa ogranicza się tylko do regulacji sprężyn i tłumienia.Z filtrem oleju jest tak jak pisze "fan 2oo" Edytowane 25 Marca 2012 przez deem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Dzięki za rozwianie wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirocbr Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam.wszystkich posiadaczy hondy cb1300.Własnie sobie takową sprawiłem z 2004ri nie ukrywam ,że łeb urywa!!!Mam jednak kilka pytań, bo mój bike to angol.1. Czy jest możliwość zmiany mil na kilometry na wyświetlaczu LCD i czy można gdzieś dostać jakieś tuningowe tarcze zegarów?2. Niektóre motocykle mają możliwość zmiany załamania światła na prawostroony ruch. czy tutaj jest taka możliwość?3.czy można gdzieś dorobić kluczyk z immo ,bo mam tylko jeden i już źle wygląda. (jakie koszta)4. Za cholere nie umiem zmienić godziny na zegarku!!!5. Ma ktoś może manuala w ojczystym języku? Będę wdzięczny. [email protected]Z góry dziękuję za pomoc.miro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Hej. 1.Ponoć jest, ale na czym ta operacja polega - nie wiem. Sróbuj pogrzebać tutaj www.cb1300.net .2. Z tego co wiem nie ma takiej możliwości, ale moge się mylić. Wiem, że w werski S odbłyśnik ma inny ksztalt.3. Kumpel temat przerabiał i zła wiadomośc jest taka, że w Hondzie...4. Nie mam przy sobie instrukcji, więc nie pomoge.Chyba przy włączonym zapłonie jak wybierzesz zgar to treba pzytrzymać lewy i zacznie migać, przestawiasz prawym.5. Kiedyś szukałem, ale dałem sobie spokój bo nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Świeci ktoś jak tam jest fabrycznie ustawiony zawias?W instrukcji piszą jak przywrócić z przodu sprężyny i z tyłu odbicie, a jak sprzeżyna z tyłu o odbicie z przodu?...Nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Podpytam w tym temacie - jak z wygodą Pasażerki na tym motocyklu? Podoba mi się model z owiewką, np http://otomoto.pl/oferta/honda-cb-1300-a-b-s-1-o-o-b-e-z-w-y-p-a-d-e-k-jedyna-taka-perfekt-stan-ID6ylYfR.html , ale jak patrzę na zdjęcia, to podnóżki dla pasażera wydają się być dość wysoko umieszczone, wizualnie wyżej niż w CBF1000 np. http://allegro.pl/honda-cbf-1000-abs-z-niemiec-dl-1000-fjr-fz1-fzs-i6240404936.html Jak użytkownicy oceniają ten aspekt eksploatacji - wygodę Pasażerki?pzdr Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.